2023-09-06, 23:53
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Sverige är beroende av exportindustri
Exportindustri är beroende av köpstarka marknader

Tror vinsten från export till Qatar, Saudiaraben och Iran är marginell och mycket begränsad och något vi kan vara utan och betacka oss för om vi slipper deras islamism, terrorstater, invandring, hindrande av utvisningar, statsfinansierade islamistmoskéer med mera.

Vi kan ta ett gigantiskt land i vår närhet, Ryssland. Om det handlar om pengar och export bör vi ta ställning för Ryssland och fördjupa våra samarbeten, sälja vapen i oerhörda mängder. Här finns det ju möjlighet till pengar och export med din logik. Det finns ju inga andra värden än pengar och export.
Senast redigerad av Krimkoll 2023-09-07 kl. 00:04.
Citera
2023-09-07, 00:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie27
Frågar du mig borde denna antidemokratiska religionen förbjudas men likförbannat tycker jag att detta är idiotiskt. Och jag är rädd att det är du som är idioten som tycker detta är en sån smart aktion för att få global uppmärksamhet. Att Momika sägs ha kopplingar till den Iranska regeringen och att hans aktioner syftar till att svartmåla Sverige är bara tragiskt. Inte särskilt smart. Han har kostat svenska skattebetalare åt helvete för mycket pengar. Dags att skicka hem honom.
Om planen var att framställa Sverige i "dålig" dager, då har ju idioterna, som du kallar dem, lyckats över förväntan. Märkligt att du inte ser det. Du är nog idioten i alla fall. En emotionell sådan att tillägga.
Citera
2023-09-07, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
På tiktok har han lagt upp ansökan. Han vill bränna koranen varje resten av Augusti.

Bland annat framför Pakistans ambassad och Rinkeby centrum.

Idiotin forsätter.

Vad tycker ni?
Han är en avlönad ”proffsbrännare”..av någon stat/aktör🤔
Ge honom inget tillstånd att elda samt skicka hem fanskapet..utvisa för hot mot rikets säkerhet…enkelt🥸
Citera
2023-09-07, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Kostnaden blir ett problem när konsekvenserna av agerandet går utanför vår egen riksgräns. Utan externa medel in i landets ekonomi kan ingen migrations- eller religionspolitik i världen vända rätt den här skutan.

Då var det väl en jävligt dum idé att ta hit vapnet muslimerna då? Som har riktat vapnet emot oss sedan dom trädde in i landet. Dom ritar ytterligare vapen riktade emot oss när det bränns koraner.
Jag skiter i vilket, det ska fortsättas brännas koraner och jag hoppas att konsekvenserna blir rejäla. Vi möjliggjorde detta när vi släppte in dessa jävla svartingar. Hade dom aldrig kommit hit så hade ingen jävel sprungit runt och bränt nå jävla koraner heller.

Och EU vill dessutom ta in Turkiet i EU, dom ska bara putsa till lite saker så att dom blir "demokratiska". Efter medlemskap i EU så kan Turkiet skicka hit varenda jävla muslim i hela världen.
Det ska brännas koraner och vi ska gå ur EU, det är den enda vägen framåt.

Folks jävla naivitet har kostat oss landet.
Citera
2023-09-07, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Någon som vet när hans kommande demonstrationer är?
Tydligen ska det inte bli fler.
Citera
2023-09-07, 12:24
Medlem
picapicans avatar
Vänstermedia gör allt de kan för att smutskasta vår hjälte från Irak.
Citera
2023-09-07, 12:25
Medlem
scoremaxs avatar
Artikel från Omni idag:

Är det inte lite/väldigt ovanligt att man publicerar vad "en doktor i Sociologi" har att göra med en eventuell psykologisk profil av Momika att göra?

Det förekommer förvisso att man ifrågasätter Politiska ledares mentala hälsa titt som tätt (Trump,Biden,Putin), och även kriminella som A.B. Breivik, men vad är egentligen syftet här?
Citera
2023-09-07, 15:02
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj

Det ska det nog vad jag hört. Dom diskuterar platser i Stockholm, Malmö, Helsingborg, Örebro, Jönköping med flera städer.

Tydligen vill Momika flytta till Malmö och ha sin bas där för att befria Malmö från islam.
Citera
2023-09-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det ska det nog vad jag hört. Dom diskuterar platser i Stockholm, Malmö, Helsingborg, Örebro, Jönköping med flera städer.

Tydligen vill Momika flytta till Malmö och ha sin bas där för att befria Malmö från islam.

Om han vill till Malmö är det nog bara för han får mer rubriker där med upploppen. Det var nog inte så kul med 10 pers och noll mediebevakning som han hade på de andra ställena innan.

Hur kan han bli dömd för mordhot utan fängelse och utvisning? Åklagare borde överklaga den domen.
Citera
2023-09-07, 18:51
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
.. kanske för att provokationerna inte slutar utan bara eskalerar?

Även du måste väl ha fattat vid det här laget att dessa bokbränningar inte handlar om någon yttrandefrihet utan snarare hets mot vår "nya" grannar vi lever med.

Vi har alla olika referenser men de muslimer jag träffat på via jobbet är välutbildade och normalt funtade, precis som vilken annan svenne som helst... men du kanske bor i utsatta områden och ser på saker lite annorlunda

Att det blir mer kaos i Malmö beror mycket just på att era muslimer där varken är speciellt fredliga eller välutbildade (annat än i sprängteknik och hotverksamhet kanske). Klart värre än från muslimer i Stockholm (bara som en jämförelse).
Citera
2023-09-07, 18:55
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Konstigt att ingen har dödat killen. Han bor tydligen i S-tälje också.
Citera
2023-09-07, 18:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto