Nedgånget? Jag sov där precis innan pandemin slog igen det och flera rum var otroligt häftiga med inredning som det lagts ner massor på. Kändes som man var på ett riktigt designhotell. Inget rum var det andra likt. Inte konstigt att dom kursade. Dom hade också bra julbord mm
Nedgånget? Jag sov där precis innan pandemin slog igen det och flera rum var otroligt häftiga med inredning som det lagts ner massor på. Kändes som man var på ett riktigt designhotell. Inget rum var det andra likt. Inte konstigt att dom kursade. Dom hade också bra julbord mm
Okej tack för info! Inte varit där så jag vet ej. Jag antog att der var nedgånget eftersom dom kursade. Det måste vara svårt att hålla liv i ett hotell där oavsett hur påkostade rummen är
Ja, det var fint med stora ambitioner när det gällde arrangemang
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!