Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-25, 15:24
  #1813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Wow vilken lång och intressant läsning du erbjöd angående sk. Tok-Erik så låter det hela lite väl fantastiskt . Nu ska jag inte påstå att jag känner Erik eller känner till hans sängvanor överhuvudtaget , men om det du skriver skulle vara sant så ser jag inte var han skiljer sig ifrån random vanlig svensson, ja förutom indrivningen då. Allt detta låter som du är bitter eller rent utav inte giller token, allt detta med oförlåtligt osv, är det du som e kenta?? Tro inte att jag är kaxig eller en besserwisser emot dig, utan jag är rent utav intresserad av det hela då du givit mig blodad tand med all den infon som gavs. Ha De Gott

alltså han va ju inte som vilken svensson som helst förr i tiden ...han har ju gjort mycket mer olagligt än bara EN indrivning , men i just det fallet så var det en väldigt planerad och komplicerad indrivning som han fuckade up . det funkar inte hos alla att kräva in skulder bara genom att kliva in genom tröskeln , se hård ut och slå han lite och så ger dom det som dom är skyldiga

det han gjorde mot sin gamla vän va att blåsa han i ett företag och sen sticka huvudet i sanden vilket gav kenta tiotusentals kronor i skulder som var tack vare det erik gjorde , och så beter man sig inte mot folk man känt i mer än 20 år . bitter ? nja snarare besviken , kände han under 90 talet och blev besviken när ja fick höra detta om honom , han snackade ju mycket om lojalitet ,brödraskap och att aldrig svika förr i tiden

erik gillar ju att synas och höras i media , en reklamfilm på tv , mediamark lr elgiganten tror jag de va , med i thevoice , "mentor " i inlåst , finns ju en anledning till vrf man inte sett han i tv rutan på länge

erik var en del av asa mc som sen blev en del av brödraskapet förut därför tänkte jag skriva lite allmän rolig info om karln , om du tror det jag skriver är rykten lr skitsnack så får du tro det
__________________
Senast redigerad av Skinheadways 2013-07-25 kl. 15:35.
Citera
2013-07-25, 15:34
  #1814
Medlem
Du avslutar ju ditt inlägg med "men bara ett rykte som sagt".

Folk som sprider rykten har ingen trovärdighet.
Citera
2013-07-25, 15:37
  #1815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cancabal
Du avslutar ju ditt inlägg med "men bara ett rykte som sagt".

Folk som sprider rykten har ingen trovärdighet.


ursäkta trodde du menade det jag skrev om fitzpatrick ,
med tanke på vad han har gjort förut så ser jag det inte som en omöjlighet , jag hörde inte ryktet av nån främmande snubbe på stan utan av nån som jobbar inom stockholms stad

att många svaga människor var rädda för fitzpatrick tvivlar jag inte på
__________________
Senast redigerad av Skinheadways 2013-07-25 kl. 15:45.
Citera
2013-07-25, 18:23
  #1816
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinheadways
alltså han va ju inte som vilken svensson som helst förr i tiden ...han har ju gjort mycket mer olagligt än bara EN indrivning , men i just det fallet så var det en väldigt planerad och komplicerad indrivning som han fuckade up . det funkar inte hos alla att kräva in skulder bara genom att kliva in genom tröskeln , se hård ut och slå han lite och så ger dom det som dom är skyldiga

det han gjorde mot sin gamla vän va att blåsa han i ett företag och sen sticka huvudet i sanden vilket gav kenta tiotusentals kronor i skulder som var tack vare det erik gjorde , och så beter man sig inte mot folk man känt i mer än 20 år . bitter ? nja snarare besviken , kände han under 90 talet och blev besviken när ja fick höra detta om honom , han snackade ju mycket om lojalitet ,brödraskap och att aldrig svika förr i tiden

erik gillar ju att synas och höras i media , en reklamfilm på tv , mediamark lr elgiganten tror jag de va , med i thevoice , "mentor " i inlåst , finns ju en anledning till vrf man inte sett han i tv rutan på länge

erik var en del av asa mc som sen blev en del av brödraskapet förut därför tänkte jag skriva lite allmän rolig info om karln , om du tror det jag skriver är rykten lr skitsnack så får du tro det

Intressant att höra, hur kan han Erik springa rundor på stan utan att bli massakrerad utav han gamla ovänner som han var le mot. Han verkar ju lagom tappad iaf i mina ögon. Sen att han gillar o snacka o skryta det märker man ju direkt. Det är aldrig sjysst att blåsa sina gamla vänner heller, hur lång tid hade han Kenta varit skyldig Erik, jag menar han måste ju tagit upp det med han innan ett par ggr??
Citera
2013-07-25, 22:40
  #1817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinheadways
har läst lite i tråden och många lovordar fitzpatrick hit och dit , och även " tok erik " , då fattar man hur många som verkligen inte har nån koll , alla kan inte vara älskade av alla , men fitzpatrick blev ju inte döda för inget .. och dom som vet vad han höll på med innan han dog, att hålla på och bötfälla folk för ingenting , indrivningar på påhittade skulder osv han var hatad av en jävla massa folk , han dog lagom till midsommar och vi var många som skålade åt hans bortgång.

tok erik va aldrig nån total sjuk snubbe , han knarkade för mycket , var väldigt ostabil , fuckade bland annat upp en välplanerad indrivning på flera hundra tusen . och i nutid så har han blåst en av hans bästa vänner från förr, "kenta" ... han har även frågat ungdomar i rinkeby han jobbat med och hjälpt , om dom kan fixa knark åt honom ( då han inte har några vänner kvar som vill hjälpa honom med det ) detta är alltså den tunga snubben erik , han va inte direkt olojal på 90 talet men att göra som han har gjort är oförlåteligt .

lite kuriosa om honom är ju att han kallades för bög erik förut / fortf , nån gång under 90 talet var han med en annan kriminell polare och hans flickvän , hon satte ögonbindel på sin pojkv och så sög både erik och tjejen av honom , och han tyckte erik va bäst vet att han under 2000 talet har spelat in filmer lr om de va camshows när hans fru (kanske ex fru nu en mulatt brud med feta lökar som han pröjsa, johanna tror jag hon heter ) , sätter på honom . hört rykten att han skulle t.o.m ha närmat några ungdomar med skamliga homo förslag , men bara ett rykte som sagt ^^

Hur mycket stryk fick du av Erik den där gången? Inte kommit över det ännu? Sprida osanningar för att hämnas .. tangentbordskrigare ..LOL
Citera
2013-07-30, 02:01
  #1818
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Säga vad man vill om Erik, men ingen kan ta ifrån den karln att han offrade sig något så enormt för BSK. Han var en av dem som var med och byggde upp Brödraskapet under deras glansdagar. Erik är en av få som höll hela vägen, han ses än idag av många som en hedersknyffel. Han var fruktad av många men var samtidigt omtyckt av dem flesta omkring honom.
__________________
Senast redigerad av Jocke_S 2013-07-30 kl. 02:48.
Citera
2013-08-07, 12:45
  #1819
Medlem
Hur ser det ut för brödraskapet idag? är glansdagarna över?, eller är dom lika starka fortfarande?
Citera
2013-08-07, 18:11
  #1820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hataallt
Hur ser det ut för brödraskapet idag? är glansdagarna över?, eller är dom lika starka fortfarande?


----
Citera
2013-08-20, 14:00
  #1821
Medlem
kisamak99s avatar
http://www.expressen.se/kvp/nu-atala...la-taximordet/

MALMÖ. Saleh Hadri, 45, åtalas i morgon för mordet på mannen som han inte ville ha till kompanjon - Alex Ghara Mohammadi.
Brödraskapet Wolfpacks ledare sköts till döds inne på taxibolagets kontor.
- Min klient förnekar brott. Han var visserligen i lokalen men inte på en sådan plats att han såg vad som hände, säger advokat Gunnar Falk.

Taxi mordet på Malmö Presidenten Alex Ghara ska upp i rätten nu alltså. Kommer det finnas BSK medlemmar som åskådare eller kan man räkna med att det inte finns någon bakup i BSK angående denna person?

Om man inte hämnas presidenter då tycker jag synd om vanliga medlemmarna ju, kan någon med insyn svara på denna fråga?
__________________
Senast redigerad av kisamak99 2013-08-20 kl. 14:02.
Citera
2013-08-20, 14:35
  #1822
Medlem
styrlunds avatar
När jag ser att ni nämner Erik, kommer jag och tänka på en sak som hände för nått år sen.
Det var i samma veva som Inlåst gick, eller en tid efter.
Jag var ute och promenerade med min flickvän. Då glider det upp en gul Hummer som det stod nått om guld på, typ SMS-guld eller nått sånt.
Jag går fram till bilen och rutan vevades ner. När jag tittar in i bilen sitter det två snubbar där. Killen i passagerarsätet påminde mycket om denne Erik. Han skulle just till och fråga mig nått. Då drabbas jag av en tillfällig tourettes och vräkte ur mig;
- Herregud vad vad nu ser kriminella ut.
Efter nån sekunds förvirrad tystnad, började båda snubbarna garva och frågade efter en adress.
Inte helt 100 om det var Erik, men de SÅG jävligt kriminella ut.
__________________
Senast redigerad av styrlund 2013-08-20 kl. 14:53.
Citera
2013-08-20, 18:22
  #1823
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
När jag ser att ni nämner Erik, kommer jag och tänka på en sak som hände för nått år sen.
Det var i samma veva som Inlåst gick, eller en tid efter.
Jag var ute och promenerade med min flickvän. Då glider det upp en gul Hummer som det stod nått om guld på, typ SMS-guld eller nått sånt.
Jag går fram till bilen och rutan vevades ner. När jag tittar in i bilen sitter det två snubbar där. Killen i passagerarsätet påminde mycket om denne Erik. Han skulle just till och fråga mig nått. Då drabbas jag av en tillfällig tourettes och vräkte ur mig;
- Herregud vad vad nu ser kriminella ut.
Efter nån sekunds förvirrad tystnad, började båda snubbarna garva och frågade efter en adress.
Inte helt 100 om det var Erik, men de SÅG jävligt kriminella ut.

Tror det kan ha varit Johan Enander som du såg. Han var/är inblandad i sms-guld. Var tidigare "medlem" i Uppsalamaffian.
Citera
2013-08-20, 20:02
  #1824
Medlem
En fråga angående, jag träffa en kille (utlänsk) för cirka 1,5 år sen.
Och blev bra kompis med han då, jag bara är 18, och han 31 så har han blivit som en styvpappa.
Då jag inte har så bra kontakt med min mamma eller pappa, och hans bror är tydligen med i Brödrarskapet, finns det någon risk med detta? att jag blir inblandad i något som händer osv..?
Han har även varit med i något sådant har fortfarnade kontakt med personer.
Alla här jag bor är rädda för han, alla små ungar "invandrare" vet vem han är och är typ rädda osv ser upp till han.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback