2023-09-02, 23:25
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Jag som invandrare har rätt att diskutera och svara om mina tankar om varför jag inte försvarar Sverige.
Ok.
Jag av utländsk bakgrund har då samma rätt som dig som är (otacksam) utlänning att diskutera samma sak, inte sant?
Du bröt mot en regel, ta straffet din fega otacksamma hedning, hjälper inte att springa o lipa till magistern fattar du väl. Står ju på reglerna ffs..
Citera
2023-09-02, 23:38
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Ok.
Jag av utländsk bakgrund har då samma rätt som dig som är (otacksam) utlänning att diskutera samma sak, inte sant?
Du bröt mot en regel, ta straffet din fega otacksamma hedning, hjälper inte att springa o lipa till magistern fattar du väl. Står ju på reglerna ffs..
Du har samma rätt. Jag var ändå inte OT. Vill du hålla på med att försköna modsens agerande, lyssna, vi är här för att diskutera. Jag pissar på Sverige och deras rasseregering som avtalar krig för ett folk. Vad? Är det OT?
Citera
2023-09-02, 23:39
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Om du slutar trolla och skriva en massa trams så går det bättre.. Håll dig bara till ämnet.
Nej inget är trams. Jag menar allvar. Jag kommer få regeringen i Sverige att störta om det blir krig. Jag vill ha inflytande som utlänning och det kommer vara en bra chans.
Citera
2023-09-03, 00:20
Medlem
DinKurdias avatar
Tråden handlar specifikt om utlänningars inställning till att genomföra värnplikten, ellerhur?

Varför tystas vi då när vi diskuterar vår inställning till saken? Alltså HUUUR är det off-T? 97% av skribenterna där är inte ens utlänningar.
Senast redigerad av DinKurdia 2023-09-03 kl. 00:22.
Citera
2023-09-03, 00:23
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Att du i ditt raljerande om att ansluta dig till fiender om du så får möjlighet, i en tråd på Vom, begick ett regelbrott (läs TS) vilket händer många som med kraft behöver anstränga sig för att söka bekräftelse på sina egna teser.
Regler är regler även om vi är olika i grund.
Du fattar inte vad lumpen och militärtjänst innebär eller hur?
Frågan är varför invandrare inte vill göra lumpen. Jo det är för att man söker ett tillfälle för att gynna sitt eget intresse. Jag PISSAR på ett land som skriver på Tidöavtalet. Vad är problemet? Ja , jag ansluter mig hellre till fienden. Vad är OT?
Citera
2023-09-03, 00:26
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Du fattar inte vad lumpen och militärtjänst innebär eller hur?
Frågan är varför folk inte vill göra lumpen. Jo det är för att man söker ett tillfälle för att gunna sitt eget intresse. Jag PISSAR på ett land som skriver på Tidöavtalet. Vad är problemet? Ja , jag ansluter mig hellre till fienden. Vad är OT?
Jo det vet jag i högsta grad. Vet du?
Hela denna tråd är väl harranger av lianer av OT, om något?
Citera
2023-09-03, 01:00
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Det har inget med trådens ämne ett göra.
Regel 1.07, i sig, är ett regelbrott är 'ni' medvetna om?
Citera
2023-09-03, 01:04
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Regel 1.07, i sig, är ett regelbrott är 'ni' medvetna om?
Ok, vad menar du med det. Detsamma kan jag säga om ER?
Har du nåt att tillföra? Nej, jag känner inte dem!
Citera
2023-09-03, 01:08
Medlem
Thurizas-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinKurdia
Tråden handlar specifikt om utlänningars inställning till att genomföra värnplikten, ellerhur?

Varför tystas vi då när vi diskuterar vår inställning till saken? Alltså HUUUR är det off-T? 97% av skribenterna där är inte ens utlänningar.

Naturligtvis helt opåkallade och felaktiga raderingar samt varningar.

Det har alltså framkommit i en undersökning att en betydande del av personer med utländsk bakgrund motsätter sig värnplikt. Då det utgör ett betydande antal individer vore det naturligtvis intressant att veta vilka bevekelsegrunder personerna i fråga har för sin inställning, både för makthavare och allmänheten.

Forumet utgör en utmärkt plattform för att få reda på de strömningar som finns bland olika sektioner i samhället. Att då varna en representant för en gruppering som delger sig sina åsikter och tankar är fullständigt absurt, i det närmaste vansinnigt.
Citera
2023-09-03, 01:09
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ok, vad menar du med det. Detsamma kan jag säga om ER?
Har du nåt att tillföra? Nej, jag känner inte dem!
Yeah right
Tillföra vadå? Ni har redan fått allt o lipar otacksamma, fast en av er redan har brutit mot regel enl mods, ni ska inte ha mer. Ni ska hem igen boys and bitches, bitches n boys. Hemma bäst, tycker ni?
Citera
2023-09-03, 01:14
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Yeah right
Tillföra vadå? Ni har redan fått allt o lipar otacksamma, fast en av er redan har brutit mot regel enl mods, ni ska inte ha mer. Ni ska hem igen boys and bitches, bitches n boys. Hemma bäst, tycker ni?
Vad dillar du om? VI??
Du tror seriöst inte att folk reagerar? Nej jag vet inte vilka andra iranier på flashback är på riktigt. Kollar du inte på NI?
Otacksamma vad? Måste man vara tacksam för att bli publicerad?
Citera
2023-09-03, 02:30
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Jag ser inte något förräderi i att invandrare vägrar militärtjänst. Vi har miljoner afghaner i Iran. Ingen av dessa ska göra militärtjänst.

Jag förstår inte din logik. Hur kan man förvänta sig att en regering tecknar ett avtal som missgynnar invandrare, samtidigt som man vill att invandrare ska försvara ett land?
Nämen vad är det som är obegripligt?
Nyss skrev du, Iranska Halvmånen;
'Censur leder inte till en lösning!'

Du har i forumet medgett att du är den islamistiska diktaturen Iran trogen i hjärta såväl som tankar.

Är du ett vandrande skämt eller varför pratar du om yttrandefrihet o samtidigt vurmar om din sharia diktatur där ingen sådan frihet finns?

Resten av gojan du skrev, tro inte att jag litar ett dugg på det.

Här i Sverige tycker svenskarna detta om;
Man får någonting, man ger någonting tillbaka, inte få o få o få hela tiden eller kräva dittan eller datten, särbehandling o sånt som rinner i ditt blod.

Sluta bli kränkta av minsta lilla nyhet i politiken o bete sig istället. Sin kaoz, verboten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in