• 1
  • 2
2023-07-25, 12:48
Medlem
Misstänker att en person jag lärt känna har begått mord på 80 eller början av 90 talet..tror tyvärr han bytt namn ..han är lång ca 185cm lång.vackra ögon. Stalker beteende..någon här som kan hjälpa mig att klura ut vem det är..kan ev ha dödat sin flickvän..lite klumpig till sättet ibland
Senast redigerad av Elins92 2023-07-25 kl. 12:56.
2023-07-25, 12:49
Medlem
snooper123s avatar
Kan vi få fler ledtrådar?
2023-07-25, 12:54
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Misstänker att en person jag lärt känna har begått mord på 80 eller början av 90 talet..tror tyvärr han bytt namn ..han är lång ca 185cm lång.vackra ögon. Stalker beteende..någon här som kan hjälpa mig att klura ut vem det är..kan ev ha dödat sin flickvän..lite klumpig till sättet ibland

Hej medan tid är. Ändra rubriken och förtydliga trådstarten är du snäll. Annar hamnar den i korgen.
2023-07-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Hej medan tid är. Ändra rubriken och förtydliga trådstarten är du snäll. Annar hamnar den i korgen.
Ok
2023-07-25, 13:15
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ernst gudmundsson?
2023-07-25, 14:36
Medlem
covfefe...s avatar
Samson Mahare?
2023-07-25, 15:01
Medlem
halvfestligts avatar
Hur tror du att vi ska kunna bidra med tips utan att vi har fått mer information? Lång, vackra ögon, stalkerbeteende. Ingen bra trådstart tyvärr. Vad exakt gör att du misstänker honom?

Citat:
2023-07-25, 15:19
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ok

Nu har nog tiden gått ut för att redigera din trådstart men rubriken blev bättre. Just nu stämmer din beskrivning in på ca 3 av mina kollegor, två grannar och ett större antal bekanta. Jag tror att vi behöver snäva ned det lite.

Du hade ett namn som han tidigare gick under? Vad är det?
Var vet du att han har vistats och var tror du att han vistas nu?
Några övriga kännetecken? Tatueringar? Pericings, synliga födelsemärken?
Yrke? Vad har han pluggat till eller jobbar som?
Annars kommer du bara få en massa "honom såg jag igår i parken med grön jacka" svar.
2023-07-25, 15:52
Medlem
Kan ej lämna ut hans nuvarande namn....men det är ett ovanligt namn...som inte många heter som är i 50 års åldern..han åker ofta omkring i sin bil. Till olika ställen...ja vi är arbetskamrater
2023-07-25, 16:06
Medlem
auruns avatar
Citat:
Kan ej lämna ut hans nuvarande namn....men det är ett ovanligt namn...som inte många heter som är i 50 års åldern..han åker ofta omkring i sin bil. Till olika ställen...ja vi är arbetskamrater
Så du vet vad han heter? Vad vill du av Flashback då?
2023-07-25, 16:10
Medlem
Kan du berätta mera om hans vackra ögon?
2023-07-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Så du vet vad han heter? Vad vill du av Flashback då?
Jag tror att han suttit i fängelse..och att han kommit ut och bytt namn...och jag försöker klura ut vad han gjort..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in