• 1
  • 2
2023-09-02, 03:00
Medlem
Många tror att utomjordingar har sin bas där. Finns en hel del vittnen och bevis på att mystiska farkoster har åkt ned i vatten.
70% av jorden är under vatten. Så det kanske är lite som att leta efter en nål i en höstack.
Dessutom är det högst trolighet att dom har någon form av stealth system som gör att dom förblir osynliga för oss.

Å andra sidan så kryllar det av ubåtar över hela världen även om dom kanske inte går så långt ned eller ens klara av gå ända till botten så känns det som att dom borde sett något.
Vissa havsbotten borde ju dessutom kunna gå att kartlägga ex Östersjön som inte är så djup.
Citera
2023-09-02, 04:39
Medlem
Så du menar att vi jordingar har långväga besök ,
flygande föremål är inte direkt sammankopplat med annat liv än vad som redan finns på planeten . klart finns möjlighet att någon verkar i djupen om rätt teknik har löst problemen det medför , då det finns många möjligheter att verka osynligt där på grund av havens storlek
Citera
2023-09-02, 04:57
Medlem
OneTaps avatar
min farmor såg ett flygande tefat som flög ner i Atlanten när hon flög till USA på 90 talet. mest sannolikt e denna livs form inte från yttre rymden utan snarare e de en mycke avancerad livs forms som evolverat under miljoner år nere på havs bottnen. de höga vatten trycket gör att deras kroppar o hjärnor blir mer komprimerade dvs på samma volym som en människo hjärna så kan dom va upp till 400x så intelligenta. P=(997*kg/m3)(9.81*m/s2)(4000*m)
P=39117660*Pa
Citera
2023-09-02, 05:11
Medlem
Jag har läst att utomjordingar lever i jordens mitt, detta tack vare deras möjlighet att "stealtha" och vibrera skeppet till rätt atomnivå så de liksom kan smälta in i berg o dylikt.

Vad ska Jg nu tro om du menar att de bara lever under vattnet?
Citera
2023-09-02, 05:57
Medlem
Full-Retards avatar
Nej, tror att det finns aliens men inte på jorden eller i vattnet.
Citera
2023-09-02, 05:58
Medlem
den forsta dokumenterade narkontakten med detta fenomen finns i christopher colombus logg. och han var ju ingen foliehatt, sa nog finns det fog for att ta detta pa allvar.

i ovrigt behover det inte rora sig om utomjordingar, det ar nog snarare inomjordingar vi har att gora med.
Citera
2023-09-02, 06:38
Medlem
Hackenbush55s avatar
Ja, det kryllar av aliens i alla vår hav.
Citera
2023-09-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Många tror att utomjordingar har sin bas där.
Nu tror jag inte att vi har besök av utomjordingar, men när man läser om spökraketerna så kan man fundera på om det var farkoster med aliens. Tror i och för sig mer på vapentester av något slag.
Citat:
Den 19 juli kunde många oberoende vittnen rapportera om att projektiler slagit ner i fyra olika sjöar i Norrland; tre i Norrbotten och en i Hälsingland. Sjöarna var Kattisträsket och Kölmjärv utanför Överkalix, Vasarajärvi utanför Gällivare och Marmen utanför Söderhamn. Den 20 juli fick en grupp ur Bodens ingenjörskår (Ing 3) order om att spärra av området kring Kölmjärv och undersöka nedslagsplatsen. Man hittade en detonationskrater med 30 meters diameter på sjöns botten. Sjön undersöktes sedan med metalldetektorer och det togs 3500 bottenprover utan resultat. Ett förslag att tömma hela sjön övergavs då av kostnadsskäl.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B6kraket

Sjöar, dock. Inte hav.
Citera
2023-09-02, 10:04
Medlem
prokaryotkungens avatar
Trådstarten ställer till det. Vi ska alltså utgå från att utomjordlingar finns, att de kommer hit för att fucka med oss och att de sedan dyker ned fritt i våra fiskevatten för att smyga på oss!?
För mig låter det som några steg för mycket åt helvete.

Men visst. Har man flygit och navigerat genom universum så har man nog ett skepp som kan skydda sig mot lite fukt också.
-Kanske är de dessa som är i mitt badkar och släpper upp illaluktande bubblor ibland!
Citera
2023-09-02, 10:36
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag tror intelligent liv finns utöver oss sapiensapor men förmodligen väldigt ovanligt. I våra oceaner bor de icke.
Citera
2023-09-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Jag har läst att utomjordingar lever i jordens mitt, detta tack vare deras möjlighet att "stealtha" och vibrera skeppet till rätt atomnivå så de liksom kan smälta in i berg o dylikt.

Vad ska Jg nu tro om du menar att de bara lever under vattnet?

Jag tror också att dom finns i bergen och dom har någon form stealth mood. Det känns mer som att det finns mer bevis för det. Men havet är väldigt intressant som nr 2. Havet är otroligt stort så chansen är väldig stor.
Citera
2023-09-02, 13:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Många tror att utomjordingar har sin bas där. Finns en hel del vittnen och bevis på att mystiska farkoster har åkt ned i vatten.
70% av jorden är under vatten. Så det kanske är lite som att leta efter en nål i en höstack.
Dessutom är det högst trolighet att dom har någon form av stealth system som gör att dom förblir osynliga för oss.

Å andra sidan så kryllar det av ubåtar över hela världen även om dom kanske inte går så långt ned eller ens klara av gå ända till botten så känns det som att dom borde sett något.
Vissa havsbotten borde ju dessutom kunna gå att kartlägga ex Östersjön som inte är så djup.

Länka tack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in