• 1
  • 2
2023-08-15, 05:24
Medlem
KingHisss avatar
Vilket skämt. Svenskar är ett blandfolk, vill du ha renrasigt åk till Norge eller Island. Läs historia. Snälla. Kompetensen på FB och samhället i stort börjar bli skrämmande låg. Fortsätter det såhär så blir Sverige ett nordiskt Somalia fast med vita.
Citera
2023-08-15, 05:25
Medlem
Svenska tjejer är nordiska.

Tyskar är mycket, mycket fulare än svenskar.
Citera
2023-08-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightLion
Länk till några svenska tjejer: https://www.instagram.com/swedish_girls/

Nästan alla tjejer där är etniska svenskar (såg en arab och en neger där )

Men är svenska tjejers genetik från Nord-germaner? Svenskar har ett fint språk och bra kulturarv, men är genetiken och utseendet på svenska tjejer från Nord-germanska tjejer ursprungligen från tyskland?

Tyska tjejer är också gulliga och vackra som svenska tjejer, och nästan heltvita, sveriges tjejer brukar vara mer vithyade.

Min fråga: Är dom högsta ursprungligen från nord-germanerna och ursprungligen från tyskland? Alla svenska tjejer.

För inte alla svenska tjejer och danska eller finska tjejer liknar varandra, jag tror genetiken kommer direkt från tyskland, därav kallar man det Nord-germanska folkstammen?

I vilket fall är alla tjejerna ovan snygga och de bör bevara sin genetik och kulturarv

Du vet att du länkar till ett instagramkonto som postade något senast 2013? Dvs 1 år efter att Instagram lanserades. Hänt rätt mycket i mode, stil och trender sen dess skulle jag säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in