2023-09-15, 18:41
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Men om de inte mörkade som vanligt så skulle man inte tro dem om de inte hade kraftfulla bevis.

På tal om att mörka så har jag några frågor som en oärlig jesusälskare mörkat svaren på:

1. Ge mig ett enda exempel på hur bläckfisken är konstigare ur anatomisynpunkt.

2. Berätta om hur alien-mumien enligt dig ser ut som en vattenlevande varelse.

3. Berätta om de liknar något specifikt vattenlevande djur på jorden och isf vilket och hur.
Citera
2023-09-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
I stort sett samtliga påståenden jag sett här på Flashback om project Blue Beam är ju av koka grodan-karaktär - alltså att myndigheterna stegvis ska vänja oss vid tanken och möjligheten av en förestående invasion och sen slå till och säga att det sker - men du verkar förespråka den direkta motsatsen??
Givetvis.
Citera
2023-09-15, 18:46
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
I stort sett samtliga påståenden jag sett här på Flashback om project Blue Beam är ju av koka grodan-karaktär - alltså att myndigheterna stegvis ska vänja oss vid tanken och möjligheten av en förestående invasion och sen slå till och säga att det sker - men du verkar förespråka den direkta motsatsen??

Jag kommer osökt att tänka på A fish called Wanda: "It's an X-K-Red-27 technique...."
Citera
2023-09-15, 18:47
Medlem
Citat:
Att det är ”hur” det fungerar?
Om jag skulle vilja genomföra en stor bluff om t ex en farlig sjukdom, så hade jag spridit ut korta videosnuttar med folk som faller ihop på gatorna i något avlägset land och sedan hela tiden sagt att det är ingen fara, det är bara vanlig influensa och den försvinner till hösten och sedan hade jag slagit till efter några månader och stängt hela landet.

Det är så man gör.
Citera
2023-09-15, 18:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.79benj
Om jag skulle vilja genomföra en stor bluff om t ex en farlig sjukdom, så hade jag spridit ut korta videosnuttar med folk som faller ihop på gatorna i något avlägset land och sedan hela tiden sagt att det är ingen fara, det är bara vanlig influensa och den försvinner till hösten och sedan hade jag slagit till efter några månader och stängt hela landet.

Det är så man gör.

Ja fast då är det ju precis tvärsemot hur myndigheterna agerade om influensan - alla varnade för covid redan från start.

Förstår du inte att du säger emot dig själv?
Citera
2023-09-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ja fast då är det ju precis tvärsemot hur myndigheterna agerade om influensan - alla varnade för covid redan från start.

Förstår du inte att du säger emot dig själv?
Jag var i USA när dom stängde ner och dom pratade hela tiden på nyheterna om att det var en vanlig influensa och Nancy Pelosi sprang runt och kramade folk för att visa hur ofarligt det var.

Sedan pang så stängde dom helt oväntat hela landet.

Dom som fixar sådant här är inte dumma i huvudet, dom lyckas ju lura majoriteten hela tiden.

Nu ska jag ut och skjuta grisar och PCR-testa som med 40 cykler.
Citera
2023-09-15, 19:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag var i USA när dom stängde ner och dom pratade hela tiden på nyheterna om att det var en vanlig influensa och Nancy Pelosi sprang runt och kramade folk för att visa hur ofarligt det var.
Resten av världen gjorde dock tvärtom - men nwo-gänget kanske inte är riktigt samordnade än
Citera
2023-09-15, 19:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag kommer osökt att tänka på A fish called Wanda: "It's an X-K-Red-27 technique...."

Haha, ja så är det nog…
Citera
2023-09-15, 19:01
Medlem
Citat:
Resten av världen gjorde dock tvärtom - men nwo-gänget kanske inte är riktigt samordnade än
Så är det säkert.
Citera
2023-09-15, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så är det säkert.
Så det var inte bara jag som var dum i huvudet utan hela världen utanför usa?
Citera
2023-09-15, 19:42
Medlem
Citat:
Så det var inte bara jag som var dum i huvudet utan hela världen utanför usa?
Du intar nog en särställning på det området.

Jag säger inte att ett fejkat anfall kommer, men NÅNTING måste ju hända.
Dom måste ju t ex ta över opiumfälten igen, så en gemensam operation i Afghanistan för världens överlevnad eller nåt kommer väl. Dom kan ju inte gärna spränga skyskrapor igen, det går ingen på idag.
Citera
2023-09-15, 19:47
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det där dövörat tycks korrelera kraftigt med att erhålla enkla frågor man borde, men inte kan, svara på

Ok, du har humor.

Då betyder det också att du har ett öppet sinne. Vad tror du om den senaste tidens uppmärksamhet på ufon från myndigheter? NASA kan inte utesluta att det handlar om utomjordiska farkoster. Vad tror du som skeptiker, helt ärligt?
Nasa kan inte bevisa att ufo-iakttagelser har med utomjordingar att göra, men menar att ”vi har mer att lära” innan vi avfärdar deras existens, enligt en ny rapport. Nu tillsätts en ufo-chef för att komma närmare sanningen.
källa
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2023-09-15 kl. 19:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in