2025-12-02, 20:23
Medlem
-GGs avatar
På tal om tråden: (FB) Covidvaccinen ger Turbocancer, och som jag har citerat där:

Citat:
I 73% av fallen pekade fynden på kausalt samband: kärlinflammation i 90% (osynlig utan mikroskop), hjärtmuskelinflammation i 50%, atypiska blodproppar (gummiartade eller maskliknande), autoimmuna reaktioner i flera organ, och främmande material i organen – troligen producerat av kroppen. Spikprotein påvisades via specialfärgning, där isolerat ”spik” indikerar vaccinorsak.

Att så många obducerade kroppar visade skador på hjärtat/hjärtmuskelinflammation är egentligen helt förbluffande - men inte förvånande.

Man har sedan covid-vaccinen smugit in i samhället hjälp mot plötsliga hjärtstopp, som utbildade personer i närheten tillgängliga via sms och att matbutiker numera har hjärtstartare. Det blev också en nyhet att hjärtstartare på olika platser i landet stjäls och säljs vidare.

"Plötsligt" fick alltså samhället mycket ökade problem med att så många drabbades av plötsliga hjärtstopp.
Citera
2026-01-08, 01:24
Medlem
-GGs avatar
Mer om cancer och vaccin, och som vanligt är det ingenting bra som berättas:

Citat:
The paper identified mechanisms — including the spike protein and DNA contamination found in some COVID-19 vaccine types — that might be responsible for triggering cancer.

The authors also addressed “several recurrent themes” in the studies they examined:

The “unusually rapid progression, recurrence, or reactivation” of preexisting conditions.
The “atypical” appearance of cancers near the point of vaccination.
The reactivation of dormant tumors.

https://childrenshealthdefense.org/defender/covid-vaccines-linked-several-cancer-types-new-review/?utm_source=cc&utm_medium=email&utm_campaign=defen der&utm_id=20260107
Citera
2026-01-30, 23:17
Medlem
-GGs avatar
I UK mörkade man data:

Citat:
UK Health Officials Covered Up Reports of Heart Damage Linked to AstraZeneca Vaccine

Data obtained through a freedom of information request show that in 2021 alone, the U.K.’s Medicines and Healthcare products Regulatory Agency received 48,472 reports of adverse events linking the AstraZeneca COVID-19 vaccine to heart conditions. U.K. public health authorities knew about the reports, but continued to tell the public that the vaccine was safe and effective. The data confirm the findings of a study by Children’s Health Defense researchers.

https://childrenshealthdefense.org/defender/uk-health-officials-covered-up-reports-heart-damage-linked-astrazeneca-vaccine/?utm_source=cc&utm_medium=email&utm_campaign=defen der&utm_id=20260129

Medicin bör ju alltid bedömas, framför allt, på transparensen som råder eller inte råder kring det.

Hjärtskador och hjärtproblem i samband med Covid-vaccinen är verkligen häpnadsväckande.
Citera
2026-02-15, 09:41
Medlem
Hej allesammans!

Har följt den här tråden länge och tänkte dela med mig av en sammanställning jag själv har gjort kring barnvaccinationsprogrammet. Sajten heter antivaxxare.se och heter “Barnvaccin – Skydd eller Skada?”.

Jag kallar mig själv “antivaxxare” i betydelsen att jag tänker själv, läser på och tar informerade beslut istället för att bara följa rekommendationerna blint. Inte “mot alla vaccin” per automatik, men ifrågasättande.

Materialet bygger mest på två böcker:
• “Vaccines, Amen: The Religion of Vaccines” av Aaron Siri (advokaten som vunnit flera rättsfall mot myndigheter kring vaccin-data och placebo).
• “Vax-Unvax: Let the Science Speak” av RFK Jr. och Brian Hooker (jämför hälsa hos vaccinerade vs helt ovaccinerade barn).

Nyckelpunkter som tas upp (och som passar bra in här i tråden):
• Inga barnvaccin i det svenska programmet har testats mot äkta inert placebo (saltvatten). Oftast vaccin mot vaccin eller adjuvans som kontroll – med tabeller och referenser.

• Aluminium som adjuvans – hur det kan korsa blod-hjärnbarriären och bidra till inflammation och neurologiska problem.

• Högre förekomst av autism, ADHD, allergier, astma, SIDS m.m. hos vaccinerade barn enligt vissa studier (bl.a. Vax-Unvax-data och Henry Ford-studien).

• Många sjukdomar minskade kraftigt före vaccinerna p.g.a. bättre hygien, näring och levnadsstandard.

• Intressekonflikter och korruption: Tillverkare har haft immunitet sedan 1986 i USA, miljarder i böter men styr fortfarande mycket av data och rekommendationer.

• Granskning av specifika vaccin i programmet (Rotavirus, DTP, Polio, Hib, Hep B, Pneumokocker, MMR, HPV) – varför vissa kanske är onödiga eller riskfyllda för friska barn.
Sajten är helt ny (personlig, ingen vinst, ingen medicinsk rådgivning), med referenser, ISBN och länkar till ICAN-dokument m.m.

Vad tycker ni?

• Har ni kollat på placebo-frågan på djupet – är det verkligen ett så stort hål i säkerhetsdatan som det verkar?

• Håller argumenten om aluminium och kroniska sjukdomar?

• Några här som själva valt bort delar av programmet – vad vägde ni in?

• Eller tycker ni att det här är ren konspiration och att myndigheterna har koll? 😅

Kul att höra era tankar!
Citera
2026-02-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnvaccin
Hej allesammans!

Har följt den här tråden länge och tänkte dela med mig av en sammanställning jag själv har gjort kring barnvaccinationsprogrammet. Sajten heter antivaxxare.se och heter “Barnvaccin – Skydd eller Skada?”.

Jag kallar mig själv “antivaxxare” i betydelsen att jag tänker själv, läser på och tar informerade beslut istället för att bara följa rekommendationerna blint. Inte “mot alla vaccin” per automatik, men ifrågasättande.
Gör inte det (fetat). Då spelar du industrin i händerna.

Citat:
Materialet bygger mest på två böcker:
• “Vaccines, Amen: The Religion of Vaccines” av Aaron Siri (advokaten som vunnit flera rättsfall mot myndigheter kring vaccin-data och placebo).
• “Vax-Unvax: Let the Science Speak” av RFK Jr. och Brian Hooker (jämför hälsa hos vaccinerade vs helt ovaccinerade barn).
Ett bra val.

Citat:
Nyckelpunkter som tas upp (och som passar bra in här i tråden):
• Inga barnvaccin i det svenska programmet har testats mot äkta inert placebo (saltvatten). Oftast vaccin mot vaccin eller adjuvans som kontroll – med tabeller och referenser.
Korrekt.

Citat:
• Aluminium som adjuvans – hur det kan korsa blod-hjärnbarriären och bidra till inflammation och neurologiska problem.
Korrekt.

Citat:
• Högre förekomst av autism, ADHD, allergier, astma, SIDS m.m. hos vaccinerade barn enligt vissa studier (bl.a. Vax-Unvax-data och Henry Ford-studien).
Enligt samtliga studier som har jämfört fullt ut vaccinerade barn med helt ovaccinerade diton.

Citat:
• Många sjukdomar minskade kraftigt före vaccinerna p.g.a. bättre hygien, näring och levnadsstandard.
Korrekt. Samtliga smittsjukdomar (utom polio) minskade brant avseende mortalitet (<10%) under första 3/4-delen av 1900-talet innan vaccin för respektive sjukdom började injiceras i barn runtom i västvärlden. Samtliga befann sig fortfarande i 'fritt fall' när respektive vaccin introducerades.

Här rekommenderar jag gärna boken:
Dissolving Illusions: Disease, Vaccines, and The Forgotten History
Av Suzanne Humphries MD

Citat:
• Intressekonflikter och korruption: Tillverkare har haft immunitet sedan 1986 i USA, miljarder i böter men styr fortfarande mycket av data och rekommendationer.
Korrekt.

Citat:
• Granskning av specifika vaccin i programmet (Rotavirus, DTP, Polio, Hib, Hep B, Pneumokocker, MMR, HPV) – varför vissa kanske är onödiga eller riskfyllda för friska barn.
Sajten är helt ny (personlig, ingen vinst, ingen medicinsk rådgivning), med referenser, ISBN och länkar till ICAN-dokument m.m.

Vad tycker ni?
Lovvärt.

Citat:
• Har ni kollat på placebo-frågan på djupet – är det verkligen ett så stort hål i säkerhetsdatan som det verkar?
Ja:
- Ingen inert placebo i de obligatoriska studier varje nytt vaccin måste genomgå innan godkännande = inga tillförlitliga säkerhetsdata.
- Inga längre övervakningsstudier av respektive vaccins skadeverkningar efter godkännande = inga tillförlitliga säkerhetsdata.
- Inga biologiska studier utförda på de barn vars skador har erkänts av respektive ansvarig vaccinmyndighet = inga tillförlitliga säkerhetsdata.
- Inga effektiva bevakningsprogram, utan endast program (t.ex. VAERS i USA) som täcker ca 1% av eventuella skadeverkningar = inga tillförlitliga säkerhetsdata.
Stannar där för nu.

Citat:
• Håller argumenten om aluminium och kroniska sjukdomar?
Absolut. Börja gärna med att läsa den här boken:
Imagine You Are An Aluminum Atom: Discussions With Mr. Aluminum
Av Christopher Exley PhD

Citat:
• Några här som själva valt bort delar av programmet – vad vägde ni in?
Jag visste ingenting om det här när mina barn var små.

Citat:
• Eller tycker ni att det här är ren konspiration och att myndigheterna har koll? 😅

Kul att höra era tankar!
Frågan är vem som vet vad, eller bara tror sig veta vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in