2025-03-18, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Testa OLW's Hot Chili Cheddarchips, det är chipsvarianten av Flamin Hots, minst lika varma.

Testade så fort de kom ut och de var inte i närheten av lika heta. Kan dock inte utesluta att min påse var dåligt kryddad.
Citera
2025-03-18, 10:14
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoblade
Testade så fort de kom ut och de var inte i närheten av lika heta. Kan dock inte utesluta att min påse var dåligt kryddad.
Samma erfarenhet här.
Citera
2025-04-22, 07:37
Medlem
Flaming hot cheeze crunchers har försvunnit nu och är ersatta av Hot Chili cheeze crunchers. Dom smakar inte alls lika gott
Citera
2025-04-23, 18:32
Medlem
talcsofts avatar
Flamin’ hot var bra och goda ett tag men mot slutet blev jag bara irriterade att det var ett sånt lotteri om man fick en stark påse eller bara ostbågar med röd krydda på. Som att rullbandet i fabriken gått för fort och kryddorna inte åkt ner i påsen.

Chipsvarianten inte värd att nämna alls.

Är den Nya varianten ett nytt recept eller en omdesign?

Cheez crunch sourcream onion var många gånger ett säkrare kort med mycket bättre kryddning, tydligare smak. Sen utgick de i min stad och beroendet gick över
Citera
2025-09-19, 18:23
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nu har dom bytt namn igen. Cheez cruncherz Hot Chili är det nya namnet. Vet inte om det är jag som inte ätit dom på länge men den här påsen jag sitter med nu är riktigt het, långt mycket hetare än estrellas chiliringar som jag levt på de senaste månaderna.
Citera
2025-09-29, 19:35
Medlem
Köpte en påse idag och dem är lätt det bästa chili-ost snacket i detta land just nu!
Citera
2025-12-09, 22:28
Medlem
Väldigt goda!

Har alltid undrat vad det är som gör att att är så hög fetthalt? 42 g per 100 g är redigt, antar att det är en av anledningarna till den goda smaken. Jag har för mig att vanliga doodles ligger på typ 32 g per 100 g.
Citera
2026-01-03, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimHist
Väldigt goda!

Har alltid undrat vad det är som gör att att är så hög fetthalt? 42 g per 100 g är redigt, antar att det är en av anledningarna till den goda smaken. Jag har för mig att vanliga doodles ligger på typ 32 g per 100 g.

Då kan man lika gärna köpa smör, chili och el brödo
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in