Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-15, 18:11
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeseR
Jag har bara en allergi mot folk som är korkade. Inget annat.

Fair enough. Jag tycker inte du är korkad btw.
Citera
2023-08-15, 18:16
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Den borde rimligen ligga på en 5a då vi har uttryckliga hot från en av världens mest framstående terrororganisationer, 57 ilskna muslimska länder och tusentals sleeper cells emot oss.

I klassisk svensk förvaltningsmodell är dock det viktigaste att alla undslipper ansvar. Terrorhotnivån höjs inte eftersom det skulle innebära att fler tjänstemän & politiker kan hållas direkt ansvariga om de trots förberedelserna inte kunde förhindra terrordåd.

Nu väntar man bara in smällen och kommer sedan "beklaga" och förklara att "vi kan inte fånga alla" men att deras "hjärtan är med alla drabbade".
Lite så är det faktiskt. I det här läget hade man önskat att Ulf hade visat bicepsen.
Citera
2023-08-15, 18:21
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henselon
[/b]

Visst är det så, med "Elitens Goda Minne".

De vill ha det så. Punkt slut! Annars hade de ju gjort en massa saker för att förhindra detta, exempelvis bevaka Sveriges gränser, något "Eliten" inte gjort på minst 20 år! Härska och Förstöra är det enda "Eliten" vet om! Precis som Lucifer!
Det handlar om ekonomi. Staten och kapitalet sitter i samma båt. Högförräderi är inte långt borta.
Citera
2023-08-15, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Lite så är det faktiskt. I det här läget hade man önskat att Ulf hade visat bicepsen.

Visat biceps?

Du är medveten om att Ulf gör allt som USA och dess rådgivare vill? detta gäller Trans, Pride, hbtq, krig? Ukr vs Ryssland osv klimat?

Allt detta kommer ifrån en kriminell grupp av familjer som äger nästan all media och köpta politiker.

Ibland undrar man vilken verklighet folk lever i.
Citera
2023-08-15, 18:49
Medlem
Debattens vågar är höga hur det här ska bemötas. Jag tror ändå att vi inte ska böja
oss för våldsamma muslimer. Vi har inte gjort dem något, de angår inte dem vad som lagligt sker här
Citera
2023-08-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Hahaha hoppas det smäller utav fan i Sverige snart! 😂 längtar efter terror attacker från dessa muppar.

Sverige har enligt mig inte haft en terrorattack som riktigt gett resultat ännu. Akilov var så dålig på att köra prippsbilen så knappt några alls dog. Ett riktigt terrordåd ska ha fett med dödsoffer. Tänk Breivik-siffror. Ska vara som Lemmings
Citera
2023-08-15, 18:59
Medlem
Det är roligt att se etablissemanget blunda för att Turkiet och al-Qaida är i direkt militärallians med varandra och delar frontlinjer och baser och militärutrustning i Syrien. I Syrien kallas Al-Qaida för HTS och HTS och Turkiet strider tillsammans, tränar tillsammans, delar militärbaser osv. HTS är al-Qaidas största väpnade styrka överlägset och det enda territorium i världen som Al-Qaida kontrollerar.

Sverige måste avklassa PKK från terrorlistan och beväpna dom med alla vapen vi har, sätta hårt mot hårt. Billig peng att investera.
Citera
2023-08-15, 19:13
Medlem
Ett terrorattentat riktat mot svenska eller danska diplomater respektive medborgare borde rimligtvis vara slutet på debatten kring koranbränningarna. Och då inte på det sätt islamisterna vill.
Citera
2023-08-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Sverige har enligt mig inte haft en terrorattack som riktigt gett resultat ännu. Akilov var så dålig på att köra prippsbilen så knappt några alls dog. Ett riktigt terrordåd ska ha fett med dödsoffer. Tänk Breivik-siffror. Ska vara som Lemmings

Ja jag ser gärna nått sånt eller Paris. WTC hade vart nått, så svenskarna får upp ögonen lite och slutar med sitt blå ögda beteende.
Akilov va ingen terrorist, en amatör som högst får kalla sig mördare.
Citera
2023-08-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ja jag ser gärna nått sånt eller Paris. WTC hade vart nått, så svenskarna får upp ögonen lite och slutar med sitt blå ögda beteende.

Akilov fick bara ett cp-ryck. Han såg lastbilen och gick på djurisk instinkt. Ett flygdon in i Turning Torso kanske vore något. Den skyskrapan lär inte vara speciellt stabil med sin märkliga form.
Citera
2023-08-15, 19:26
Medlem
Vilka nationaliteter är mest Al-qaida-vänliga?
Citera
2023-08-15, 19:27
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Så jävla stört och vidrigt att skriva så. Det är människoliv du ”gärna” ser släckas. Förskolebarn, mammor, gravida flickvänner, söner, någons morfar, pappor… vanliga svenska små människor på väg från jobb eller till kalas eller i en affär för att köpa kläder.

Hoppas du själv dör i ett terrordåd så du ”får upp ögonen” för vad du så gärna vill ska hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in