Citat:
Ursprungligen postat av
Femtiofem50
PS bög edvin är beronde av att röka fentanyl plåster och ska ha tvingat en kille i nybro som kallas black byn suga av honom med en pistol för att black var skyldig han pengar
Kan bara säga såhär förtillfället att jag fått höra mycket samstämmiga uppgifter från flera olika personer som är nära filip* och kevin* elarja* och det är mycket oroligt i klicken för tillfället eftersom kevins* flickvän ange*l Hass*an har blivit påkommen när hon är otrogen mot kevi*n med en av hans hundar aka. alti*n berish*a finns video på det.
Kevin har då kontaktat sin kusin som är olive*r hed*berg som är en hund till den så kallade ”jordgubben”, olive*r skulle skicka folk för att ta Alti*n av daga, olive*r i sin tur kontaktade en person vid namn nah*d oma*r och hans killar som fixade boende hos antoni*a, och när antonia såg att dom här killarna som hon hade ordnat sovplats till hemma hos sig var beväpnade och betedde sig mycket nervöst så valde hon att kontakta polisen och därför sitter dom här småkillarna inlåsta
För tillfället för förberedelse till mord i Falkenberg. Så jag hoppas att det smäller högt nu.
Ange*l hassa*n hade besökt ke*vin elarj*a på hans 18-årsdag. när han satt lvu i Skåne och då hade han sett på hennes telefon att hon har tät kontakt med en av hans hundar som är alti*n beris*ha och då brakade helvetet löst.
Kommer få
Mer info inom ett dygn eller två och då kommer jag skriva ut det här så kom inte och säg att det bara är för det här har jag fått höra av flera personer som är insyltade.