2023-09-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AD-3sTrIpEs
Mindre än 10% flyr krig. Majoriteten emigrerar av socioekonomiska anledningar. Och fly man krig så kan man gott återvända när kriget är slut.

Nej jag menar inte att alla invandrare är tattare, bara folk som fått avslag men gör sig jävliga genom att uppehålla sig illegalt. Ut med de. De är ett stort problem. Sätt dit varenda jävel ni hör talas om.

Kommer aldrig att ske från min sida oavsett om du försöker övertyga mig i resten av mitt liv. ALDRIG!
Citera
2023-09-24, 12:39
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Nej. Det blir skattesänkningar till dem rika. Det är ju M+SD+KD+L som sitter och styr. De skiter i allt vad välfärd heter.

Det där är klichéer. SD;s väljare består till största delen av före detta socialdemokrater och de gick över till SD just för att S försämrade välfärden. KD bedriver av tradition en bra familjepolitik och L har en bra omsorgs- och vårdpolitik. Det var L som införde personlig assistans. M:s ingång till välfärden är arbetslinjen: att fler ska komma i arbete för att bekosta välfärden. Socialdemokraternas modell var att beskatta allt mer och skjuta till mer pengar. Mer än så var det inte. Detta fungerade fram till slutet av 70-talet. Därefter har S försämrat välfärden varje gång de suttit i regering.

För S gäller numer bara en sak, nämligen Makt. Och det med alla medel. De som ger dem makt är våra migranter. Exemplet med Botkyrka är talande. Detta är orsaken till varför S i Göteborg säger nej till anmälningsplikten.
Citera
2023-09-24, 12:41
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Kommer aldrig att ske från min sida oavsett om du försöker övertyga mig i resten av mitt liv. ALDRIG!
Finns andra än du här inne. Jag vill verkligen uppmana er alla att ringa farbror blå på varenda jävel ni misstänker. Krydda gärna också.
Citera
2023-09-24, 12:42
Medlem
ace67s avatar
Inte förvånande, Göteborg styrs av kommunister och MelonPartiet vad kan gå fel ..... allt :-P
Citera
2023-09-24, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AD-3sTrIpEs
Finns andra än du här inne. Jag vill verkligen uppmana er alla att ringa farbror blå på varenda jävel ni misstänker. Krydda gärna också.

Det är ju inte ens lag på det. Tönt! I det närmaste bara vårdpersonal. Jag är inte vårdpersonal.
Se lite film där folk pekar ut folk. Rent vidrigt och ett sånt samhälle vill du ha. Du står för ondska!
Citera
2023-09-24, 13:08
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Det är ju inte ens lag på det. Tönt! I det närmaste bara vårdpersonal. Jag är inte vårdpersonal.
Se lite film där folk pekar ut folk. Rent vidrigt och ett sånt samhälle vill du ha. Du står för ondska!

Hellre en för mycket än en för lite.
Du står för ondska som vill att samhället fortsätter förfalla.
Citera
2023-09-24, 13:10
Medlem
Är det inte mer solidariskt att kalla dessa stackars människor ”svenskar utan svenskt pass”?
Citera
2023-09-24, 13:55
Medlem
trillians avatar
Så alla illegala kommer hamna i Göteborg.

Välkommen, Sveriges nya San Fransisco
Citera
2023-09-24, 14:42
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Lag?? Vi skiter helt om det är lag eller inte, det är en god gärning.

Älskar man Sverige och man inte gillar vad Sverige har blivit så är det 100% rätt.

Jag är halvsvensk och väljer Sverige. Jag väljer svenskar före dig och dina välfärdssuktande alibabor, alla dagar i veckan. Med glädje.
Citera
2023-09-24, 14:42
Medlem
doncroces avatar
Så eftersom Ryssland enligt många på forumet även ligger bakom bla. invandringen, gängvåldet och koranbränningarna, så är väl detta ännu en rysk psyop i samma spår?
Det är ju oändligt mycket billigare för Putin att förstöra Sverige inifrån än att attackera oss militärt.
Står någon på GBG kommun på ryssarnas lönelista?
Senast redigerad av doncroce 2023-09-24 kl. 14:46.
Citera
2023-09-24, 18:16
Medlem
Malmö bör skicka 50 busslaster med MENA till GBG. De är ju så goda där,
Citera
2023-09-24, 20:48
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Töntigaste i klassen är väl bibliotekarierna.

Dom vägrar ange papperslösa. Dom tänker inte be att folk legitimerar sig, säger dom.

Faktum är ju att du måste ha ett bibliotekskort för att få låna en bok och för att få ett
lånekort MÅSTE DU VISA LEG !
Haha hoppas alla böcker försvinner så kan dom stå där utan jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in