2023-09-25, 00:13
Medlem
Tycker hemköps varmbuffé i Mall of Scandinavia är fantastisk god och prisvärd. Finns det några andra Hemköp (i stan, eller kanske lite utanför), som har lika stort utbud av rätter på buffén? Kollat på några Hemköp i stan, och de har kanske 5-6 rätter som smakar fruktansvärt.

Letar mer specifikt efter potatismos, panerad fisk, köttbullar osv
Citera
2023-09-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axelshouf
Tycker hemköps varmbuffé i Mall of Scandinavia är fantastisk god och prisvärd. Finns det några andra Hemköp (i stan, eller kanske lite utanför), som har lika stort utbud av rätter på buffén? Kollat på några Hemköp i stan, och de har kanske 5-6 rätter som smakar fruktansvärt.

Letar mer specifikt efter potatismos, panerad fisk, köttbullar osv

Du menar ett ställe där man betalar per hekto? Typ 17,90 per hekto. Det blir sällan billigare än att äta ute och långt ifrån lika gott. Du måste minst upp i 500-600 gram för att stå dig och då är du där runt 100-120 kronor exklusive dryck.
Citera
2023-09-25, 00:40
Medlem
Hemköp under Åhléns city har varm buffé. Även Hemköp i Hornstull har en avdelning med varm mat per hekto.
Citera
2023-09-25, 00:46
Medlem
Hemköp Farsta C har en sådan avdelning!
Citera
2023-09-25, 18:17
Medlem
Hemköp Åhléns är ett exempel som tidigare nämnts, Hemköp Torsplan är ett till! Blir lätt 100kr+ om man vill äta sig mätt dock, inte så prisvärt tyvärr.
Citera
2023-09-25, 18:21
Medlem
blajeanss avatar
Hemköp i Huddinge centrum har varm buffé har jag för mig att jag sett.
Citera
2023-09-25, 18:24
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Hemköp Solna Centrum har varmbuffé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in