Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-14, 02:54
  #121
Medlem
Vukovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Vilken jävla ironi?! Menade du att alla brödraskaparna sitter inne så är du också helt ute och cyklar!
Och vem kallar du apa, din jävla sugga! Du e är så jävla inkompetent det märker man med dina efterblivna inlägg, och man ser på ditt foto vilken halvhjärtad mes du är! Några skinnbollar som hailar med knuten näve.... Fan vad patistskt!! Som jag skrev innan gå och kamma dig eller hoppa i sjön din jävla fjant!

Haha ditt jävla patrask!! =D

Ironin var att brödraskapet började som fängelsegäng, så därför var själva den roliga biten "att de är tillbaks innanför murarna, där de hör hemma" vilket alla vet att dom inte är

Och för det andra din påhittiga faktaförvanskare...

Bilden föreställer demonstranter ur NBP (National Bolsjevik Party) vilket är ett parti med anknytning till både Lenin och Hitler. Den är min avatar för att det är så sjukt, om du kollar närmare kanske du kan se att det är hammaren och skäran de har på armbindlarna. De är med andra ord inga skinnbollar som heilar med knytna nävar.

Nån borde ta ut dig och rasta dig lite din jävla råtta. Oj, rottis menade jag.
Citera
2007-06-14, 03:10
  #122
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Haha ditt jävla patrask!! =D

Ironin var att brödraskapet började som fängelsegäng, så därför var själva den roliga biten "att de är tillbaks innanför murarna, där de hör hemma" vilket alla vet att dom inte är

Och för det andra din påhittiga faktaförvanskare...

Bilden föreställer demonstranter ur NBP (National Bolsjevik Party) vilket är ett parti med anknytning till både Lenin och Hitler. Den är min avatar för att det är så sjukt, om du kollar närmare kanske du kan se att det är hammaren och skäran de har på armbindlarna. De är med andra ord inga skinnbollar som heilar med knytna nävar.

Nån borde ta ut dig och rasta dig lite din jävla råtta. Oj, rottis menade jag.


Ja det är ju lätt och va tuff bakom datan din lilla stjärt gosse! Försök inte förklara en massa, du har helt enkelt gjort bort dig din jävla pajas! Rottis står för förkortningen av en Rottweiler, men iq befriade fjollor som du kan ju inte få in det i sin utvecklingsstörda hjärna. Och försök inte skriva mer tillbaka, överhetta inte din efterblivna hjärna! Tönt!!
Citera
2007-06-14, 03:14
  #123
Medlem
Vukovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Ja det är ju lätt och va tuff bakom datan din lilla stjärt gosse! Försök inte förklara en massa, du har helt enkelt gjort bort dig din jävla pajas! Rottis står för förkortningen av en Rottweiler, men iq befriade fjollor som du kan ju inte få in det i sin utvecklingsstörda hjärna. Och försök inte skriva mer tillbaka, överhetta inte din efterblivna hjärna! Tönt!!

Du anspelade på handikappad två gånger.
Taskigt, mot din syrra.
Citera
2007-06-14, 03:17
  #124
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Jag tänkte skriva något långt tillbaka. Men, när jag såg vad du skrev, så insåg jag att det inte behövs. Du har ju ingenting att svara.

Nej men varsågod, hahahaha allså pysen det kommer bara bajs från dig, kom igen nu få ut dina sista iq och skriv något finurligt!
Jag svarade ju och skrev att du är helt hjärndöd! För BSK vet du ju inte ett skit om!
Citera
2007-06-14, 03:19
  #125
Medlem
Vukovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Nej men varsågod, hahahaha allså pysen det kommer bara bajs från dig, kom igen nu få ut dina sista iq och skriv något finurligt!
Jag svarade ju och skrev att du är helt hjärndöd! För BSK vet du ju inte ett skit om!

Jag har inte mer kännedom om BSK än någon annan som inte är insatt.
Däremot kan jag knyta skorna själv. Dudå?
Citera
2007-06-14, 10:57
  #126
Medlem
Det är så roligt när folk sitter på internet och kallar diverse kriminella gäng för "töntar" osv, bara för att ni sitter o jämför med maffian och dom värsta gängen i världen betyder inte det att dom gäng som finns i Sverige är töntar, oavsett om ni tror det är ett gäng pojkspolingar eller inte så skulle ni endå pissa på er om dom kom fram till er.
Citera
2007-06-17, 16:40
  #127
Medlem
hemsida...

Surfade omkring och hamnade på den här sidan:
http://www.brodraskapet.se/
vet inte om den diskuterats här, hittade ingenting på sök. Är det verkligen bsk som gör denna sida, verkar ju rätt märkligt, eller?
Citera
2007-06-17, 18:13
  #128
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Så vitt jag vet är BSK i Västerås nu mer Prospect till Bandios, kanske inte alla med en del...Detta är inget jag vet till 100% men har hört!

Nej det är väl bara 4medlemmar som gått ur BSK Västerås & är nu Prospect till Bandidos. Snackade med en Västeråskille som är med i BSK & han skriver så här om dom:

"Vi vill inte ha med dom. Förutom Micke är det ett gäng pajasar. En av dom slängde vi ut förut. Alla som inte platsar hos oss går till bandidos he he"

Rätt kul kille det här. För enligt han så är BSK överlägset Bandidos & alla andra gäng. Dom pissar b la på Bandidos GBG....
Citera
2007-06-17, 19:19
  #129
Medlem
jckeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anine
Surfade omkring och hamnade på den här sidan:
http://www.brodraskapet.se/
vet inte om den diskuterats här, hittade ingenting på sök. Är det verkligen bsk som gör denna sida, verkar ju rätt märkligt, eller?

Verkar som att det dar ar nagot eget initiativ fran nagon medlem.

BSK medlem ar det ju sakert. Hur skulle han annars ha tillgang till alla bilder inuti klubbhusen runt om i landet, Kristianstad, V-as, Goteborg etc...
Citera
2007-06-17, 19:43
  #130
Medlem
Lustigt att de har samma inredning som avdelningar på Tidaholm och Norrtälje.

http://www.brodraskapet.se/brodraskapet26.jpg
Citera
2007-06-17, 19:49
  #131
Medlem
Jo det måste väl vara någon medlem kanske. Tycker det verkar lite konstigt iaf. Och de där lokalerna trodde jag att de vill hålla hemliga?
Lite väl mainstream, kanske någon som börjar blogga snart ??.
Men så hade de ju satt in dödsannons i gp och dn för ett tag sedan också, med loggan och allt, så de kanske vill ha uppmärksamhet eller nåt?
Citera
2007-06-17, 20:26
  #132
Medlem
Lord Humunguss avatar
Hur förhåller sig Brödrarskapet till MC-gängen, HA, Bandidos och Outlaws numera? Minns en dokumentär som gick på trean för ett antal år sen om mordet på Fitzpatrick. Då var Brödrarskapet först allierade med HA och sen förklarade Fitzpatrick HA krig vilket inte slutade så lyckligt. Minns att dom intervjuvade en f.d medlem i Brödrarskapet som bl.a berättade att han spöade några från Bandidos inne på kåken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback