Citat:
Ursprungligen postat av
zsarp
Vem är ghost worldwide ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Piledriver
Det är rätt vedertaget att det är ghostworldwide man åsyftar som ghost eftersom han förekommit som styrande i flera ABoK de senaste åren. På samma sätt som räven åsyftar kurdiska räven, även om det finns andra som kallas räven i dessa miljöer. Men nog om det, det är OT som fan.
Ghost i denna FUP spårades till en latino genom en pengaöverföring som gjordes till Yosef. I Adali-fallet har det spårats till en annan brud. Har aldrig använt signal men antagligen har de olika användarnamn men nickar samma, dvs. ”ghost”.
Citat:
Ursprungligen postat av
Right-humanist
Nu har ytterligare en person häktats för mordplanerna på Thrife Jack.
Har skrivit mer i tråden om mordet på sushirestaurangen i Skogås eftersom han är misstänkt för det också.
(FB) Ung man skjuten till döds i Skogås centrum, Huddinge (2023-01-28)
Jag vågar nu påstå att Ghostworldwide var Jon*el Ar*ya (a).
Han är inte längre bara villkorligt häktad för mordplanerna på Thrife och för att ha försett Yosef Key med en glock. Grekland har nu sagt ja till att åtala för både dessa brott och för mordet på sushirestaurangen i Skogås - även om misstankarna kommit efter att han överlämnades därifrån.
Dessutom: Väldigt mycket har tidigare talat för att den Ghost som ingick i Foxtrot-nätverket var samma person som senare bytte till Ghostworldwide. Och Jon*el är nu även misstänkt för äldre brott där endast Ghost har användes i Signal-chattarna.
Allt detta tillsammans som gör mig helt säker.
Hör finns mer info inklusive länkar:
(FB) Ung man skjuten till döds i Skogås centrum, Huddinge (2023-01-28)
(Stefan S, jag saknar dig! Vi som kämpade så med ”spökets identitet”. Önskar jag hade fått dela ”kluret” med dig.)