• 3
  • 4
2023-09-10, 08:38
Medlem
irishrages avatar
Köp dasspapper. Toarullarna kommer bli dyrare.
Citera
2023-09-10, 08:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Varför inte bara förklara hur jag gör för att profitera genom LKAB då? Jag förstår inte varför du håller tillbaka informationen och är allmänt spydig? Det är så onödigt och tramsigt.

Jag har inte påstått att du som privatperson kan profitera på LKAB, det har en tomte i tråden påstått.
LKAB "ger ut" företagsobligationer, minsta belopp som du måste köpa för är oftast en miljon kronor.
Citera
2023-09-10, 13:17
Medlem
Jag får kontinuerligt in betalningar i Euro och Dollar. Har anpassat min modell så att jag minskat på dessa inbetalningar men kan utan problem öka och även fokusera enbart på detta om jag vill.

Vad ska man göra? Ta emot betalningar i Eur/Usd sedan?
Citera
2023-09-10, 14:03
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovedstaden
Du gissar för om det du säger vore sant så hade ju alla köpt aktier i de större företagen och därmed så hade alla varit rika. Sicket trams du kommer med.

Ööh. Kolla kurvorna på stora stabila företag, så ser du att spara i aktier på lång sikt gjort ganska många förmögna.
Citera
2023-09-26, 21:41
Medlem
Felskrivning
Senast redigerad av apollotwin 2023-09-26 kl. 21:48.
Citera
2023-09-26, 21:52
Medlem
Är bosatt utomlands och har min lön i EUR, är det inte smart att skicka över till SEK nu när den kronan är svag? Tänkte köpa fonder hos Avanza.
Citera
2023-09-27, 11:33
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Hur profiterar jag ekonomiskt på en ”svag svensk krona” på hemmaplan, i Sverige?

Köper aktier i bolag med stor export till länder med starkard valuta.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in