Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-20, 02:43
  #1633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonsSaxar
Det som förvånar mig är att ingen verkar känna till varken den misstänkt mördade eller den misstänkta mördaren.
Jodå.

Citat:
Är det någon här som känner till vad som hände?
Ja.
Citat:
Är denne Pigge med i BSK och kan han ha gjort det?
Han är ej med i BSK längre och han har inte gjort det.

Citat:
Vem är den andre ännu onämnda som påstås ha hållit i pistolen?
Its for me to know and for you to find out.

Citat:
Varför har man inte hört något om detta förr?
Det kan inte jag svara på. Helt tyst har det ju inte varit.
Citat:
Har polisen slutat leta efter Fredrik?
De letar nog inte aktivt med tanke på hur länge sedan det var.
Citera
2012-09-20, 21:20
  #1634
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Riktig och riktig, han drog bara inte för snabbt när de hade duell.
Satt denna Jimi på Kumla SKI juli och framåt 2005?
Citera
2012-09-20, 21:54
  #1635
Medlem
DENNA jimmie vilka umgicks han med från hässleholm?? var det simon hall?
robbe? rosen brödrana?? och vikla från häsleholm vara med nu i detta gäng .
PEACH AND LOVE MY FRIENDS!!!
Citera
2012-09-21, 19:50
  #1636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han är ej med i BSK längre och han har inte gjort det.
Gjort vaddå? Om ni menar skjutningen av Fredrik Johannesen så var det Pigge. När Fredrik Johannesen var handikappad så blev han bortför av flera personer som mördade honom, kroppen har aldrig hittats dock. Att Pigge var en av de som var med på detta är självklart men bevisning saknas
Citera
2012-09-21, 20:01
  #1637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Gjort vaddå? Om ni menar skjutningen av Fredrik Johannesen så var det Pigge. När Fredrik Johannesen var handikappad så blev han bortför av flera personer som mördade honom, kroppen har aldrig hittats dock. Att Pigge var en av de som var med på detta är självklart men bevisning saknas
Det var inte alls Pigge och snälla sluta säga sådant som du inte har en aning om. Som att MA inte var sne på Jocke N. Pigge har inte kulor nog att göra en sådan här grej.

Lägg ner, för du är en trevlig kille för övrigt.
Citera
2012-09-22, 20:42
  #1638
Medlem
Det var ju Pigges flickvän som blev ordentligt misshandlad av Fredrik så...och dessutom säger alla mina kompisar som är/var inne i svängen att det var han. Jag var dock inte på plats själv men men. Tragisk historia alltihop, Fredrik var snäll egentligen (ja...det var innan steroiderna och gobben kom in i bilden)
Citera
2012-09-22, 20:48
  #1639
Medlem
Vad heter krogen dem håller till i Bromma
Citera
2012-09-22, 20:49
  #1640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det var ju Pigges flickvän som blev ordentligt misshandlad av Fredrik så...och dessutom säger alla mina kompisar som är/var inne i svängen att det var han. Jag var dock inte på plats själv men men. Tragisk historia alltihop, Fredrik var snäll egentligen (ja...det var innan steroiderna och gobben kom in i bilden)
Det var Pigges syrra, inte flickvän. FJ var ihop med Pigges syster och slog henne. Ja. Men bara för att han har motiv utifrån det så gör det inte honom till GM. FJ var tokig och hade många fiender.

Du ser, du trodde det var hans tjej men så visade det sig att det var hans syster. Och jag vet att de flesta tror det var Pigge, men de tror fel. Tro inte på allt du hör.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2012-09-22 kl. 20:57.
Citera
2012-09-22, 21:13
  #1641
Medlem
Jag visste faktiskt att det var hans syster men skrev fel, tänkte mig inte för. Hon sålde mycket gobbe den tösen.

Hur som helst så är FJ död och begraven (detta visste du väl redan....? ) sen många år, runt 6
Citera
2012-09-22, 21:29
  #1642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Jag visste faktiskt att det var hans syster men skrev fel, tänkte mig inte för. Hon sålde mycket gobbe den tösen.

Hur som helst så är FJ död och begraven (detta visste du väl redan....? ) sen många år, runt 6
Ja hon krängde en del, fick även en fin volta för det. Att FJ var begraven visste jag faktiskt inte, jag visste inte att de hittat honom. Vet du när de fann honom?
Citera
2012-09-22, 21:43
  #1643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jodå.



Han är ej med i BSK längre och han har inte gjort det.


Okej.

Det jag fått höra av annan källa är följande:

Pigge sköt inte men han ville hämnas för sin syter V. han var på plats med tre andra killar. en bsk:are, en ung kille som hängde på och en viss S.J. S.J ska vara skytten.

Även det du säger om att han lämnat BSK bekräftas samt att han flyttat till Stockholm och börjat jobba på fryshuset tydligen. Stämmer det?


Isåfall kan han ju dömas för anstiftan till mord eller? Så inte helt oskyldig med andra ord.

Vem är den här S.J då? Är det samme som du kände till?

Har polisen kollat upp dessa spår tidigare, vet du något om det?

Enligt en annan källa ska Fredrik ha försvunnit sensommaren 2004, stämmer det då?

Mvh
Citera
2012-09-22, 21:50
  #1644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det var ju Pigges syster som blev ordentligt misshandlad av Fredrik så...och dessutom säger alla mina kompisar som är/var inne i svängen att det var han.


Ändrade den felaktiga delen om flickvän till syster som du själv skrev!

Intressant, vi har några som påstår att det är en annan som sköt men att Pigge var med, vi har några som påstår att Pigge va den som sköt. Men vi har ingen som dementerar att Pigge var inblandad alls.

Märkligt detta borde ju polisen känt till och arbetat utifrån det? Vet du något om utredningen i sig?

Kan du inte fråga dina vänner hur det gick till då? Menar från det att Fredrik blev hämtad till att han blev avrättad? Vilka andra som var med, om dom vet att det är Pigge så borde dom ju veta hela historien tycker man ju?

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback