Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-07, 14:42
  #133
Medlem
fredrikdenstores avatar
Gnor den här slynan fortfarande?!
Citera
2016-09-08, 04:41
  #134
Medlem
crippas avatar
Jajamen..... annonserar ganska ofta t ex på Stockholmstjejer:. "Sexiga Mogen Qvinna som suger utan erbjuder heta billiga incalls"
Citera
2017-05-14, 01:28
  #135
Avstängd
BossNiggers avatar
Nog är det fascinerande.

Hon har alltså knullat oerhört dåligt för ca 200-500:- de senaste 35 åren, och dessutom varit makalöst ofräsch både utseende och hygienmässigt i de senaste 20?

Det måste ju vara nån form av bragd i allafall? Jag har oerhört begränsad, för att inte säga obefintlig erfarenhet av prostituerade...men är det inte så att utbudet är ganska stort numera och att det finns gott om fräscha i alla åldrar för hyfsade priser?

Kanske inte finns så många för 200:- iofs men å andra sidan, vem har INTE råd med en tusing för ett ligg i dag?
Citera
2017-05-14, 15:11
  #136
Medlem
Afrolovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Nog är det fascinerande.

Håller med, därtill måste hon vara 70 + i dag.
Citera
2017-05-14, 15:28
  #137
Medlem
crippas avatar
Nejdå.... hon är född 22 december 1956.
Citera
2017-05-14, 15:50
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Nog är det fascinerande.

Hon har alltså knullat oerhört dåligt för ca 200-500:- de senaste 35 åren, och dessutom varit makalöst ofräsch både utseende och hygienmässigt i de senaste 20?

Det måste ju vara nån form av bragd i allafall? Jag har oerhört begränsad, för att inte säga obefintlig erfarenhet av prostituerade...men är det inte så att utbudet är ganska stort numera och att det finns gott om fräscha i alla åldrar för hyfsade priser?

Kanske inte finns så många för 200:- iofs men å andra sidan, vem har INTE råd med en tusing för ett ligg i dag?
Hallå där....
Som du själv skriver,att du har obefintlig erfarenhet av prostituerade.Hur kan du då påstå att Olli knullat dåligt,och dessutom är makalös ofräsch...??..
Själv har jag ingen aning.Jag har aldrig träffat henne.
Citera
2017-05-14, 22:43
  #139
Avstängd
BossNiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hallå där....
Som du själv skriver,att du har obefintlig erfarenhet av prostituerade.Hur kan du då påstå att Olli knullat dåligt,och dessutom är makalös ofräsch...??..
Själv har jag ingen aning.Jag har aldrig träffat henne.

Nej, alltså...det jag skrev var helt baserat på flertalet inlägg jag läst i denna tråden, och andra inlägg om henne här på Flashback!

De med(enligt egen utsago) personlig erfarenhet av damen som i tråden beskrivit hennes kvalite med ungefär de ord jag använde i min summering är legio. Ty de äro många.

Därtill noterar nog den uppmärksamme att jag icke påstod någonting, samtliga uttalanden var frågor!

SKÄRPNING bäste Blah!
__________________
Senast redigerad av BossNigger 2017-05-14 kl. 22:45.
Citera
2017-05-15, 04:30
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Nog är det fascinerande.

Hon har alltså knullat oerhört dåligt för ca 200-500:- de senaste 35 åren, och dessutom varit makalöst ofräsch både utseende och hygienmässigt i de senaste 20?

Det måste ju vara nån form av bragd i allafall? Jag har oerhört begränsad, för att inte säga obefintlig erfarenhet av prostituerade...men är det inte så att utbudet är ganska stort numera och att det finns gott om fräscha i alla åldrar för hyfsade priser?

Kanske inte finns så många för 200:- iofs men å andra sidan, vem har INTE råd med en tusing för ett ligg i dag?

Tänk om 1000kr knullet är ännu sämre då.
Citera
2017-05-17, 22:51
  #141
Avstängd
BossNiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Tänk om 1000kr knullet är ännu sämre då.

Nej. Dyrare är alltid bättre.
Citera
2017-05-17, 23:23
  #142
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Nog är det fascinerande.

Hon har alltså knullat oerhört dåligt för ca 200-500:- de senaste 35 åren, och dessutom varit makalöst ofräsch både utseende och hygienmässigt i de senaste 20?

Det måste ju vara nån form av bragd i allafall? Jag har oerhört begränsad, för att inte säga obefintlig erfarenhet av prostituerade...men är det inte så att utbudet är ganska stort numera och att det finns gott om fräscha i alla åldrar för hyfsade priser?

Kanske inte finns så många för 200:- iofs men å andra sidan, vem har INTE råd med en tusing för ett ligg i dag?

Troligen är det många som knullar med henne bara för att hon har varit porrstjärna.
Citera
2017-05-19, 15:58
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Nej. Dyrare är alltid bättre.

Ok så då borde damen som denna tråd handlar om höja priserna rejält då knullet per automatik blir bättre då enligt dig, då skulle recensionerna bli bättre här och hon skulle få fler torskar och tjäna mer.
Citera
2018-10-23, 05:20
  #144
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Nån som vet om Oili fortfarande är aktiv?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback