Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Ser bara detta med syskon som clickbait och dra trafik/följare. Är ju när följarantalet sviktar som syskonförsöket blir aktuellt🙄😒
Så du tror inte att hon tar den medicinen hon säger att hon tar? Tror du att hon skaffar fler barn för fler följare? Hon vill säkert ha ett syskon till Lars. Då kommer ju syskonen kunna leka och ha roligt 😊
Citera
2025-08-07, 14:42
Medlem
Mår kroppen bra av att hålla på så som hon gör? P-stav, aktivt/inaktivt barnaförsökande, ägglossnings stimulerande och hormoner och allt vad hon grejar med?
Citera
2025-08-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Mår kroppen bra av att hålla på så som hon gör? P-stav, aktivt/inaktivt barnaförsökande, ägglossnings stimulerande och hormoner och allt vad hon grejar med?

Verkar hon vara en person som tar hand om sin kropp alls? Hon är onekligen väldigt märklig. Med tanke på att hon uppsöker vården för minsta lilla tar hon inte hand om sig överhuvudtaget.
Citera
2025-08-07, 15:07
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Mår kroppen bra av att ligga i soffan hela dagen och äta socker till varje måltid?
Citera
2025-08-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Så du tror inte att hon tar den medicinen hon säger att hon tar? Tror du att hon skaffar fler barn för fler följare? Hon vill säkert ha ett syskon till Lars. Då kommer ju syskonen kunna leka och ha roligt 😊

Tycker H brukar vara konsekvent i sina påståenden och handlanden?
Citera
2025-08-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Jag tycker folk som skriver som du gör är jätteobehagliga och precis lika knäppa som de som skriver elaka saker om barns utseende. Du känner inte barnet alls, att då strössla med 😍😍 och skriva flera inlägg om hur söt hon är hur du vill få SE henne är bara så sjukt obehagligt.

En av många anledningar till att HT borde värna sitt barn och inte tjäna pengar på att visa henne och fläka ut henne för främlingar.
Äsch, det är bara du som har skum fantasi !!
Hon är ju jättesöt 😍😍 och det är kul att se alla inlägg som den i tråden aktuella influencern gör !!
Citera
2025-08-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Håller med dig. Barn borde inte exponeras alls i sociala medier, så varför ska man uppmuntra till det och kalla en helt vanlig unge för ”världens sötaste” och liknande… finns många söta ungar, hennes är inte unik på det sättet.
Hon är ju hur söt som helst…och i denna tråden handlar det ju om Hanna så det faller sig naturligt att det är just hennes barn man tycker är jättesöt här 😄
Citera
2025-08-07, 18:50
Medlem
chiaras avatar
Alltså jag är så förvirrad.. vill hon ha syskon nu så de ska försöka med det? För någon månad sedan ville hon inte det? Jag hänger inte med alls nu
Citera
2025-08-07, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Alltså jag är så förvirrad.. vill hon ha syskon nu så de ska försöka med det? För någon månad sedan ville hon inte det? Jag hänger inte med alls nu
Hon vill ha fler följare
Citera
2025-08-07, 19:06
Medlem
Citat:

Ja visst är det förvirrande. Helt övertygad om att det är clickbait för att hålla relevans.
Citera
2025-08-07, 19:07
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Det verkar vara så hon lever, väldigt oklart varför man ändrar sig sååå många gånger om en så viktig sak!! Och att hon dessutom dokumenterar allt så alla ser att hon ändrar sig stup i kvarten, kanske är ett märkligt försök att skapa spänning för (fler?) följare?

Tänk om hon kunde hålla tyst om det som pågår, det som kanske aldrig blir av eller ändras 57 gånger på 2 veckor? Följarna som tex skulle få följa med när de fixade sitt "hus" hade varit bra content om det verkligen hade genomförts... Istället för att jaga nytt, flykt framåt, hela tiden. Hinner de ens själva med i det här förödande tempot?
Citera
2025-08-07, 19:27
Medlem
Det är ju komiskt att "farmor" syr och säljer solhattar för små barn medans Larsa aldrig har nån på sig 😅
Är Hanna såpass snål att hon inte ens lånar ut ungen sin som modell när hon ändå freelodar på "farmor" mer eller mindre varje helg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in