2023-09-24, 12:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag gillade inte Feed för att det var ett uselt skådespeleri, rejält dåliga skådisar... Men idén i sig själv var bra av Jockiboy, manuset kanske skulle kunna ha funkat med bättre skådespelarinsatser, men det var vidriga karaktärer och saker hände alldeles för snabbt och förutsägbart.. det var ju inte ens otäckt..

För fan Jocke, bättre kan du!!

Borde istället se Canceled och ge den en chans
Du verkar vara ett enormt jockeboy fan när du säger att han kan bättre än så här.

Du pratar alltså om en kille som sitter och smetar in sig själv med bajs på webcam. Googla om du missat det.
Citera
2023-09-24, 14:20
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Du verkar vara ett enormt jockeboy fan när du säger att han kan bättre än så här.

Du pratar alltså om en kille som sitter och smetar in sig själv med bajs på webcam. Googla om du missat det.
Jag har inte kollat Jokciboys kanal..

Jag ville bara verkar lite positiv. Har du sett Cancelled...?

Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Jockeboy är ingen regissör än mindre skådespelare. Han är faktiskt ganska töntig som byggt sin karriär på barn, inte fel med det men att sen förneka det….
Feed var bajsdålig och ännu sämre när jag efteråt läste att jockeboy hade gjort den… det förklarade allt, usch
Det som mest slog mig att det var så vidriga karaktärer i Feed- narcissistika barnrumpor folk i ålder 18-25 som har en menalitet som en efterbliven tolvåring, man fick inte den minsta sympati för dom, i alla fall inte jag. Något som väl krävs om man ska gilla en skräckis av den typ som det här avser att vara.. Om Cancelled är lika dålig är det uselt
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-09-24 kl. 14:24.
Citera
2023-09-24, 14:29
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Jag har inte kollat Jokciboys kanal..

Jag ville bara verkar lite positiv. Har du sett Cancelled...?

Det som mest slog mig att det var så vidriga karaktärer i Feed- narcissistika barnrumpor folk i ålder 18-25 som har en menalitet som en efterbliven tolvåring, man fick inte den minsta sympati för dom, i alla fall inte jag. Något som väl krävs om man ska gilla en skräckis av den typ som det här avser att vara.. Om Cancelled är lika dålig är det uselt
Nej jag skulle aldrig få för mig att titta på något som har med jockeboy att göra. Det borde ingen annan tänkande människa göra heller.
Citera
2023-09-24, 14:31
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Nej jag skulle aldrig få för mig att titta på något som har med jockeboy att göra. Det borde ingen annan tänkande människa göra heller.
Du har väl rätt. Jag fick ett inlogg på Cmore så jag gillar ju skräck så jag började kolla på Feed som låg där visst inte ens att det var Lundells film, men orkade bara i typ 30 minuter, sen avbröt jag. Absolut sämsta jag sett på många år, alla kategoier.. En skam att misshandla skräckgengren så kapilalt..
Citera
2023-09-24, 14:50
Medlem
OneTaps avatar
den e inte så jätte läskig (e van skräck filmer) men spännande o bra handling. bra skådisar oxå. bättre än feed även om den oxå va bra. men canceled hade gärna fått varit längre typ 2 eller 3 timmar de e min enda kritik. jokkiboi har garanterat en framtid inom film branschen =)
Citera
2023-09-24, 15:03
Medlem
Noctones avatar
Det är märkligt att folk betalar för att se Joakims filmer.

Men borde inte han göra som en annan ökänd Norrköpingsbo, en film om sig själv.

Sydborgs spektakel blev tyvärr bara en pilot King of the castle.
https://youtu.be/wTbZNBQWtqg?si=A-ueezV-jW07hIai

Joakim har ju hunnit med en hel del i sitt liv. Dokusåpa, bajsrunka i egen streamingkanal, drogat mer än de flesta, hängt ut sin familj på tuben så det kan nog bli en bra rulle.
Citera
2023-09-24, 16:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Du har väl rätt. Jag fick ett inlogg på Cmore så jag gillar ju skräck så jag började kolla på Feed som låg där visst inte ens att det var Lundells film, men orkade bara i typ 30 minuter, sen avbröt jag. Absolut sämsta jag sett på många år, alla kategoier.. En skam att misshandla skräckgengren så kapilalt..
Då är det kväll högst lägligt att varna andra från att andra ska gå på samma mina. Verkar som att du börja haja iaf. 👍
Citera
2023-09-24, 16:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Då är det kväll högst lägligt att varna andra från att andra ska gå på samma mina. Verkar som att du börja haja iaf. 👍

Jag har egentligen vare sig hajat eller ohajat. Jag såg bara filmen "Feed" helt oförhappandes och tyckte det var det sämsta jag sett på många år. Det visade sig sen att Jockiboj regisserat detta...

Har inga fördomar runt Lundell, men är det detta C-more har att erbjuda i svensk filmväg idag så är det fan illa.
Hur kan det ens komma ut på allmänna streamintjänster? Svar: Folk uppskattar skit, så ser jag det.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-09-24 kl. 16:57.
Citera
2023-09-24, 17:02
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Jag har egentligen vare sig hajat eller ohajat. Jag såg bara filmen "Feed" helt oförhappandes och tyckte det var det sämsta jag sett på många år. Det visade sig sen att Jockiboj regisserat detta...

Har inga fördomar runt Lundell, men är det detta C-more har att erbjuda i svensk filmväg idag så är det fan illa.
Hur kan det ens komma ut på allmänna streamintjänster? Svar: Folk uppskattar skit, så ser jag det.
Jag vet inte om det var med flit men din sista rad var så jävla klockren. För du vet väl att jockeboy mest är känd för att ha sett och bajsrunkat? Och ja folk uppskattar uppenbarligen bajs i det här landet. 😄
Citera
2023-09-24, 17:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Jag vet inte om det var med flit men din sista rad var så jävla klockren. För du vet väl att jockeboy mest är känd för att ha sett och bajsrunkat? Och ja folk uppskattar uppenbarligen bajs i det här landet. 😄
Jag hörde av en yngre kille på jobbet för några år sen att Jockiboj bajsrunkat på Youtube. Nu mycket senare började jag se på filmen Feed, men förutom de usla karaktärerna i Feed så var det inte ens otäckt eftersom saker hände för snabbt och för övertydligt, jag ha sett hundratals skräckfilmer och de dåliga skräckisarna har sedermera kunnat uppskattats som komedier, men Feed var inte ens rolig. Så man hoppas ju (för svenska filmbranschens skull) att Cancelled är mindre dålig.
Citera
2023-09-24, 17:54
Medlem
Tycker den initiala känslan av "Canceled" började bra. Stämningsfulla miljöer och bra känsla.

Tycker inte den nådde riktigt ända fram dock. Hade förväntat mig mer. Men va fysiken jag fick träffa Jocke så det vägde upp. 😄

Jag är nog inte rätt målgrupp iofs. Är nog mer för yngre. 🙂
Senast redigerad av Gemini_ 2023-09-24 kl. 17:57.
Citera
2023-09-24, 18:01
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Jag hörde av en yngre kille på jobbet för några år sen att Jockiboj bajsrunkat på Youtube. Nu mycket senare började jag se på filmen Feed, men förutom de usla karaktärerna i Feed så var det inte ens otäckt eftersom saker hände för snabbt och för övertydligt, jag ha sett hundratals skräckfilmer och de dåliga skräckisarna har sedermera kunnat uppskattats som komedier, men Feed var inte ens rolig. Så man hoppas ju (för svenska filmbranschens skull) att Cancelled är mindre dålig.
Då ska du se Evil Ed med Gert Fylking. Kultfilm men i samma kategori som jockeboys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in