Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Ser tanken, men hvorfor drepe én som eventuelt har ligget med dama di eller bare informert hende om voldshendelsen mot eksen - men hvorfor endte ikke han som eksen var utro med den gang, opp som død? Hvis nåværende kjæreste har fått vite om det som skjedde den gang av JAH, så har jo KØ og dama uansett fått barn sammen nå. Så de har jo da eventuelt valgt å satse på et familieliv etter dette. Er jo helt vanvittig dersom han terroriserte JAH over så mange år - for så å bestille drapet, på bakgrunn av noe så usselt.

Ja det hadde vært sykt om det er tilfelle😮 kan være det er mange lag her som venter på å komme frem/eller holdes skjult.
Citera
2023-10-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Kanskje det er politiet som henter teoriene sine herifra... Den etterforskningsmessige kompetansen (og muligens viljen) i forkant av drapet var vel heller begredelig.
Når denne saken avsluttes, burde kanskje politiet på Hønefoss går seg og sine litt i sømmene.

Sant, men ting er så «tynt» så tenker jeg at det er svært liten sjanse for at noen flere enn kanskje en blir domfelt. Er vel ikke så lenge til de eventuelt må la folk gå grunnet mangel på bevis utenom mistanke eller kun grunnet bevis på relasjon til hærverket.
Citera
2023-10-01, 23:03
Medlem
I NRK nevnes en konrekt hendelse som opphavet til sjalusien. Tidligere forhold betegnes vel ikke som en hendelse. Virker for meg som at det må ha skjedd noe mer i tilegg.
Citera
2023-10-01, 23:06
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spookey123
Sant, men ting er så «tynt» så tenker jeg at det er svært liten sjanse for at noen flere enn kanskje en blir domfelt. Er vel ikke så lenge til de eventuelt må la folk gå grunnet mangel på bevis utenom mistanke eller kun grunnet bevis på relasjon til hærverket.

#Henlagt på bevisets stilling..
Citera
2023-10-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spookey123

Kun de med faktisk innsyn i etterforskningen vet hvor tynt dette er eller ikke. Jeg tipper den sausen her har tyknet ganske godt til de siste ukene.
Citera
2023-10-01, 23:07
Medlem
Citat:
En naturlig reaksjon med andre ord. Vondt og krevende. Ikke "hurra, jeg slipper å jobbe". Han hadde ambisjoner og arbeidslyst. Han så jo ikke veldig syk ut på bildene han hadde på profilen sin, før den ble helt lukket. Kan han ha blitt bedre med tiden?
Det ble bedre med tiden. Han fikk ialefall stor selvtillit. Han var blant de svære «gutta» på treningssenteret (han tok åpenbart steroider)
Citera
2023-10-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
I NRK nevnes en konrekt hendelse som opphavet til sjalusien. Tidligere forhold betegnes vel ikke som en hendelse. Virker for meg som at det må ha skjedd noe mer i tilegg.

Kommer jo helt an på.. Om han bare høvvla over hu en gang så er det en konkret hendelse. Men hvordan var det egentlig? Var JH i ett forhold med MYM, eller var det en one night stand?
Citera
2023-10-01, 23:08
Medlem
Bestiller du andre til å utføre hærverk, bilbranner og drap pga sjalusi, da er du faen meg fucka i huet.
Citera
2023-10-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Kun de med faktisk innsyn i etterforskningen vet hvor tynt dette er eller ikke. Jeg tipper den sausen her har tyknet ganske godt til de siste ukene.

Spørs i hvilken retning, ja kanskje mot det som skjedde i forkanten av drapet, altså hærverket og evt. miljøet rundt dem. Men det spørs om hele denne suppa av en svært god blanding er skyldig i drapet.
Citera
2023-10-01, 23:11
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Har ikke hatt kontakt med han etter NAV kurset, så jeg kan ikke svare på dette. Men han har åpenbart forvandlet seg fysisk. Han var "skinnyfat" når jeg var med han. Plutselig ble han skikkelig biff og muskuløs

Hmm. Akkurat som JAH. Han var vel ikke helt skinny derimot, men utrent i forhold til den siste tiden han levde. Dette er fra 2018.
https://imgur.com/gPIkMwe
Citera
2023-10-01, 23:13
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Det ble bedre med tiden. Han fikk ialefall stor selvtillit. Han var blant de svære «gutta» på treningssenteret (han tok åpenbart steroider)

Han var altså fullt kapabel til å trene ganske hardt, til tross for at han ble regnet som ufør.
I våre dager er det nesten litt spesielt. Å ikke være kapabel til å utføre arbeid. Mye fokus på tilrettelegging.
Citera
2023-10-01, 23:14
Medlem
Citat:
Hmm. Akkurat som JAH. Han var vel ikke helt skinny derimot, men utrent i forhold til den siste tiden han levde. Dette er fra 2018.
https://imgur.com/gPIkMwe
Stemmer. Jonas var også opp og ned når det gjelder selvtillit. Han var en kuk mot meg når han gikk på steroider. Uten steroider var derimot en taper. Ja jeg har noe personlig imot Jonas etter flere hendelser på treningssenter i 2021.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in