Citat:
Ursprungligen postat av
Amelia2023
Nå har jeg endelig fått hørt siste episode av Avhørt. Det er trist og tragisk at JAH ble drept, men Avhørt maler jo han som en helgen? Ikke et negativt ord om Jonas - kun positive ting om hvordan han var og alt det fine han har gjort for andre.
Dette må være taktisk fra deres side, da JAH ikke bare har rent mel i posen. Jeg synes det blir for dumt av Avhørt å ikke fortelle den fulle sannheten. Ja, Jonas var en blid og hyggelig kar, men han har ikke alltid vært mors beste barn han heller.
Og jeg måtte le når KØS ikke kunne snakke fordi han var på trening. Noen saker forandrer seg aldri. 😄
Det ble vel sagt ganske tidlig i saken at politiet hadde gitt Avh*rt-folkene noen føringer
om hva de kunne fortelle og ikke. Så ja, jeg tenker også det er taktisk. Politiet vil nok helst slippe
å innrømme det hvis han var informant for dem, og at denne virksomheten bidro til at han
ble drept. Jeg vet jo selvsagt ikke om dette er tilfelle, men har bange anelser.
Det vil jo vise seg når det tas ut tiltale og saken kommer for retten. Så får vi se om
påtalemyndigheten begjærer deler av rettssaken lukket, slik det ble gjort bl.a. i sakene
mot Jensen og Cappelen.