Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-07, 11:21
  #2341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcon123
Känns mer som att du har något personligt emot honom, de kan jag tyvärr inte göra något åt.

Ja de står mordförsök, dock varken våldtäkt , kvinnofridskränkning eller kvinnomisshandel. De står inte heller något om att något brott ska vara begått mot barn. Att han är anmäld de säger absolut ingenting. Vill jag kan jag anmäla dig i dag för våldtäkt och gör de dig till väldtäktsman per automatik?



Acke Ghara var ju President i Brödraskapet Wolfpack i Malmö innan han sköts ihjäl på taxi-kontoret 2011. Han, Imad Alzuriey och andra brukade posera i Brödraskapet-västar på foton från svartklubben Millennium på Norra Grängesbergsgatan runt 2010. Acke sköts ju ihjäl och Imad sitter väl fortfarande inne för mord.
Sitter ni och tittar mellan era tassar för detta?
Är trots en president som blev klippt.
Citera
2021-09-10, 17:26
  #2342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcon123
Försöker du vara rolig nu för att jag försökte visa en poäng ?

Om ni har så bra koll på era medlemmar så bör du ju veta att en rättegång hålls emot honom denna månaden gällande två fall av sexuellt övergrepp, olaga hot, olaga integritetsintrång samt grov kvinnofridskränkning mot två olika kvinnor. Ni brukar väl stötta era bröder i rättegångar? Antar att ni finns där då för tiki tak och visar support? Du får gärna säga till om du vill ha tid och datum för rättegången.
Citera
2021-09-10, 21:47
  #2343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepyssling33
Om ni har så bra koll på era medlemmar så bör du ju veta att en rättegång hålls emot honom denna månaden gällande två fall av sexuellt övergrepp, olaga hot, olaga integritetsintrång samt grov kvinnofridskränkning mot två olika kvinnor. Ni brukar väl stötta era bröder i rättegångar? Antar att ni finns där då för tiki tak och visar support? Du får gärna säga till om du vill ha tid och datum för rättegången.

Brödraskapet är inte vad dom va förr.
Roger och kompani från Hbg hade lite andra kaliber ön vad dagens medlemmar verkar ha.
Citera
2021-09-10, 23:27
  #2344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Brödraskapet är inte vad dom va förr.
Roger och kompani från Hbg hade lite andra kaliber ön vad dagens medlemmar verkar ha.

Jag har märkt detta. Känns som att de har startat ett nytt gäng under deras namn bara?
Citera
2021-09-16, 20:26
  #2345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepyssling33
Jag har märkt detta. Känns som att de har startat ett nytt gäng under deras namn bara?

Deras talman är väldigt tyst i tråden.
Citera
2021-09-17, 23:59
  #2346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Deras talman är väldigt tyst i tråden.
Haha ja ellerhur. Hmm.
Citera
2021-09-21, 13:12
  #2347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Deras talman är väldigt tyst i tråden.

Nu fick jag till mig uppgifter om att han igår efter sin rättegång ang vapenbrottet blev erbjuden att släppas på fri fot fram tills domen framställs om 2 veckor eller tills han nästa rättegång gällande sexuellt övergrepp och kvinnofridskränkning är, men att han själv valde att stanna kvar i häkte pga hotbild utifrån. Fegt.

Har han golat nu också?
Citera
2021-09-21, 18:12
  #2348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepyssling33
Nu fick jag till mig uppgifter om att han igår efter sin rättegång ang vapenbrottet blev erbjuden att släppas på fri fot fram tills domen framställs om 2 veckor eller tills han nästa rättegång gällande sexuellt övergrepp och kvinnofridskränkning är, men att han själv valde att stanna kvar i häkte pga hotbild utifrån. Fegt.

Har han golat nu också?

Vilken avd tillhör denna personen?

Landskrona?
Kristianstad?
Citera
2021-09-21, 18:38
  #2349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Vilken avd tillhör denna personen?

Landskrona?
Kristianstad?
Landskrona
Citera
2021-09-22, 17:06
  #2350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepyssling33
Landskrona

Där Presidenten är tidigare LTF medlem?
Citera
2021-09-22, 19:11
  #2351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Där Presidenten är tidigare LTF medlem?
Korrekt
Citera
2021-09-23, 18:29
  #2352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepyssling33
Korrekt

Underligt att deras talman lyser med sin frånvaro kan tycka att om det inte är någon sanning i detta då borde han ställa upp i talarstolen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback