• 41 777 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 557 834 inlägg
2011-10-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trojan
Och vem är den här påstådda Presidenten för Kristianstads avdelningen.

Det är bara dina påståenden tills papprena läggs fram, det kan väl inte vara så svårt att hämta ut dem hos tingsrätten och lägga upp dem här, om det nu är sant.

John Wallengren

Du kan ju kolla denna länken, han är på gång igen....

http://www.kristianstadsbladet.se/kr...nniskorov.html

För övrigt ska jag lägga upp domen nästa vecka. Måste till Kristianstad och hämta ut den på tingsrätten och sen scanna in den. Alla ska få se!
Senast redigerad av walkthewalk 2011-10-14 kl. 12:42.
Citera
2011-10-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Är det någon som vet om någon som kallas för joggi eller yuogi vet inte hur man stavar det .
han ska vara från gbg trakten sen förflytta han sig ner till Hlm trakten.

Yoggi var med i "BSK SUPPORT GÖTEBORG" och senare även i "BSK SUPPORT KRISTIANSTAD", men var aldrig i närheten av att komma in i Brödraskapet, utan var bara med i supporten runt 05-07.
Citera
2011-10-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Att Leif Axmyr va med och startade bsk betyder att det är okej med kvinnomördare antar jag?

Leif Axmyr hittade sin kvinna i sängen med en annan man. Du kanske hade löst det annorlunda och hjälpt honom att styra in kuken istället.
Citera
2011-10-14, 16:21
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Leif Axmyr hittade sin kvinna i sängen med en annan man. Du kanske hade löst det annorlunda och hjälpt honom att styra in kuken istället.

Nu är inte jag insatt i det aktuella fallet och heller ingen förespråkare av mord, eller våld överhuvudtaget för den delen. Men "skönt" att se att han åtminstone tog ut sin vrede på den som faktiskt gjort fel. Många andra osäkra snubbar väljer ju att ta ut sin vrede på mannen ifråga istället, när det i själva verket är kvinnan som betett sig som ett jävla rövhål och horat runt.

Återigen, jag försvarar inte hans handling, men ville bara ha det sagt. Kanske inte hör hemma i denna tråd dock och isåfall ber jag om ursäkt.
Citera
2011-10-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walkthewalk
John Wallengren

Du kan ju kolla denna länken, han är på gång igen....

http://www.kristianstadsbladet.se/kr...nniskorov.html

För övrigt ska jag lägga upp domen nästa vecka. Måste till Kristianstad och hämta ut den på tingsrätten och sen scanna in den. Alla ska få se!

Jag tycker det är klart intressant att du frågar en massa om bsk Kristianstad samt smutskastar John wallengren samtidigt som du är aktiv i S.L tråden där du bara skriver positivt om dem...(känner/hänger med dem blablabla)
Citera
2011-10-14, 16:38
Medlem
MR Bananes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Nu är inte jag insatt i det aktuella fallet och heller ingen förespråkare av mord, eller våld överhuvudtaget för den delen. Men "skönt" att se att han åtminstone tog ut sin vrede på den som faktiskt gjort fel. Många andra osäkra snubbar väljer ju att ta ut sin vrede på mannen ifråga istället, när det i själva verket är kvinnan som betett sig som ett jävla rövhål och horat runt.

Återigen, jag försvarar inte hans handling, men ville bara ha det sagt. Kanske inte hör hemma i denna tråd dock och isåfall ber jag om ursäkt.

Jag vill inte vara den som matar din ångest men han slog ihjäl honom också.
Citera
2011-10-14, 16:57
Medlem
Citat:
Yoggi var med i "BSK SUPPORT GÖTEBORG" och senare även i "BSK SUPPORT KRISTIANSTAD", men var aldrig i närheten av att komma in i Brödraskapet, utan var bara med i supporten runt 05-07.
Okej är Yoggi hans riktiga namneller vad heter han? har för mgi att han var med i brödraskapet.
platsa han inte?han är väl ganska hård och kan stå upp för sig ganska bra anars?
Citera
2011-10-14, 17:00
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
vet o vet .. tror jag känner till vilka som rör sig ingen jag känner ...
men du kan ju inte på stå att finland va en lyckad grej ? eller nu vad de andra grabbarna gjorde innan ..

som sakt träffade på de i u-sala o då snackade dom lite mycket .. E som jag såg för ett tag sen är ju en trevlig grabb .. men du som kanske vet mer kan ju berätta eftersom jag bara frågade

Den här upplagan BSK verkar bestå av ett sammansvetsat gäng som kan hålla ihop organisationen nu när grabbarna muckar en efter en.
Citera
2011-10-14, 21:08
Medlem
Nu är två av sörmlands BSK killar åtalade för utpressning.
Så gick det mrd deras karriär....
Citera
2011-10-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjelle84
Jag tycker det är klart intressant att du frågar en massa om bsk Kristianstad samt smutskastar John wallengren samtidigt som du är aktiv i S.L tråden där du bara skriver positivt om dem...(känner/hänger med dem blablabla)

Får jag inte ha en åsikt om dom som finns i Kristianstad?
John Wallengren presidenten är dömd för kvinnomisshandel och grov kvinnofrids krängning och är nu häktad för människorov mm på en kvinna. KOLLA LÄNKEN, Det står att han är med BSK.
Sen påstår Fredrik Winter att han är med i BSK och han har golat i 25års åldern innan sin tid i BSK.

Men dessa två killar säger att dom är med och dom finns i Kristianstad.

Jag tycker INTE illa om BRÖDRASKAPET!!!!!!

Utan bara dessa två killarna.

Själva brödraskapet är det inget fel på, jag vet att det finns ett antal 100 Gubbar i BSK.
Senast redigerad av walkthewalk 2011-10-15 kl. 10:22.
Citera
2011-10-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Okej är Yoggi hans riktiga namneller vad heter han? har för mgi att han var med i brödraskapet.
platsa han inte?han är väl ganska hård och kan stå upp för sig ganska bra anars?

Yoggi är inte hans riktiga namn
Citera
2011-10-15, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Den här upplagan BSK verkar bestå av ett sammansvetsat gäng som kan hålla ihop organisationen nu när grabbarna muckar en efter en.

Ja, det går inte att säga annat om Brödraskapet Stockholm, än att dom är bra och stabila killar som kan ta för sig.

De håller ihop och tar in bra killar som klubben inte behöver skämmas över. Här hittar du inga golbögar, kvinnomisshandlare eller våldtäksmän
Senast redigerad av trojan 2011-10-15 kl. 11:02.
Citera