2023-09-02, 22:33
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Nu kanske det inte är pappans fel, men tycker det är märkligt att han inte uppfostrat sina barn bättre än att posera som islamistiska terrorister: https://postimg.cc/qh2H240K

Är detta även MGMs värderingar, eller har MGM varit för upptagen att vara pedofil och antasta kvinnor/tjejer, så denne inte hunnit med att uppfostra sina egna barn till sunda värderingar?
Mamman verkar ju dessutom stolt över sin dotters posering. Tyder på extremt sjuka människor. Förmodligen var han för upptagen med att leta fler svenska kvinnliga offer. De brukar ofta göra det, dessa babbar.
Citera
2023-09-03, 01:41
Medlem
-GGs avatar
Babbar är så extremt äckliga och gränslösa, när de håller på med sexuella övergrepp.

Fy fan. Råttan borde avrättas.
Citera
2023-09-03, 02:37
Medlem
Tja, vi lever som bekant i en representativ demokrati. Vem skulle annars representera de perversera och ickeförtroendeingivande om inte sådana som Hassan fick vara med och bestämma? Vem skulle föra deras talan om inte Hassan fanns? Ska de perversa helt uteslutas från inflytande om hur exempelvis avloppsnätet i kommunen ska dras?

Alla(h) ska med.
Citera
2023-09-03, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tydligen finns det en ljudinspelning mellan den ena kvinnan och politikern som ska bevisa detta (citatet ovan).

I åtalet går även att läsa att han skulle;

Politikern nekar till brott.

Någon som vet mer?

https://www.expressen.se/nyheter/v-p...a-vardcentral/

Jag vet inte mer men jag skulle lätt ha gjort samma sak som den här politikern. Fan vad roligt att luffa runt.
Citera
2023-09-03, 03:26
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceage016
, en otroligt grym pappa.

Ja det låter ju inte så trevligt.
Citera
2023-09-03, 07:42
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Jag har bott i Fagersta, avskyvärd stad. Hassan är nog en helt vanligt kille som spårat ut. I sitt professionella yrke. Rent privat är han en fantastisk människa, en otroligt grym pappa. Blir förvånad av att läsa detta. Kanske alla dömmer honom i förväg? De kan jag vara bra på. Skumt iaf, låter inte alls som Hassan. Men sen kan ju även skenet bedra
Du är den som ”aldrig såg det komma” och ”han skulle aldrig göra så, han som är så snäll”.

Du är del av problemet
Citera
2023-09-03, 09:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Jag har bott i Fagersta, avskyvärd stad. Hassan är nog en helt vanligt kille som spårat ut. I sitt professionella yrke. Rent privat är han en fantastisk människa, en otroligt grym pappa. Blir förvånad av att läsa detta. Kanske alla dömmer honom i förväg? De kan jag vara bra på. Skumt iaf, låter inte alls som Hassan. Men sen kan ju även skenet bedra

Eeh vadå ”dömer i förväg”?
Det har redan kommit ut och finns dessutom dokumenterat, inspelat, vad det är denna ”fantastiska människa” har gjort?

Det är alltså inte tagit ur tomma luften.

Tyder det som att du känner honom utifrån vad du skriver, och dessutom anser honom vara en bra pappa?
Vad har det med saken att göra?
Bara för att du inte tror detta om honom så betyder det inte att han inte har gjort det, är knappast som att han berättar för sina vänner och bekanta att han i sin roll som ”pedagog” tänder på att begå sexuella övergrepp mot utsatta kvinnor.
Citera
2023-09-03, 10:39
Medlem
👍😂👍
Citera
2023-09-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Haha, tänkte verkligen att det här låter till hundra procent som en svartmuskig man. Jävla dårar, hur har de lyckats nästla sig in i politiken? En dotter har han också, förväntar sig han att andra män ofredar henne på samma sätt?

Utvisa skiten, vi vill inte ha honom här.

Det är värre än så.
Denne Hassan har utnyttjat sin ställning och ofredat personer i beroendeställning. Betydligt värre än ett random slem som tafsar på kvinnor i bussar eller på krogen..
Jag tycker att hans gärningar ska bedömas i paritet med "sexuellt ofredande av minderårig".

Håller med, utvisa fanskapet!
Citera
2023-09-03, 11:53
Medlem
Citat:
Nu kanske det inte är pappans fel, men tycker det är märkligt att han inte uppfostrat sina barn bättre än att posera som islamistiska terrorister: https://postimg.cc/qh2H240K

Är detta även MGMs värderingar, eller har MGM varit för upptagen att vara pedofil och antasta kvinnor/tjejer, så denne inte hunnit med att uppfostra sina egna barn till sunda värderingar?
Det är hans egna värderingar.

Hans bakgrundsbild på Facebook är "Free Palestine" och han gillar exempelvis "Amal Movement" som är en shiitisk milis i Libanon som i sin tur stödjer Hizbollah.

Det finns inget i bilden med sin dotter med ett vapen i händerna och anspegling på Hizbollah som den här killen ogillar.
.

Och han är alltså vänsterpartist. Där är detta helt OK.
Citera
2023-09-03, 13:04
Medlem
gofigurs avatar
Citat:

Det ser ut som ett riktigt vapen!
Jag är ingen expert men för mig ser det ut som an äkta AK.
Någon expert som kan ge besked?

Var är det taget? Libanon?
Citera
2023-09-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det står inte vad för tjänst personen har men det måste ju vara med patientkontakt. Man, gift i 50-årsåldern som dessutom är lokalpolitiker för VPK. Det finns en bild i helbild med blurrat ansikte om någon kan se vem det är?

https://www.expressen.se/nyheter/v-p...a-vardcentral/

Han jobbade/jobbar som samtalsterapeut och hade både enskilda samtal med patienter samt gruppsamtal. Säker källa då jag själv gått hos honom när han arbetade i Säter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in