Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-07, 22:10
  #13
Medlem
zombie-nations avatar
Har råkat ut för sjukt många sammanträffanden. Jag förstår att de måste hända, men man får ändå en klump i magen.

T ex satt jag i två chattar där jag kände folk, så det var inte samma människa, sedan sa två olika personer i olika chattar exakt samma mening exakt samtidigt. Det måste ju hända ibland, men vi ser ju samband och tror att det betyder något.

Sedan är jag sedan vana gravt synkad med min kompis. Vi säger samma sak precis hela tiden, formulerat exakt likadant. Det ger inte någon obehagskänsla, för där tror man ju mer att man har samma vanor.

Jag har sett folk bli straffade med precis samma problem de skrattat åt någon annan som haft. Därför vågar jag aldrig önska något specifikt på folk, för det kan drabba mig. Om det nu inte kan det, så är det ändå bättre att inte vara elak mot någon som varit elak mot mig.
Citera
2023-11-07, 22:15
  #14
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Det där är verkligen en uttjatad förklaring och varför låter den alltid så desperat om den är självklar? har ni bettat på betgreen att inget paranormalt finns?

Det är inte alls uttjatat. Det är självklart, för att det är sant. Finns inget desperat med den förklaringen heller då det är en grundläggande sanning att folk söker mönster där det inte finns några.


Vem fan skulle betta på att inget paranormalt finns? Vad fan är betgreen? Jag bettar på att du inte vet vad du pratar om. Avsluta ditt konto och skriv inget mer. Sannolikheten att du gör det är dock extremt låg.
Citera
2023-11-17, 15:37
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frigjord
Varje handling i universum är ett kaninhål av djupare mening och mystik.

Mening? Nej sluta ljug.
Har ni inget bra liv på jorden blir det värre av våra polare som måste vara här varje dag.
Vissa får inte skita på toan ifred en enda gång.
Då kan man dra åt helvete.
Citera
2024-03-24, 00:49
  #16
Medlem
Det händer mig precis hela tiden, vareviga dag..
Det började hända för ett år sedan.

Sammanträffanden i alla aspekter av mitt liv. Olika klockslag, registreringsskyltar, reklamer, socialt, tankar, ja ALLT.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback