Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-19, 13:01
  #1789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insidethebrick
Igår stod det t.om "MaffiaBoss" hahaha


Ja, det sjukt vad dom kryddar på. Maffia ledare/boss!... Herregud..
Citera
2013-07-19, 14:46
  #1790
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbaaa
Ja, det sjukt vad dom kryddar på. Maffia ledare/boss!... Herregud..

dem gör ju det för att det säljer mer nummer. Många är ju kåta på att läsa ordet maffiaboss osv.
Citera
2013-07-19, 19:33
  #1791
Medlem
vad tror ni bsk kommer säga om detta?
Citera
2013-07-19, 19:58
  #1792
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
dem gör ju det för att det säljer mer nummer. Många är ju kåta på att läsa ordet maffiaboss osv.


Ässhhh det är inget, jag har fan sett aftonbladet sätta bild på en uppmärksammad golbög tillsamans med andra gängledare och inkuludera honom som "Männern som styr gängen"

Håller med att john är knappast en maffiaboss men när han var med i Bsk kristianstad så var han definitivt tongivande. Men att kalla honom maffialedare och dylikt är ju skrattretande
__________________
Senast redigerad av kisamak99 2013-07-19 kl. 20:02.
Citera
2013-07-19, 20:49
  #1793
Medlem
http://www.svenskamagasinet.nu/shortnews.8076.html
Citera
2013-07-19, 22:28
  #1794
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Ässhhh det är inget, jag har fan sett aftonbladet sätta bild på en uppmärksammad golbög tillsamans med andra gängledare och inkuludera honom som "Männern som styr gängen"

Håller med att john är knappast en maffiaboss men när han var med i Bsk kristianstad så var han definitivt tongivande. Men att kalla honom maffialedare och dylikt är ju skrattretande

snubben satt ju också i baksätet när Jimi skjöts till döds också, så det va ju inte första gången isf som han varit närvarande på någons död.-
Citera
2013-07-20, 00:58
  #1795
Medlem
fewdollarss avatar
är m***e k*rlsson fortfarande medlem i BSK??
Citera
2013-07-20, 15:21
  #1796
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cancabal
Kvinnomisshandlaren J*hn W*llengren blev utslängd ur BSK för många år sedan. En feg liten skit, ful som stryk också. Karma... underbart.
En tråd om mordet finns här:
https://www.flashback.org/t2181585
Citera
2013-07-20, 16:21
  #1797
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Ässhhh det är inget, jag har fan sett aftonbladet sätta bild på en uppmärksammad golbög tillsamans med andra gängledare och inkuludera honom som "Männern som styr gängen"

Håller med att john är knappast en maffiaboss men när han var med i Bsk kristianstad så var han definitivt tongivande. Men att kalla honom maffialedare och dylikt är ju skrattretande


Var han inte Prez i K-stad en kort tid strax innan Jimmie blev skjuten i Johns gröna Audi? ( kan minnas fel såklart så ta det för vad det är )
Citera
2013-07-20, 18:01
  #1798
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Var han inte Prez i K-stad en kort tid strax innan Jimmie blev skjuten i Johns gröna Audi? ( kan minnas fel såklart så ta det för vad det är )

Någon Prez eller Alfa patch har han aldrig haft men han var helt klart tuppen bland hönsen så att säga (efter jimmis död) . En kille som tycker om sina steroider och sitt oprovecerade våld. Och har väl misshandlad nån flickvän här och där.
Citera
2013-07-20, 18:10
  #1799
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Var han inte Prez i K-stad en kort tid strax innan Jimmie blev skjuten i Johns gröna Audi? ( kan minnas fel såklart så ta det för vad det är )

jag har faktist inget större koll heller på hans position inom bsk, men har för att willy bott i krstd säkert under den tiden med. hela händelsen med indrivningen o skottet i bilen e stinker suspekt anser jag.
Citera
2013-07-20, 18:45
  #1800
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
jag har faktist inget större koll heller på hans position inom bsk, men har för att willy bott i krstd säkert under den tiden med. hela händelsen med indrivningen o skottet i bilen e stinker suspekt anser jag.

Willy försvann för länge länge sedan. Det var John och några vilsa själar runt honom. När john försvann så sprack hela kristianstads bubblan. En mycket sorglig konstellation måste jag säga. Det var mycket wt kring det hela.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback