Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalkjenning
Noen har fått hår et sted de ikke burde i RINGERIKE POLITI…. Blant annet.. kanskje man burde klippe litt snart…
Finnes det faktisk råtne epler i det lokale politiet, er de helt ferdige, men må gjøres rett. Skjer ikke over natta det.
Citera
2024-01-30, 19:25
Medlem
Ny artikkel på db.no

https://www.dagbladet.no/nyheter/tau...dager/80864617
Citera
2024-01-31, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maarud441
Ny artikkel på db.no

https://www.dagbladet.no/nyheter/tau...dager/80864617

" 28-åringen skal ha fått 35 000 kroner for å utføre «oppdraget» fra 33-åringen fra Noresund som er omtalt som «hovedmannen».

Planen var imidlertid ikke å drepe Henriksen, har den såkalte hovedmannen forklart"

Akkurat som de fleste av oss hær inne har trodd etter hvordan det har utviklet seg.

Svært vanskelig å holde på KØS i mnds vis, når de kun har bestilling av vold mot han.

Forstår egentlig ikke helt hvorfor gm1 fortsatt holder kjeft. Har er vell bare tjent med og forklare seg nå vell?
Citera
2024-01-31, 22:12
Medlem
«1,2 millioner

Politiinspektør Odd Skei Kostveit argumenterte for hvorfor påtalemyndigheten vil opprettholde heftelsen, som gjør at den drapssiktede ikke får røre kontoen.

– Vi har tatt hefte i 1,2 millioner kroner på en konto, forteller Kostveit til Ringerikes Blad.«

Lurer på hvordan en ufør NAV klient som KØS som også eier en enebolig kan ha 1,2 mill på konto….
Citera
2024-01-31, 22:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
«1,2 millioner

Politiinspektør Odd Skei Kostveit argumenterte for hvorfor påtalemyndigheten vil opprettholde heftelsen, som gjør at den drapssiktede ikke får røre kontoen.

– Vi har tatt hefte i 1,2 millioner kroner på en konto, forteller Kostveit til Ringerikes Blad.«

Lurer på hvordan en ufør NAV klient som KØS som også eier en enebolig kan ha 1,2 mill på konto….
ersättning för något eller arv är två möjligheter...
Citera
2024-02-01, 15:24
Medlem
Ny oppdatering. Ser ut som 33 åringen fra Noresund slipper unna med heftelser

https://www.dagbladet.no/nyheter/pol...r-nei/80912657
Citera
2024-02-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ersättning för något eller arv är två möjligheter...

Jeg tenker det samme! Mulig en liten del av det kan stamme fra noe hvitevasking.. men slik de pengene blir omtalt, og at nettopp et så sort beløp står på kontoen til en arbeidsledig får meg til og tenke at de er lovlige.. men, det at han har hatt slike penger på konto, har nok medvirket til at han både har turt og kjøpe/krite stort. Ikke har trengt og selge svinbillig for å betale gjeld, stresse for å få ut. Men har kunnet slappe av og ligge forrholdsvis lavt.

Jeg ser for meg han har hatt ett nøkternt pengebruk om man skjekker kontoutskriften, og at mye har gått i kontant til hverdags
Citera
2024-02-01, 16:00
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Jeg tenker det samme! Mulig en liten del av det kan stamme fra noe hvitevasking.. men slik de pengene blir omtalt, og at nettopp et så sort beløp står på kontoen til en arbeidsledig får meg til og tenke at de er lovlige.. men, det at han har hatt slike penger på konto, har nok medvirket til at han både har turt og kjøpe/krite stort. Ikke har trengt og selge svinbillig for å betale gjeld, stresse for å få ut. Men har kunnet slappe av og ligge forrholdsvis lavt.

Jeg ser for meg han har hatt ett nøkternt pengebruk om man skjekker kontoutskriften, og at mye har gått i kontant til hverdags

Ja, håller helt med, att allt är från drogförsäljning är väldigt osannolikt, men å andra sidan, om han har en bra sjukpension och inte för stora utgifter som dyr hyra etc, så är det mycket man kan betala med svarta pengar...
Citera
2024-02-01, 20:26
Medlem
Og der slapp KØS unna heftelser, og beslag i verdier, gitt!

Ringerikes Blad: https://www.ringblad.no/drapssiktet-...s/5-45-1795187
Citera
2024-02-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
«1,2 millioner

Narko…
Citera
2024-02-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalkjenning
Narko…
Virker mest sannsynlig. Hvor uvitende har exen hans vært?
Citera
2024-02-11, 14:59
Medlem
Ingen nytt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här