Citat:
Ursprungligen postat av
Was.
Enig. Hadde dette kun handlet om å få ham til å holde kjeft eller noe sånn hadde de nok innsett hvor lite effekt det hadde for lenge siden. Tar ikke 2-3 år å finne ut at de egentlig bare plager en fyr forgjeves og legger til mer og mer ting å kunne bli dømt for.
Holder du på med sånn over så lang tid må du være bitter, gal, og/eller dum.
Alle instansene av hærverk er ganske typisk ting for en gjeng bittre amfetaminentusiaster å finne på når de sitter å ruser seg og konspirerer sammen.
Eksempelvis prøve få fyr på en motorsykkel dynket i parafin med lighter, tagging, ruteknusing, peniskruseduller osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Spørsmålet er jo hva som fikk disse folkene til å slutte med hærverket i et helt år, for så
å skambanke JH og kjøre på for fullt helt frem til han ble drept. Noe må ha trigget denne
siste runden, tenker jeg. Hvor mange anmeldelser har JH levert, og når har det skjedd?
Såvidt jeg har skjønt så tok ikke politiet noen av anmeldelsene til følge.
En tiktok på amfetaminnach? faen vi må gjøre med han der jonas?
Lurer litt på om det var noe spesielt men for å være ærlig tilegner jeg ikke denne gjengen nok kognitive evner til at det må ha vært noe spesifikk som trigget det.
Rykter om at han hadde sagt noe om en av dem til noen andre?
Jeg har kjent folk som kunne banke noen fordi de hørte fra noen at noen har sagt noe om dem, oppskriften trenger ikke være så mye mer enn halvt om halvt med idiot og rus for å være ærlig.