Vet det ikke er verdens beste kilde, men linker fordi bildet er i bedre kvalitet enn andre steder, og man ser sporene godt. Syns jeg. Det ser ut som mye stein i underlaget
Og selvom det helt sikkert ikke er relevant ettersom politiet ikke har tatt det med seg; men hva er det som igger på bordet? Har irritert meg over at jeg ikke klarer å se hva det er
Og selvom det helt sikkert ikke er relevant ettersom politiet ikke har tatt det med seg; men hva er det som igger på bordet? Har irritert meg over at jeg ikke klarer å se hva det er
Hvit pappkartong med hull? For type engangshansker?
Det drapet er med en advokat fra Advokatkontoret Wangberg. Samme kontor som har representert Lier-saken, men hvor Wangberg måtte trekke seg pga inhabilitet. Er det mulig han ga Lier-saken videre til en felle på kontoret?
Nettopp det som er så merkelig! Som skrevet tidligere her i tråden, så har det vært to i følge domstol.no i Buskerud tingrett. Ingen av de har vært diskutert i media, så vidt jeg kan se. Og virker ikke å være relatert til Lier-saken.
Sorry hvis dere allerede vet og jeg bare ikke har forstått det. Men;
Det er samme advokat som forsvarer han i lier-saken som står oppført under den siste saken du linket til. Husker jeg merket meg det da jeg sjekket dommer sist.
Når politiet bruker Hansker-setter på folk hvite drakter/sporsikring. Så driter dem i å ta med seg tomme esker... I know from Oslo
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!