2023-09-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarenJappar
Ja det är bara repriser man ser, detta är inte något unikt, människor med låga iq kommer alltid göra samma misstag, idag finns inget som heter lojal allt handlar om pengarna, vi ser ofta riktigt nära vänner blir dödsfinder, säljer varandra sjuka tider vi lever i, bara extremt fegt gå på en mamma och barn anser jag, håll krigen borta från oskyldiga och anhöriga, tyvärr finns inte många män kvar där ute

Förut känns det som att man följde reglerna, vet många som krigat mot varandra men sett dom med mina egna ögon hälsa och respektera fiendens till exempel pappa när dom ser han.

Italienska maffian i USA t.ex hade mycket respekt mot varandra även om man krigade.
Citera
2023-09-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
2016, bara 20 år gammal. Tung kriminalitet. Jaja.

Sorry, men fattar inte. Vad menar du?
Citera
2023-09-15, 20:33
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Är det rävens sida som blivit drabbad ? Fyfan vad otäckt , dålig magkänsla av detta

Jag fick en bra magkäsla. Låt dom ha ihjäl varandra
Citera
2023-09-15, 20:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Ja du har rätt, Kumla är bra.

Men så länge han är i Turkiet så kommer detta fortsätta. Dom kanske fängslar honom något/några år men ger honom mobil och allt han ber om. Bara för att få svenska politikerna glada. Och som vanligt så kommer våra dumma politiker att gå på det.
Nej problemet ligger i att en massa losers lyssnar på en sån här tönt.
Citera
2023-09-15, 20:49
Medlem
Citat:
Förut känns det som att man följde reglerna, vet många som krigat mot varandra men sett dom med mina egna ögon hälsa och respektera fiendens till exempel pappa när dom ser han.

Italienska maffian i USA t.ex hade mycket respekt mot varandra även om man krigade.
Det jag nämnde tidigare idag, även den värsta typen av kriminella går väl aldrig på familj såhär?

Detta kanske betyder att när räven gjort något så extremt så vet han själv att han inte har långt kvar, känner sig extremt desperat eller pressad, jag menar vad fan ska en död mamma åstadkomma förutom ett ännu större pris på hans huvud?
Citera
2023-09-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Det finns flera domar på Jordgubben Ismail Abdo. Den tyngsta i länk nedan då han fick fängelse i fem år och sex månader:

Uppsala TR, B 65-16. https://gofile.io/d/QhZIcs

Härutöver är han häktad i utevaro för flera synnerligen grova narkotikabrott sedan ett par år tillbaka. (De framställningarna finns redan i denna tråd.)

Skrev detta tidigare men folk är efterblivna, bara för man inte finns med på lexbase eller krimfup betyder det inte att man aldrig dömts, räcker med att man dömdes för 6 år sen och hållt sig undan domar efter det för att de ska vara tomt i lexbase....

Jag själv dömdes tex senast 2017 i domstol men är tom i lexbase...
Citera
2023-09-15, 21:09
Medlem
Citat:
2016, bara 20 år gammal. Tung kriminalitet. Jaja.

Hur fan kan han vara 20 år , 2016? när han är över 30 idag och född 1990, hur gick det i skolan egentligen?
Citera
2023-09-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Hur fan kan han vara 20 år , 2016? när han är över 30 idag och född 1990, hur gick det i skolan egentligen?
Betydligt bättre än det gjorde i mitt inägg, det ska erkännas! Läste på fel person i domen. My bad.
Citera
2023-09-15, 21:17
Medlem
Citat:
Betydligt bättre än det gjorde i mitt inägg, det ska erkännas! Läste på fel person i domen. My bad.

Fair enough, sorry för tonen. var uppretad av allt skitsnack i tråden.
Citera
2023-09-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Det jag nämnde tidigare idag, även den värsta typen av kriminella går väl aldrig på familj såhär?

Detta kanske betyder att när räven gjort något så extremt så vet han själv att han inte har långt kvar, känner sig extremt desperat eller pressad, jag menar vad fan ska en död mamma åstadkomma förutom ett ännu större pris på hans huvud?

Håller med, skit dumt och riktigt dåligt för business att döda sin före detta högra hands mamma.

Vem fan går och dödar någons mamma som är kapabel till att skada hela din släkt.

Undrar vafan hans tjejs familj tänker om det här, eller hans egna inavlade släkt som beter sig om det äns finns.
Citera
2023-09-15, 21:42
Medlem
Citat:
Håller med, skit dumt och riktigt dåligt för business att döda sin före detta högra hands mamma.

Vem fan går och dödar någons mamma som är kapabel till att skada hela din släkt.

Undrar vafan hans tjejs familj tänker om det här, eller hans egna inavlade släkt som beter sig om det äns finns.

Det som är värst någon du delat bröd,tak skyddat mm varit som en familj, kan tänka mig hans morsa har lagat mat någon gång dom ätit tillsammans innan dom stack till Turkiet, detta är bara sjukt, bli ovänner för pengar och låta det komma enda hit, kasta alla pengar det är inte värt det
Citera
2023-09-15, 21:46
Medlem
Harry_s avatar
https://www.dha.com.tr/video/maslakt...-video-2312281

https://www.sozcu.com.tr/2023/gundem...cikti-7803195/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem