Citat:
Ursprungligen postat av
Sonny00
Lägenheten är ju klart dyrare än genomsnittspriset per kvm i Vasastan. Snittpriset de senaste tre månaderna ligger på ca 110 000 kr/kvm. Denna lägenhet har ett utgångspris på ca 144 000 kr/kvm.
Tack, jag kände mig tvungen att läsa värderingsprotokollet nu:
Citat:
Våningen har genomgått en mer omfattande renovering och ytskiktsuppdatering från 2015 fram till nutid, där inrednings- och utrustningsstandarden är mycket påkostad med moderna samt högteknologiska lösningar. Köket och våtrummen är inredda med mycket exklusiva materialval, likaså har flera av rummen platsbyggda möbler samt förvaring. Bostaden har en mycket generös invändig takhöjd, öppen spis och fina påkostade designade inrednings- samt utrustningsdetaljer med bland annat: dekorativa platsbyggda garderober med finesser såsom motoriserade utfällbara klädställningar, exklusivt badrum med ett mini-spa , japanska toaletter, påkostad belysning, ett platsbyggt kök mm.
Jag som bara skämtade om guldtoalett med pungtvätt
Den här killen har verkligen inte sparat på krutet. Sjukt att de kanske kunnat fortsätta leva sitt liv i relativ lyx om de bara varit lite sansade.