2023-08-09, 14:22
Medlem
65-årig man knuffad av cykeln och rånad av "två män", Malmö 2023-08-09

https://polisen.se/aktuellt/handelse...355-ran-malmo/
09 augusti 13:55, Rån, Malmö

Man rånad på cykel, Möllevången.

En man i 65-årsåldern blir utsatt för ett rån på Södra Förstadsgatan i höjd med Bergsgatan där två män knuffar honom av cykeln för att sedan lämna platsen med cykeln. Händelsen uppges ha inträffat cirka klockan 13.40-13.45.
Vet någon mer?
Citera
2023-08-09, 14:32
Medlem
CuckoosNests avatar
Stod en polisbil där när jag cyklade förbi för en liten stund sedan, han bara se att det satt en polis fram. Han inte se mer.
Citera
2023-08-09, 14:42
Medlem
Förvånar mig inte. Måste ha varit vid Möllevångstorget. Ställer man en fin cykel där så är den borta på fem minuter.
Citera
2023-08-09, 16:15
Medlem
Klas-Vegass avatar
Detta kommer att fortsätta och bara bli värre tills männen tar kontroll över våra rätts-system igen. Dvs inga domare, inga advokater, nämdemän, poliser kan vara kvinnor.

Kvinnor är programmerade att ta hand om små barn som bara äter, skriker och skiter och inte kan göra något fel. Det är inte kvinnornas fel. Det handlar bara om utvecklingsbiologi och instinkter.
Citera
2023-08-09, 17:16
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedaj
Förvånar mig inte. Måste ha varit vid Möllevångstorget. Ställer man en fin cykel där så är den borta på fem minuter.
Nä. Polisbilen stod parkerad vid S Förstadsgatan 95 - uppe vid S Fisktorget.
Citera
2023-08-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Nä. Polisbilen stod parkerad vid S Förstadsgatan 95 - uppe vid S Fisktorget.

Det var där jag menade. Var tvungen att parkera min elcykel för jag hade ett ärende. Stod och höll koll på den. Tog fan i mig knappt fem minuter innan den förste skummisen dök upp. Där lät jag den inte stå kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in