Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-30, 05:59
Medlem
Jaaaaa, lappjävlen och Heffaklumpen ute!
Hon är ju som en zombie. Tittar som en död människa in i elden hela tiden... haha och att hon pratar blatte-svenska är ju så jävla osexigt, kräks. Hade aldrig anställt henne.
Äntligen!!!!!
Har ni tänkt hur ryggradslös Pelle blivit, han spelar sjukt säkert, röstar som de andra vill och söker inga konflikter, håller mest käft nu och gör som han blir tillsagd. Taktiskt bra men alldeles för fjolligt att följa alla andra som styr och ställer som en liten pussy!
Senast redigerad av bridge 2023-11-30 kl. 06:38.
2023-11-30, 06:47
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon är ju som en zombie. Tittar som en död människa in i elden hela tiden... haha och att hon pratar blatte-svenska är ju så jävla osexigt, kräks. Hade aldrig anställt henne.
Äntligen!!!!!
Har ni tänkt hur ryggradslös Pelle blivit, han spelar sjukt säkert, röstar som de andra vill och söker inga konflikter, håller mest käft nu och gör som han blir tillsagd. Taktiskt bra men alldeles för fjolligt att följa alla andra som styr och ställer som en liten pussy!

Håller med. Heffaklumpen kommer jag inte att sakna. Att hon överhuvudtaget blev castad är konstigt
2023-11-30, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Håller med. Heffaklumpen kommer jag inte att sakna. Att hon överhuvudtaget blev castad är konstigt

Underbart att se den glada mobbargruppen förintas på så kort tid. Karro är ju noll självinsikt när hon målar upp sig själv och Wilmer som "goda och glada". De är bara glada när de får hacka och trycka ner andra.

Nu hoppas jag att antingen Emilio eller Mange vinner.
2023-11-30, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Äntligen!!!!!

Det har jag också tänkt på. Han har blivit väldigt försiktig, men det sa han också i en synk att han skulle vara framöver.

Något som slår mig är att denna säsong har ordet "tjejpakt" eller att "i år ska en tjej vinna" helt uteblivit, vilket är enormt skönt.
2023-11-30, 07:31
Medlem
Så rök de två sista i Glada Pakten...

Noterbart är att fem av de sju kvarvarande har varit i Gränslandet. Kanske ändå ingen nackdel att hamna där.
Lite lugnare tempo, inte mycket till tävlingar och paktande samt alltid tillgång till kiosken...
2023-11-30, 09:37
Medlem
greta75s avatar
zzzzzzzzzzzzzz

Heja Sara!
2023-11-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
zzzzzzzzzzzzzz

Heja Sara!

Det där snacket om sist in först ut.... gällde det bara killar!?
2023-11-30, 10:05
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Det där snacket om sist in först ut.... gällde det bara killar!?

Sara var immun och kunde inte bli utröstad. Hade hon inte haft den immuniteten hade alla röstat på henne. Men det visste vi ju, att hon var immun, så därför fick det bli Magnus/Franz.

Det är högre verkshöjd på förskolornas fruktstunder än med Onkelben och dig.
2023-11-30, 10:15
Medlem
Haha! Vilmer hade en rätt kul min när han skulle koncentrera sig på myntinkastet. Den hjälpte inte honom, då han kom långt efter.

2023-11-30, 10:22
Avstängd
MoonlightDriveJims avatar
Som vanligt så stör man sig mest på den man antagligen har mest gemensamt med. Det är som när de "sofistikerade" blendrökarna gnäller på livetshårdaskola folk. Nu ser vi också vilka som skulle passa bäst in i en raggarverkstad med Karros pappa "DickyDoge"
Det är kul att se att Karro tog fram nått hos alla grupper i tråden.

Men men, Karro är lite unik ändå, vilket stjärna. Bästa hejdå-talet i Robinsons historia.
Hon är lite som Chad hanks (Tom Hanks son) som går runt och pratar med Jamaikansk brytning. Vi kommer se mer och mer av det fenomenet i Sverige framöver.. Det är bara att börja vänja sig
❤️https://gofile.io/d/4VLutj❤️

Nu lämnar jag lite plats sista veckan åt:
Råttorna: https://imgur.com/a/KrUwsES
De sofistikerade: https://imgur.com/a/lYGJXI3
Och snuskgubbarna: https://imgur.com/a/WbaaOzX
Hejdå
Senast redigerad av MoonlightDriveJim 2023-11-30 kl. 10:45.
2023-11-30, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Sara var immun och kunde inte bli utröstad. Hade hon inte haft den immuniteten hade alla röstat på henne. Men det visste vi ju, att hon var immun, så därför fick det bli Magnus/Franz.

Det är högre verkshöjd på förskolornas fruktstunder än med Onkelben och dig.

Det är alltid lika underhållande när du försöker göra "vetenskapliga" analyser utifrån din smygfeminism.
Vart fick du Magnus ifrån.... det var ju Karolina som fick näst mest röster efter Franz?
2023-11-30, 11:50
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det var irriterande när Charlie vart utkastad, märkligt att Mastiff går på hörsägen som två deltagare sagt. Händelsen vart ju inte filmad, borde räckt med att Charlie fått en varning.

De fanns kanske mer vittnen till det utan att visa detta i tv.
Däremot tycker jag det var rätt löjligt att han åkte ut på det. Tycker det finns de som uppfört sig mycket sämre än honom.
Vissa är ju som barnrumpor i år.
Nu börjar de prata skit om Magnus .

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback