2024-08-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Ja men också kriminella är skvallerkärringar alla som är grovt kriminella vet vem som gjort vad.
Det kan även vara så att Mustafa och harris hotat jordgubben
Eller så vet han att det är dom som använder det här tillvägagångssättet.

Visst är det så, men man hade kunnat tro att det skulle vara mer tystnadskultur bland topp hönsen så att säga.

Tror säkert några i Harris och Mustafas krets var väldigt snabba att framföra för jordgubben att de inte var inblandade I mordet på mamman.

Måste varit en del I den kretsen som sket på sig efter den händelsen.
Citera
2024-08-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristIsLord
Så lilla gubben jordgubben skapa ett krig med räven helt i onödan?
Jordgubben kommer ryka först, han är för korkad för att överleva detta krig. Räven har ett så mycket större namn är söta lilla jordgubben. Vem ska ta hans sida förutom stackars nyinvandrade importer från Malmö. Längtar tills den dagen den terroristen ryker. Han ger sig bara på oskyldiga så som jag ser det. Så efterbliven, kriminella livet är inte för alla, speciellt när man har så grov incest i familjen som inte någon annan. Alla i släkten verkar ju ha minst 1 handikappat barn och de "friska" minst 5 diagnoser( As garv)
rävens folk har dödat många fler oskyldiga än vad jordgubben har gjort, dags o hänga med i matchen kompis
Citera
2024-08-17, 23:35
Medlem
Citat:
Så lilla gubben jordgubben skapa ett krig med räven helt i onödan?
Jordgubben kommer ryka först, han är för korkad för att överleva detta krig. Räven har ett så mycket större namn är söta lilla jordgubben. Vem ska ta hans sida förutom stackars nyinvandrade importer från Malmö. Längtar tills den dagen den terroristen ryker. Han ger sig bara på oskyldiga så som jag ser det. Så efterbliven, kriminella livet är inte för alla, speciellt när man har så grov incest i familjen som inte någon annan. Alla i släkten verkar ju ha minst 1 handikappat barn och de "friska" minst 5 diagnoser( As garv)
Varför ser du upp till jordgubben? Han är en liten horunge som gömmer sig utomlands och som genom hot tvingar barn och handikappade att bli torpeder, han har många oskyldiga på sitt samvete!
Citera
2024-08-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
rävens folk har dödat många fler oskyldiga än vad jordgubben har gjort, dags o hänga med i matchen kompis
Gör om matten.. Tänk på alla sprängdåd han ligger bakom med
Citera
2024-08-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Varför ser du upp till jordgubben? Han är en liten horunge som gömmer sig utomlands och som genom hot tvingar barn och handikappade att bli torpeder, han har många oskyldiga på sitt samvete!
Jag ser inte upp till någon uatv de idioterna.
Jag vet mycket väl vad jordgubbe är typ av individ, en feg liten inavlad fjolla som alla lurar om och om igen, även hans vänner stjäl av honom. Ingen tar han seriöst och därför blir han rånad och blåst gång på gång.
Citera
2024-08-20, 16:38
Medlem
Citat:
Gör om matten.. Tänk på alla sprängdåd han ligger bakom med
det är du som ska göra om matten inte jag och att han bara ger sig på oskyldiga stämmer ju uppenbarligen inte, han lyckades döda båda benzema och iceman
bara efter foxtrot interna krig så har rävens sida dödat 5 oskyldiga och jordgubbens sida 2 oskyldiga, mellan 7 september till 13 oktober. finns många fler oskyldiga offer, både innan och efter.
Citera
2024-08-20, 16:50
Medlem
Citat:
Det göra la räven/röven med. Vart hur många under 16 år har han mördat hittills? Båda e fega . Betalar för att utföra jobbet . Själva tror jag att de skulle de inte våga göra . Hade man lämnar Bodde jordgubben och räven ta man mot man så skulle de slås som 2 små fjortisar genom att dra varandra i håret o ( knölla din mamma) . Båda e fega att man hjärntvätta små barn
Citera
2024-08-21, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Det göra la räven/röven med. Vart hur många under 16 år har han mördat hittills? Båda e fega . Betalar för att utföra jobbet . Själva tror jag att de skulle de inte våga göra . Hade man lämnar Bodde jordgubben och räven ta man mot man så skulle de slås som 2 små fjortisar genom att dra varandra i håret o ( knölla din mamma) . Båda e fega att man hjärntvätta små barn
Garanterat har röven dödat många, inklusive barnsoldater som inte gjort vad dom blir tillsagda, värst var ju när röven anlitade en utvecklingstörd till att bli sicario, skäms dom inte seriöst? , riktiga horungar båda två!! Hahaha ja kan se det framför mig när dom drar varandra i håret
Senast redigerad av Argamaggan1 2024-08-21 kl. 04:00.
Citera
2024-08-21, 03:59
Medlem
Citat:
det är du som ska göra om matten inte jag och att han bara ger sig på oskyldiga stämmer ju uppenbarligen inte, han lyckades döda båda benzema och iceman
bara efter foxtrot interna krig så har rävens sida dödat 5 oskyldiga och jordgubbens sida 2 oskyldiga, mellan 7 september till 13 oktober. finns många fler oskyldiga offer, både innan och efter.
Undrar egentligen hur många oskyldiga jordgubben och röven dödat?? Men så går det när man använder nerdrogade 14åringar som torpeder!
Senast redigerad av Argamaggan1 2024-08-21 kl. 04:08.
Citera
2024-08-21, 20:31
Medlem
Citat:
Undrar egentligen hur många oskyldiga jordgubben och röven dödat?? Men så går det när man använder nerdrogade 14åringar som torpeder!
om du räknar anhöriga som oskyldiga så ligger rävens sida bakom 10+ mord på oskyldiga och jordgubbens sida runt 4 mord.
Jag kan lista upp alla om du vill säg bara till så löser jag
Senast redigerad av g11 2024-08-21 kl. 20:33.
Citera
2024-08-26, 12:53
Medlem
har nån koll om de har försökt ta fallet till hd?
Citera
2024-08-29, 09:43
Medlem
Citat:
om du räknar anhöriga som oskyldiga så ligger rävens sida bakom 10+ mord på oskyldiga och jordgubbens sida runt 4 mord.
Jag kan lista upp alla om du vill säg bara till så löser jag
Nya uppgifter pekar på att Peshtiwan Eliassi är inblandad i mordet på Ismail ”Jordgubben” Abdos mor, vilket skulle indikera ett samarbete med den så kallade "Kurdiska Räven". Han sägs ha inflytande över områden i Linköping och upprätthåller kontakter i Stockholm, Göteborg, Västerås och Turkiet. Peshtiwan agerar enligt uppgifter i likhet med "El Chapo", dock styr verksamheten på avstånd och genererar betydande inkomster från narkotikahandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in