Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-07-31, 15:59
  #1
Medlem
Fick mina Feonobarbital idag. Kastade 4st blev, superflummig o välmående. Känns som ett superskönt bensorus
Citera
2006-07-31, 16:08
  #2
Medlem
Ralf2s avatar
Ja, mycket ska man då höra innan öronen trillar av.

Av de två barbituraterna jag prövat hittils tycker jag bara dom framkallar obehag, ångest, snurrighet och ett allmänt kasst rus.

Jag har en teori att folk som uppskattar benzo och barbiturater är folk som hatar sig själv så mycket att dom måste släcka ut varje uns av medvetande för att kunna stå åt med att leva! Gäller förstås dom som har det som huvuddrog.
Citera
2006-07-31, 16:15
  #3
Medlem
Det gäller ju alla droger. Man tar det för att komma bort från verkligheten.
Citera
2006-07-31, 16:18
  #4
Medlem
hencoisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonstar
Fick mina Feonobarbital idag. Kastade 4st blev, superflummig o välmående. Känns som ett superskönt bensorus
Där ser man, det blev barbiturater ändå. Hur går det ihop med skvätt-testen med tanke på att den är långtidsverkande?

(Gammalt konto ifall du nu inte kopplar)

Ralf2: En del gör det men långt ifrån alla. Jag kör parallellt för att jag måste (kramper). Hade gärna sluppit det.
Citera
2006-07-31, 16:23
  #5
Medlem
Ralf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonstar
Det gäller ju alla droger. Man tar det för att komma bort från verkligheten.

Nja, jag tror inte det. Känns som om riktiga bensotorskar skulle vara minst lika nöjda om det fanns nåt sätt att sova 24 timmar om dygnet.

Inte samma sak med tjackpundare eller horsare.
Citera
2006-07-31, 17:21
  #6
Medlem
Agejevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Jag har en teori att folk som uppskattar benzo och barbiturater är folk som hatar sig själv så mycket att dom måste släcka ut varje uns av medvetande för att kunna stå åt med att leva! Gäller förstås dom som har det som huvuddrog.

Hehe, klockrent. Dock vill jag tillägga att hatet inte alltid är helt introvert...
Citera
2006-07-31, 17:38
  #7
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Nja, jag tror inte det. Känns som om riktiga bensotorskar skulle vara minst lika nöjda om det fanns nåt sätt att sova 24 timmar om dygnet.

Inte samma sak med tjackpundare eller horsare.

Fan, det ligger något i det. Jag gillar inte Benzo så mycket, det är bra när man mår dåligt men annars? Öhh. Nä, ingen lycka.
Citera
2006-07-31, 21:42
  #8
Medlem
Kan någon ge en klar bild över hur man blir på fenemal???, som benzo rus?
Citera
2006-08-01, 01:46
  #9
Avstängd
Herr Papavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Nja, jag tror inte det. Känns som om riktiga bensotorskar skulle vara minst lika nöjda om det fanns nåt sätt att sova 24 timmar om dygnet.

Inte samma sak med tjackpundare eller horsare.

Du har en poäng där, men nån sorts drift finns det nog ändå efter ett välmående och kickar...annars så hade de tryckt i sig Nozinan dygnet runt.

Men jag måste erkänna att jag har svårt att förstå de som är torsk på benzo...och jag kan inte för fem öre identifiera mig med dem...
Citera
2006-08-01, 01:54
  #10
Medlem
Agejevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Du har en poäng där, men nån sorts drift finns det nog ändå efter ett välmående och kickar...annars så hade de tryckt i sig Nozinan dygnet runt.

Men jag måste erkänna att jag har svårt att förstå de som är torsk på benzo...och jag kan inte för fem öre identifiera mig med dem...

Ponera att någon exempelvis drabbats av en insikt om att deras skarpa intellekt är grunden till deras obotliga olycka, vore inte benso då en lämplig (tillfällig) lösning? Jag vet få droger som kan förse en med sådan ångestlindring och dumdimma som benso i det läget... Trodde H skulle vara den slutgiltiga lösningen på sådan problematik, men benso ligger långt före enligt min mening. Fan så rubbar och bedövad man blir....
Citera
2006-08-01, 05:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myra
Kan någon ge en klar bild över hur man blir på fenemal???, som benzo rus?

och hur blir det om man blandar en liten dos fenemal med "vanlig" benzo?, blir det bättre/starkare effekt då?

(förlåt för att jag quotade mig själv, kom just på att jag borde editerat min första post)
Citera
2006-08-02, 05:59
  #12
Medlem
bump..kom igen nu jag vet att någon har en åsikt om fenemal...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback