2025-11-05, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tycker du att Hanna Therorin, av alla människor, har ett sunt shoppingmönster?
Finns nog väldigt få personer som sliter såpass hårt på miljön som hon gör, både med sitt galna bilåkande till lågprisbutiker och dagliga shopping av rent skit.

Nu blir jag nästan orolig över att din läsförståelse har nått nya lägstanivåer. Ingenstans sa jag att hennes konsumtion i allmänhet var något att hänga i julgranen. Men just detta samarbetet uppmanade inte på något sätt till allmän bebis-konsumtionshets. Att någon läste in det säger mer om hennes umgänge än om inlägget som sådant.
Citera
2025-11-05, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Nu blir jag nästan orolig över att din läsförståelse har nått nya lägstanivåer. Ingenstans sa jag att hennes konsumtion i allmänhet var något att hänga i julgranen. Men just detta samarbetet uppmanade inte på något sätt till allmän bebis-konsumtionshets. Att någon läste in det säger mer om hennes umgänge än om inlägget som sådant.

Jag var genuint nyfiken på vad du tyckte om Hannas konsumtionshets, då du tyckte kommentaren om detta var "orättvis".

Jag tycker att kommentaren var väldigt träffande, om man klarar av att "läsa mellan raderna".
Att du inte förstår djupare resonemang är inte mitt problem.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-11-05 kl. 23:50.
Citera
2025-11-06, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag var genuint nyfiken på vad du tyckte om Hannas konsumtionshets, då du tyckte kommentaren om detta var "orättvis".

Jag tycker att kommentaren var väldigt träffande, om man klarar av att "läsa mellan raderna".
Att du inte förstår djupare resonemang är inte mitt problem.

Du kan se hur stora och djupa rader som helst, det tar inte bort att kommentaren inte gällde Hannas shopping i allmänhet den gällde temat på just denna videon. Att du inte har förmågan att sortera den typen av information och ha två tankar igång samtidigt är nog en stor bidragande orsak till varför du har blivit så besatt av att hacka på allt och alla.

Men som svar på din fråga; ja Hanna överkonsumerar något enormt och hon är själv extremt hetsig med sitt shoppande, men nej jag tycker inte det bidrar till någon som helst konsumtionshets då hon i majoritet shoppar billig skit. Att shoppa i sig är inte att skapa en hets, för mig har hennes beteende snarare motsatt effekt, jag vill shoppa mindre när jag ser det.
Senast redigerad av Radioregn 2025-11-06 kl. 06:49.
Citera
2025-11-06, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Absolut inte. H döljer Lars ansikte pga denna tråd och indirekta påtryckningar. H har själv sagt att hon gärna hade fortsatt visa ”gulliga Lars” men att det finns onda personer på nätet. Så H har ingen känsla alls kring att värna om Lars integritet (eller identitet som H tror att det heter).

Exakt så! 👏🏻
Citera
2025-11-06, 08:50
Medlem
Verkar som det är hennes franstjej som var mottagare av presenten, har skrivit tack i kommentarerna.
Citera
2025-11-06, 09:27
Medlem
Citat:
Du kan se hur stora och djupa rader som helst, det tar inte bort att kommentaren inte gällde Hannas shopping i allmänhet den gällde temat på just denna videon. Att du inte har förmågan att sortera den typen av information och ha två tankar igång samtidigt är nog en stor bidragande orsak till varför du har blivit så besatt av att hacka på allt och alla.

Men som svar på din fråga; ja Hanna överkonsumerar något enormt och hon är själv extremt hetsig med sitt shoppande, men nej jag tycker inte det bidrar till någon som helst konsumtionshets då hon i majoritet shoppar billig skit. Att shoppa i sig är inte att skapa en hets, för mig har hennes beteende snarare motsatt effekt, jag vill shoppa mindre när jag ser det.

Så konsumtionshets är kopplad till kostnaden på vad man köper? Och H kan därmed inte bidra till konsumtionshets för att hon mestadels köper (kopiösa mängder) billigt krimskrams?
Citera
2025-11-06, 09:33
Medlem
Tyckte det var en fin present.
Citera
2025-11-06, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tyckte det var en fin present.
Hade det varit från hjärtat och inte ett reklamjobb hade jag hållt med men inte nu.
Samma med vagnen som "hon gav bort" den var från Jollyroom och ett jobb. Laris födelsedagspresent var även den ett reklamjobb. Uj vad generöst....
Citera
2025-11-06, 10:32
Medlem
Citat:

Du menar att man inte bidrar till konsumtionshets med billiga prylar men om man handlar dyra grejer så gör man det? Jag tolkade ditt inlägg på precis samma sätt som Frun tolkade det.
Tyvärr så är kommentaren du tyckte var överdriven borttagen (Såklart) så vi kan inte titta på den igen.

Dina 2 sista inlägg får mig att undra vad du kan ha för bidragande orsaker till att uttrycka dig som du gör.
Citera
2025-11-06, 10:41
Medlem
Tystnad än så länge. Blir det ett läkarbesök eller blev det avbokat? Vad tror vi?
Citera
2025-11-06, 10:42
Medlem
Så jäkla barnsligt att ta bort kritiska kommentarer.. och det är därför detta forumet lever och frodas. Hon kunde istället för att stampa i marken och trycka på delete svara och förklara sig på ett vettigt sätt!
Citera
2025-11-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Tystnad än så länge. Blir det ett läkarbesök eller blev det avbokat? Vad tror vi?

Hon skulle även träffa PTn idag enligt en kommentar under läkarreelen…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in