2023-09-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Vart publiceras informationen?

Jag måste värdera informationen först samt måste sanna9132 få säga sitt om hur personen vill att informationen ska hanteras. Jag sprider aldrig någonting vidare, ens till vänner, utan medgivande från de som ger tips.
Citera
2023-12-02, 02:32
Medlem
Så thrife släpper en fet album, medans Yosef miskin fick straffet skärpt, vi får se om disney karaktären klarar sig i anstalten med grabbar som kommer se ner på han.. + har hört att hans bror också är häktad kan det stämma?

+ Thrife säger ju shoutouts i sina låtar t greken osv, tror han väljer sida eller så har foxtrot rensats så att de nt finns konsekvenser
Citera
2023-12-02, 10:29
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidee127
Så thrife släpper en fet album, medans Yosef miskin fick straffet skärpt, vi får se om disney karaktären klarar sig i anstalten med grabbar som kommer se ner på han.. + har hört att hans bror också är häktad kan det stämma?

+ Thrife säger ju shoutouts i sina låtar t greken osv, tror han väljer sida eller så har foxtrot rensats så att de nt finns konsekvenser

Tror han väljer sida? Han har länge haft en hög position inom Dalennätverket.
Citera
2023-12-12, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Det blev en splittring i dalen i början av 2020 mellan Mario Golzar och Gambianerna.

Nisse var på Marios sida i början, han skickade en 14 åring som goade Hamko till Scar men tabben klicka, samma 14 åring blev senare skjuten av Hamko & co. I den FUPen kan man även se att 14 åringen hade skrivit till ”Nils” att han förstört hans liv, då syftar han på att han goade Hamko men att han inte dog. Hamko blev även butchad innan han blev goad.
Vet du vem som knivhögg hamko? Eller kan du säga mer om knivhuggen?
Citera
2023-12-21, 15:27
Medlem
Nu har ytterligare en person häktats för mordplanerna på Thrife Jack.
Har skrivit mer i tråden om mordet på sushirestaurangen i Skogås eftersom han är misstänkt för det också.
(FB) Ung man skjuten till döds i Skogås centrum, Huddinge (2023-01-28)
Citera
2024-01-01, 23:26
Medlem
En person häktad för thrife m.m,

Synnerligen grovt vapenbrott innehav 15st glocks,

Hur fan får man tag på så många samma modell?
Citera
2024-02-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag måste värdera informationen först samt måste sanna9132 få säga sitt om hur personen vill att informationen ska hanteras. Jag sprider aldrig någonting vidare, ens till vänner, utan medgivande från de som ger tips.

Fått någon klarhet om ovan?
Citera
2024-03-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Vem är ghost worldwide ?

Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Det är rätt vedertaget att det är ghostworldwide man åsyftar som ghost eftersom han förekommit som styrande i flera ABoK de senaste åren. På samma sätt som räven åsyftar kurdiska räven, även om det finns andra som kallas räven i dessa miljöer. Men nog om det, det är OT som fan.

Ghost i denna FUP spårades till en latino genom en pengaöverföring som gjordes till Yosef. I Adali-fallet har det spårats till en annan brud. Har aldrig använt signal men antagligen har de olika användarnamn men nickar samma, dvs. ”ghost”.

Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Nu har ytterligare en person häktats för mordplanerna på Thrife Jack.
Har skrivit mer i tråden om mordet på sushirestaurangen i Skogås eftersom han är misstänkt för det också.

Jag vågar nu påstå att Ghostworldwide var Jon*el Ar*ya (a).

Han är inte längre bara villkorligt häktad för mordplanerna på Thrife och för att ha försett Yosef Key med en glock. Grekland har nu sagt ja till att åtala för både dessa brott och för mordet på sushirestaurangen i Skogås - även om misstankarna kommit efter att han överlämnades därifrån.

Dessutom: Väldigt mycket har tidigare talat för att den Ghost som ingick i Foxtrot-nätverket var samma person som senare bytte till Ghostworldwide. Och Jon*el är nu även misstänkt för äldre brott där endast Ghost har användes i Signal-chattarna.

Allt detta tillsammans som gör mig helt säker.

Hör finns mer info inklusive länkar:

(Stefan S, jag saknar dig! Vi som kämpade så med ”spökets identitet”. Önskar jag hade fått dela ”kluret” med dig.)
Senast redigerad av Right-humanist 2024-03-26 kl. 22:58.
Citera
2024-03-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidee127

Räven skickade två barn som sköt mot thrifes flickväns dörr. Såklart han väljer sida
Citera
2024-03-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S

Stefan jag har börjat fundera om du är polis.
Du gör ett sjukt bra jobb här och för verkligen trådarna i rätt riktning.
Citera
2024-03-27, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sanna9132
Bumpar igen behöver fup kan någon snäll själ ladda upp den
https://www.krimfup.se/search/yosef-ibrahim-hussein

Det är andra FUP :en som gäller tråden
Citera
2024-03-27, 03:03
Medlem
De tar ändå fråga efter fråga i timmar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Fattar inte varför de inte bara kan svara "jag har ingen kommentar på alla frågor du kommer ställa" så slipper de slösa tid med att ställa varenda fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in