Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Kvällens kanske minst upplysta inlägg.
MAGA falangen är en majoritet av Republikanerna, uppskattade 60-70% av R är MAGA, man är då mer än en falang.
Det finns idag dokumenterade banktransaktioner på inkommande betalningar till Bidens familj i 500-miljoners klassen. I princip alla större diktaturer har betalat och till och med frun till Borgmästaren av Moskva har skickat Hunter miljoner.
Inga familjemedlemmar till någon i Regeringen får ta emot betalningar utomlands ifrån än mindre diktaturer som USA haft på röda listan. Lagbrott. 500.000.000 men sannolikt mycket större belopp är sannolikt förräderi.
Kongressen skyndar långsamt och har med dess Oversight Comitee bunkrat bevis på hög. Värt att notera är att allmänheten inte fått se 10% av den bevismängd som finns.
Som jag påpekat tidigare, vet alla att Biden är korrupt. Nu kommer Kongressen spela ut detta på det sätt man tror ger Republikanerna segern i valet 2024.
Hur stor en falang är saknar helt betydelse för huruvida det är en falang eller ej…
Som jag redan poängterat, att sonen är kriminell medför inte per automatik att Biden är kriminell. Det behöver visas ett samband mellan sonen och faderns agerande.
Om exempelvis sonen tagit emot stora summor pengar i strid med lag ska han naturligtvis lagföras för detta, men det innebär inte per automatik att Joe Biden begått en kriminell handling.
Om det vidare, som du påstår, finns konkreta bevis för att illegala överföringar skett så är detta en fråga för rättsvårdande myndigheter och inte kongressen. Nu kan du naturligtvis kontra med, det något konspiratoriska, argumentet att Bidenfamiljen skulle kontrollera rättsväsendet. Men givet att vi ger oss ned i den härvan så vill jag redan nu kontra med att Trump tillsatte en ganska rejäl mängd domare, varför man kan ställa sig frågande till varför ingen av dessa belyser den vidgående konspirationen.
Med det sagt, mot bakgrund av din tidigare något förvirrade argumentation och historik, gör man nog rätt i att ta det du anser ”bevisat” med en rejäl nypa salt. Men det klart, du kanske tillhör den utvalda skara som har sett dessa 90% av bevisen som undanhålls från allmänheten?