Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-08-02, 12:45
Medlem
[quote=Trollish]
Citat:
Ursprungligen postat av novichok
det kommer det kommer min käre vän slängde i mig 6 kapslar på morronen en gång o trodde att skiten skulle komma på 10 min för jag skulle till en kompis skola o snacka med en kille där som hotat oss så man vill ju inte vara skitslö om man vet att man kan få en käftsmäll utan att hinna reagera o när jag kom dit och hadde snackat med han så kom rektorn som antagligen e bög o började snacka sentimentalt skitsnack med mig o försökte smeka mig på pungen och då satte det in typ 2 timmar efter jag tagit dom haha jag satt o bara skakade av förbannelse[/QUOT

Du kan juh knappast vara 18?

men har du inte tänkt på att man kan testat innan?
Citera
2006-08-02, 13:37
Medlem
Trollishs avatar
[quote=novichok]
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish

men har du inte tänkt på att man kan testat innan?

förstår ej vad du menar?
Hur gammal är du?
Citera
2007-03-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novichok
det kommer det kommer min käre vän slängde i mig 6 kapslar på morronen en gång o trodde att skiten skulle komma på 10 min för jag skulle till en kompis skola o snacka med en kille där som hotat oss så man vill ju inte vara skitslö om man vet att man kan få en käftsmäll utan att hinna reagera o när jag kom dit och hadde snackat med han så kom rektorn som antagligen e bög o började snacka sentimentalt skitsnack med mig o försökte smeka mig på pungen och då satte det in typ 2 timmar efter jag tagit dom haha jag satt o bara skakade av förbannelse

I min åsikt är du vidrig. Jag kan inte förklara varför men ordet "vidrig" verkligen lyser om ditt inlägg.

Peace
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in