2025-04-13, 18:18
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kolla sista kommentaren - tror någon blir blockad när som. Hon skrev att det var ett hån mot de som inte har råd att köpa mat att skriva att hon har full förståelse och sedan fylla korgen med färska bär, kakor och rulltårtor.

Finns ingen sån kommentar nu.

Alltså vad håller hon på med?
Citera
2025-04-13, 18:21
Medlem
Men hur kan man vara så världsfrånvänd som HT är, syftar på sista samarbetet.
Att inte hennes följare ifrågasätter detta tycker jag är konstigt.

Hon som är snabbare än snabbast att radera inlägg där någon frågar något borde väl radera de kommentarer som fortfarande ligger kvar under den tjejen som frågade (på ett fint sätt) om L ska äta all chokladen själv.
Hon svarar som en 15-åring och andra skriver hemskt till henne som faktiskt bara undrade utan att döma HT, men hon kan ju INTE ens ta en fundering utan tonårsfasoner.
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-04-13 kl. 18:24.
Citera
2025-04-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak

Den finns kvar
Citera
2025-04-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak

Jag ser den - tyvärr vågar väl ingen lika för då blir man säkert blockad!
”Nu förstår jag inte riktigt. Du gör ett inlägg om att matpriserna är skyhöga, skriver arr du har full förståelse för att alla inte har råd med mat osv och till detta lägger du ut en video där du shoppar loss på färska bär, kakor och rulltårtor? Sånt som de personer du skriver om absolut inte har råd med. Du hade ju kunnat visa en video där du tipsar om billiga varor och kanske typ bra storkok på detta”
Citera
2025-04-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Jag ser den - tyvärr vågar väl ingen lika för då blir man säkert blockad!
”Nu förstår jag inte riktigt. Du gör ett inlägg om att matpriserna är skyhöga, skriver arr du har full förståelse för att alla inte har råd med mat osv och till detta lägger du ut en video där du shoppar loss på färska bär, kakor och rulltårtor? Sånt som de personer du skriver om absolut inte har råd med. Du hade ju kunnat visa en video där du tipsar om billiga varor och kanske typ bra storkok på detta”

Förstår verkligen att det är som en "käftsmäll" för väldigt många det inlägget hon gjorde.
Hemskt att hon inte ens tänker tanken att det är opassande.
Hon förstår inte alls det som hon säger för då hade hon inte lagt ut det.
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-04-13 kl. 19:14.
Citera
2025-04-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Nej.. ”ingen hade haft åsikter om det” fick jag till svar, så.. det kanske fanns någon mer än jag som trodde så då… 🙂
Det är nästan alltid någon/några negativa åsikter på det H lägger ut.
Sen kan jag hålla med om att hennes sponsrade/reklam inlägg inte så ofta är helt genomtänkta🙈
Citera
2025-04-13, 18:57
Medlem
Och mycket riktigt istället för att ta åt sig kritik och skriva något så har Hanna tagit bort kommentaren.
Citera
2025-04-13, 18:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Det är nästan alltid någon/några negativa åsikter på det H lägger ut.
Sen kan jag hålla med om att hennes sponsrade/reklam inlägg inte så ofta är helt genomtänkta🙈

Nej det håller jag med om, framförallt inte den här blev ju så bra. Superbra att hon handlar färska bär osv åt L, verkligen jättebra. Men i sammanhanget blev det ju liksom fel.
Citera
2025-04-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Nej det håller jag med om, framförallt inte den här blev ju så bra. Superbra att hon handlar färska bär osv åt L, verkligen jättebra. Men i sammanhanget blev det ju liksom fel.
Det blev ju inte så lyckad direkt 🙈
Citera
2025-04-13, 19:10
Medlem
Chockad över att att 60 pers gillat Hannas kommentar om svaret på om L ska äta chokladen. 😅
Citera
2025-04-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Chockad över att att 60 pers gillat Hannas kommentar om svaret på om L ska äta chokladen. 😅

Hehe bli inte det, Hanna är en samlingspunkt för Sveriges lataste mammisar som hellre ger sina barn sockerberoende, dålig tandhälsa och diabetes före att ändra om sina egna livsvanor.
Citera
2025-04-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Hehe bli inte det, Hanna är en samlingspunkt för Sveriges lataste mammisar som hellre ger sina barn sockerberoende, dålig tandhälsa och diabetes före att ändra om sina egna livsvanor.

Tänker att det säger en hel del om hennes följarskara tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in