• 11 527 online
  • 1 134 691 medlemmar
  • 58 825 702 inlägg
2006-08-03, 04:52
Medlem
bajenvraks avatar
BSK Wolfpack ja, vad vill du veta? Du har missförstått det hela lite om du tror att man som grupp begår brott. Inget kåk gäng även om det var där det grundades och att flera medlemar är frihetsberövade, finns heller ingen självklar koppling till MC längre.

Finns kanske en del kändisar inom BSK men säkert fler som gått igenom dess led. Etniciteten spelar ingen roll utan inställningen går alltid i första hand vilket gäller för de flesta i "branschen". Självklart grundkriterier men ingen etnisk sådann. Få har ändå vad som krävs för att bli en fullvärdig medlem i någon större klubb. År av uppoffringar och vilja. BSK har fem fungerande(om jag inte missminner mig) chapters o medlemar spridda över hela sverige.

Skitsamma, finns en bättre post på detta forum om BSK, läs den istället, be snällt så kanske du får köpa en support t-shirt, den ena är faktiskt jävligt snygg.

/B
Citera
2006-08-12, 21:52
Medlem
"Rena papper och inga minkar"

Vad fan menas med minkar??
Citera
2006-08-12, 22:48
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfjant
Brödraskapet, existerar dom fortfarande?

Hörde för många år sen att ledaren hette Arturo eller liknande,
sen var ju en av john rhons mördare med o startade upp i uddevalla.
Var på samma fest som en avhoppad medlem i helgen, han var en av dom som blev dömd efter slagsmålet mot mcklubben, var väl lite info kanske, inget inntressant men altid nåt

Det var väl Fitzpatrick som var president innan han blev mulad?
Citera
2006-08-13, 00:42
Medlem
Brödraskapet/Wolfpack har ända sedan det grundades haft en av sina starkaste avdelningar i Västerås. Händer fortfarande en hel del där. B la så greps en 38årig Västeråsare som är den nuvarande ledaren för BSK/WP.

Gjorde en sökning på Västerås lokaltidning http://www.vlt.se/sok.asp

Artikelarkiv

Sökning efter: "Brödraskapet Wolfpack", 47 artiklar hittades.
Citera
2006-08-13, 10:44
Medlem
Bleeps avatar
Brödraskapet kan knappast betraktas som en stabil organisation med god kontinuitet. De är snarare som FFL eller OG, folk kommer och går, de saknar ofta lokaler osv. En av dess grundare har sedan länge tröttnat och är numera i stället med i HA.
Citera
2006-08-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det var väl Fitzpatrick som var president innan han blev mulad?

ja självklart har du rätt, är uddevallaavdelningen jag skrev om där, sen om det stämmer vet jag ju inte men hörde nåt sånt namn iallafall
Citera
2006-08-13, 19:33
Avstängd
Själsfrändes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gloryhunter
"Rena papper och inga minkar"

Vad fan menas med minkar??

Minkar böjer ryggen när de blir skrämda.
Citera
2006-08-22, 17:26
Medlem
Jag träffade på 2st BSK supporters idag. Enligt dom så ska 57st vara fullvärdiga medlemmar i BSK idag.
Citera
2006-08-22, 17:38
Medlem
jo dom är ganska många medlemmar jag känner några som är medlemmar i bsk,dom har växt ganska rejält senaste åren
Citera
2006-08-22, 19:33
Avstängd
I Västerås ska det finnas en hel del tydligen.
Mer vet jag ej
Citera
2006-08-23, 01:34
Medlem
Hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Brödraskapet kan knappast betraktas som en stabil organisation med god kontinuitet. De är snarare som FFL eller OG, folk kommer och går, de saknar ofta lokaler osv. En av dess grundare har sedan länge tröttnat och är numera i stället med i HA.

Du menar nog den förre nazisten Första bokstav P efternamn H som gick till bandidos och är med i falun idag ?
Citera
2006-10-15, 21:08
Medlem
Tabls avatar
har för mig att dödskjutningen i älvsjö(för nåra år sen) har något att göra med brödraskapet? nån som kan dementera el. bekfräfta?
Citera