till Michael
Bäste feminist:
Din etremt låga intelligens märks också på att dina matematikkunskaper är extremt låga... Du hade säkert betyg 1 i matte i skolan också... Och dina kunskaper i demografi är också låga... Man kan bara skratta... Men nu ska jag lära din störda hjärna lite matematik och demografi, även om jag anar att det är ganska hopplöst:
För det första är en väldigt stor del av befolkningen under 20 år och stor del av dessa är ju knappt könsmogna och besöker således knappast prostituterade. Och de som är sexuella aktiva i den åldern (15-20 år) har ändå ett stort utbud av jämnåriga snygga tonåringar att välja mellan så de behöver givetvis inga prostituterade. Dessa "män" utförs av ca en 1.1 miljoner i landet. Som är i åldern 0-20 år. Sedan är ju män i åldern 70 år och uppåt sällan i sån kondition att dom kan ha samlag hur som helst så där kan man också räkna bort dom flesta, dvs ca 0.5 miljoner. Och i Sverige finns ca 4.3 miljoner män totalt. Tar man bort de grupper jag nämnde innan blir det kvar 4.3-1.1-0.5=2.7 miljoner. Sedan är ett stort antal av männen i åldern 50-70 år också förhindrade att sex pga av sjukdomar, olyckor etc, så där kan man räkna bort ytterligare en halv miljon. Kvar återstår 2.2 miljoner. Så räknar man 150 000 utav 2.2 miljoner får man ca 7% per år.
Eftersom ytterst få besöker eskort-flickor varje år och nya tilkommer ständigt och andra faller bort så blir det under tex en 10-års tid betydligt mer än 7%. Om vi antar att det endast blir nybesök varje år är vi uppe i 70% av männen på 10 år och 100% av männen inom 15 år. Nu är de som besöker prostituterade givetvis en blandning av de som besöker ofta och de som besöker sällan och de som endast besöker en gång. Många besöker dessutom prostituterade i en temporär period i sitt liv, tex mellan två äktenskap, eller om man har sådana arbetskompisar som lurar med en under en viss tid. Och när förhållandet förändras kanske man upphör med det.
Enligt Aftonbladet besöker de flesta män prostituterade bara under en viss tid av sitt liv, och ofta bara några ggr, vilket innebär att gruppen nya besökare på årsbasis är väldigt stor. Det finns inga exakta siffror såvitt jag vet på hur många som totalt besökt prostituterade i Sverige, men det är ingen snack om att det på t ex en 30-års period måste vara ett betydande antal, långt över de 4% eller 7% vi pratar om. 20%-30% är en mer trolig siffra. Visserligen långt från tex Danmarks siffror, men ändå ganska högt med tanke på de restriktiva förhållandena i vårt land och feministernas stora inflytande i landet. Så att köpa sex är fullkomligt normalt. Det är därför folk gjort det i tusentals år och kommer att fortsätta att göra det. Oavsett om några galna feminister öppnar munnen ibland. Och det höga prisläget i Sverige gör också att de de som köper eskort-flickor är de mest välbeställda i samhället. Så vore priserna lägre skulle givetvis ännu mer köpa eskortflickor.