Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon liknar Karlsson på taket på den där gravidbilden men tightsen uppdragna till armhålan.

Hon levde verkligen i de där tightsen. Inte så smickrande. Men hon har nog ingen speciell stil, jag tycker de flesta av hennes kläder är konstiga. Men whatever floats your boat liksom. Hon är oftast fin i klänningar, speciellt dopklänningen.
Citera
2025-08-05, 22:17
Medlem
När var det p-staven åkte ur? Typ för några dar sen med minst ett plåsterbyte sen dess?!
Har hon sen dess bökat runt i lera för plåsterkanterna ser för jävliga ut!
Eller hittade hon bara på allt för att få den extremt efterlängtade uppmärksamheten för dessa två myggbets-stora GrOvA såren.

Ingen, absolut ingen, vill se hur hennes småsår ser ut.
Citera
2025-08-05, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon levde verkligen i de där tightsen. Inte så smickrande. Men hon har nog ingen speciell stil, jag tycker de flesta av hennes kläder är konstiga. Men whatever floats your boat liksom. Hon är oftast fin i klänningar, speciellt dopklänningen.

Hemska tights ja. Påminde om hur min mormor klär sig, men mormor är över 90 år och halvblind.
Men men, när man tjänar en miljon om året så förstår jag att det är en för stor utgift med snygga kläder.

Ps, cyklade hon i pyjamasbyxor nu idag?
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-08-05 kl. 22:53.
Citera
2025-08-06, 07:22
Medlem
Vården är kontaktad och har godkänt medicinering. Kan de inte testa utan massa hormontrolleri? På’t igen hela tiden, utan att andas emellan.
Citera
2025-08-06, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hemska tights ja. Påminde om hur min mormor klär sig, men mormor är över 90 år och halvblind.
Men men, när man tjänar en miljon om året så förstår jag att det är en för stor utgift med snygga kläder.

Ps, cyklade hon i pyjamasbyxor nu idag?

Pyjamas vet jag inte men plasttofflorna var på! Hon verkar inte vara så mycket för skor 😅 de fantastiska gynpadojjorna fick man bara se när hon packade upp dom ut kartongen.
Citera
2025-08-06, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
När var det p-staven åkte ur? Typ för några dar sen med minst ett plåsterbyte sen dess?!
Har hon sen dess bökat runt i lera för plåsterkanterna ser för jävliga ut!
Eller hittade hon bara på allt för att få den extremt efterlängtade uppmärksamheten för dessa två myggbets-stora GrOvA såren.

Ingen, absolut ingen, vill se hur hennes småsår ser ut.

När hon reagerar så starkt för något som såg ut som blåmärken. Undrar man ju hur hon kommer klara av att göra ett snitt vid nästa graviditet. Det blir ju ett jättestort sår och ärr typ 15 cm. Som du känner av ett bra tag efter förlossningen.
Citera
2025-08-06, 08:28
Medlem
Malmö igen, känns dock som att det var ett tag sen de var där 😊
Citera
2025-08-06, 09:05
Medlem
Nu går det undan, nu tar hon Letrozol också. Hon vill verkligen inte vara gravid på sommaren igen.
För mig tog det 5 månader innan kroppen kom igång med ägglossning osv efter uttag av p-stav. Dock hade jag haft min i ett par år. Och inte behövdes det något för att sätta igång ägglossningen heller. Hon är så himla hetsig.
Citera
2025-08-06, 09:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Nu går det undan, nu tar hon Letrozol också. Hon vill verkligen inte vara gravid på sommaren igen.
För mig tog det 5 månader innan kroppen kom igång med ägglossning osv efter uttag av p-stav. Dock hade jag haft min i ett par år. Och inte behövdes det något för att sätta igång ägglossningen heller. Hon är så himla hetsig.

Brukar man ha ägglossning av sig själv i vanliga fall så är det ju inga problem att komma igång av sig själv, men H har ju inte det så ofta, så är väl en viss skillnad.
Citera
2025-08-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback

Hon har väl pcos har jag för mig. Det blir inte bättre av socker och ingen motion men ta lite medicin kan man ju göra. Måste ju älska hennes quick fix.
Citera
2025-08-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Malmö igen, känns dock som att det var ett tag sen de var där 😊
ja typ två veckor sen 🤪
Citera
2025-08-06, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
ja typ två veckor sen 🤪

Då börjar det väl bli dags helt normalt att träffa farmor om man inte bor längre ifrån än sådär, är väl inget konstigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in