Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Hade jag haft extrema blödningar vid mens så hade jag också suttit i min vita soffa i endast trosor..

Hahahah obelixtrosorna 😂😂
Citera
2025-01-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alizees
Denna gången visade hon väl upp en ask med Sertralin har jag för mig.
Förstår bara inte varför man skulle vilja ta bort den så tidigt in i behandlingen, om man inte gör det pga biverkningar och således byter sort.

Det jag menar. Hon har väl googlat fram ett läkemedel som hon tycker låter bra och sen skrivit att hon går på det. Ingen seriös läkare tar bort den så fort.
Citera
2025-01-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Ifall ni lyssnar hela vägen så kanske ni har hört att hon blöder extremt mycket vid mens efter senaste missfallet…
Har alla eras blödningar varit exakt lika hela livet? Bara för att hon inte pratat om extrema blödningar förr, så kan hon väl ha det nu.

Men snälla hon har väl pratat om extrema blödningar iaf senaste 2åren så länge jag har följt henne!! Inga nyheter alltså!! O dessutom va det en av anledningarna till att menstrosorna va såååå bra! O funkade fast hon blödde så mycket!
Citera
2025-01-23, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det jag menar. Hon har väl googlat fram ett läkemedel som hon tycker låter bra och sen skrivit att hon går på det. Ingen seriös läkare tar bort den så fort.

Fast har hon visat en BILD på en burk i sin hand måste hon ju fått det utskrivet. Men jag minns faktiskt inte om hon visat en bild eller inte.
Citera
2025-01-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fast har hon visat en BILD på en burk i sin hand måste hon ju fått det utskrivet. Men jag minns faktiskt inte om hon visat en bild eller inte.
Hon kanske fått det av sin vän som tidigare var med i tråden som kunde få tag i läkemedel... 🙈😅 nejdå skojar bara. Endera har hon hittat på och aldrig tagit några, eller faktiskt fått det utskrivet men inte tagit några eller tagit och sen avslutat det hela på eget bevåg för HT vet ju bäst själv! Inte nån läkare!
Citera
2025-01-23, 16:44
Medlem
Jag måste vara trög men vafan är dadda?
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-23 kl. 16:49.
Citera
2025-01-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jag måste vara trög men vafan är dadda?

Den gröna av babblarna heter så
Citera
2025-01-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Den gröna av babblarna heter så
Tack! Noll koll på dessa.
Citera
2025-01-23, 17:53
Avstängd
Citat:

Hej alla självutnämnda läkare!
Den låga dosen av sertralin (som hon har sagt hon äter) är den lägsta i urtrappningsstegen. Helt korrekt avslut således. / utbildad AT läkare
Citera
2025-01-23, 17:59
Medlem
Citat:
Den låga dosen av sertralin (som hon har sagt hon äter) är den lägsta i urtrappningsstegen. Helt korrekt avslut således. / utbildad AT läkare

Så du anser att det är korrekt att avsluta en behandling efter 2 månader? Om du nu är utbildad läkare så borde du ju veta att man helst ska äta antidepressiva i åtminstone 6 månader // utbildad farmaceut
Citera
2025-01-23, 18:04
Avstängd
Citat:

Citera
2025-01-23, 18:20
Medlem
Citat:

Hej utbildade AT-läkaren!
Tycker du att det är korrekt att avsluta en behandling efter 2 månader?
Du borde ju veta att man bör använda antidepressiva i åtminstone 6 månader. //Utbildad farmaceut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in