2023-09-10, 17:45
Medlem
Christopher.s avatar
r p tjnsteresa och kan inte hitta igen det satans bankkortet, har lite kontanter men kommer inte rcka fr vistelsen. Min frga r om det gr att tanka med swish om man gr in och pratar med personalen?
Citera
2023-09-10, 17:47
Medlem
Sger dom det r ok, kan du tanka.
Citera
2023-09-10, 17:52
Medlem
Serialfreaks avatar
Jag har lyckats tanka hos Cirkel K via Swish. Vgar inte sga om det gr verallt men det funkade iallafall p min lokala Cirkel K.
Citera
2023-09-10, 18:02
Medlem
Homoaktivists avatar
Har du inte kortet p telefonen (Appel pay osv) r 2023?
Citera
2023-09-10, 18:14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Min frga r om det gr att tanka med swish om man gr in och pratar med personalen?
Har din mobil NFC? I s fall kan du skaffa ngot virtuellt kort utan avgift t.ex Northmill, Lunar, I'm Yours m.m.
Citera
2023-09-10, 18:27
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Har du inte kortet p telefonen (Appel pay osv) r 2023?

Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Har din mobil NFC? I s fall kan du skaffa ngot virtuellt kort utan avgift t.ex Northmill, Lunar, I'm Yours m.m.

Fraren hittar inte bankkortet. Men frga om du kan tanka med Swish, kanske kan swisha personalen.
Citera
2023-09-10, 18:32
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Swisha till kassren, sen kan hen prjsa tillbaka till stationen.OKQ8 har inte Swish iallafall.
Citera
2023-09-10, 18:35
Bannlyst
Gr vl betala verallt. Du kan tex betala med swish inne p mataffren.
Citera
2023-09-10, 18:43
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Fraren hittar inte bankkortet. Men frga om du kan tanka med Swish, kanske kan swisha personalen.
Har sett frgan och ven ett svar att det kan funka med swish men nu vet vi inte om det finns ngon bensinstation dr Christopher. r som accepterar swish s varfr inte d gardera sig med andra betalmedel ocks?
Citera
2023-09-10, 18:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Swisha till kassren, sen kan hen prjsa tillbaka till stationen.OKQ8 har inte Swish iallafall.
Precis och sen kan man ju erbjuda sig att tipa en swish-hundring som tack, d lser det sig vart man n r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in