• 32 216 online
  • 1 139 609 medlemmar
  • 59 033 134 inlägg
2011-11-06, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walkthewalk
Lyssna, jag känner han riktigt bra och det är ingen hemlighet att det hände, den 17 åriga killen är idag kriminell. Därför känner jag han och vet hur det hela gick till.
Det var en kille som sagt till någon i bsk att den 17 åringen hade sagt att han var med i bsk.
Då skulle dom böta killen, men han hade inte sagt att han var med så det var en "påhittad" skuld.

Domen finns nog i Kristianstads tingsrätt så du kan ju gå ner där och hämta ut den.

Vilken fråga menar du???
Att det är John Wallengren som sitter häktad för människorov???

Han var kriminell redan då eller det är någon annans fel det också?

Så du känner ALLA kriminella?

Inte bara han som var häktad för det, sorry dina "vänner" ger dig nog bara den informationen de vill ska komma ut!

Du som hör så mycket, vem är nu medlem i denna organisationen som tråden handlar om?

Kan du inte glömma det gamla som varit eller?

Låter mer som en ratad brud än en som sitter inne med "hemlig info"!
Citera
2011-11-07, 20:29
Medlem
Citat:
Jag vet att det stämmer det var en 17åring Fredrik Winter med hans "polare" hoppade på och pressade på en påhittad skuld.

Citat:
Lyssna, jag känner han riktigt bra och det är ingen hemlighet att det hände, den 17 åriga killen är idag kriminell. Därför känner jag han och vet hur det hela gick till.
Det var en kille som sagt till någon i bsk att den 17 åringen hade sagt att han var med i bsk.
Då skulle dom böta killen, men han hade inte sagt att han var med så det var en "påhittad" skuld.

Domen finns nog i Kristianstads tingsrätt så du kan ju gå ner där och hämta ut den.

Vilken fråga menar du???
Att det är John Wallengren som sitter häktad för människorov???

Vad det inte DU som skulle lägga upp domarna på det DU PÅSTOD OCH SA?

Varsågod, vill gärna att du lägger upp domen, det som gäller "17-åringen"!

TACK!

Vad gäller häktningen så är han ute nu och en till med honom!

Vet du vem den andre är?

Tycks att det kan dröja innan du kan lägga upp domen för "människorov", om det nu var det, eller hur ligger det till egentligen du som vet???

Eller vad har du hört???

MVH
Citera
2011-11-09, 18:27
Medlem
Citat:
Jag trodde avdelningen inte fanns, men då har dom tagit in ett flertal nya medlemmar i bsk i Kristianstad.

Men det senaste jag hörde var att en Ali var president.
Asså jag hör mycket och därför frågar jag!!!!
Jag redogör att jag HÖRT det, då kanske någon kan bekräfta eller dementera uppgifterna.

För övrigt.
Tycker jag det är lite lustigt att Fredrik Winter har angivit på sin FACEBOOK att "han jobbar på" President i brödraskapet

VARFÖR FRÅGAR DU INTE HONOM SJÄLV DÅ???

Du är vän med honom så fråga bara hur det ligger till egentligen!

Passa på också att fråga din andra kompis vad som egentligen hände och varför han är ute nu!

Sen kan du väl lägga upp det här så vi som inte har dom kontakterna kan få veta lite senaste nytt.

Alltid bäst med "första hands information".
Citera
2011-11-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likethetruth
Vad det inte DU som skulle lägga upp domarna på det DU PÅSTOD OCH SA?

Varsågod, vill gärna att du lägger upp domen, det som gäller "17-åringen"!

TACK!

Vad gäller häktningen så är han ute nu och en till med honom!

Vet du vem den andre är?

Tycks att det kan dröja innan du kan lägga upp domen för "människorov", om det nu var det, eller hur ligger det till egentligen du som vet???

Eller vad har du hört???

MVH

Gamla mål måste man veta nästan exakt datum när det hände för att man ska kunna hitta domen.

Vad det gäller John har jag inte sagt att han är skyldig, jag har bara sagt att han sitter häktad för människorov och misshandel mot en tjej. Han är nu släppt ja.
Men fortfarande ligger den andra domen uppe är på flashback, där han slagit samma tjej som han precis satt häktad för.

Är ni sååå intresserade av denna information kan ni leta upp den själva, jag vet att det stämmer. Orkar inte lägga mer energi på sånt här....
Citera
2011-11-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likethetruth
VARFÖR FRÅGAR DU INTE HONOM SJÄLV DÅ???

Du är vän med honom så fråga bara hur det ligger till egentligen!

Passa på också att fråga din andra kompis vad som egentligen hände och varför han är ute nu!

Sen kan du väl lägga upp det här så vi som inte har dom kontakterna kan få veta lite senaste nytt.

Alltid bäst med "första hands information".

Jag är inte vän med honom på Facebook. jag har sett det från en annan som är vän med han på Facebook.
Han säger på fyllan att han är med, sen när han är nykter säger han att han lämnat allt sånt bakom sig och vill inte ha mer med gäng att göra!
Citera
2011-11-13, 19:16
Medlem
Citat:
Gamla mål måste man veta nästan exakt datum när det hände för att man ska kunna hitta domen.

Vad det gäller John har jag inte sagt att han är skyldig, jag har bara sagt att han sitter häktad för människorov och misshandel mot en tjej. Han är nu släppt ja.
Men fortfarande ligger den andra domen uppe är på flashback, där han slagit samma tjej som han precis satt häktad för.

Är ni sååå intresserade av denna information kan ni leta upp den själva, jag vet att det stämmer. Orkar inte lägga mer energi på sånt här....

Exakt datum borde DU VETA eftersom du är vän med 17-åringen eller hur???

Kanske han kan ta fram sina papper, ett tips bara!

MITT INTRESSE KAN DU TA ÅT DIG ÄRAN FÖR!

DU VET NÅT som jag är intresserad av så om du vill kan du höra av dig!

MVH
Citera
2011-11-13, 19:26
Medlem
[quote=walkthewalk]Jag är inte vän med honom på Facebook. jag har sett det från en annan som är vän med han på Facebook.
Han säger på fyllan att han är med, sen när han är nykter säger han att han lämnat allt sånt bakom sig och vill inte ha mer med gäng att göra![/QUOT

Har du SETT DET MED EGNA ÖGON ?

Då är det en helt annan sak i så fall!

Var kan det tänkas att han är på fyllan, var i kristianstad, t.ex nån krog eller nåt, var håller han på med och om du vet mer av det slaget???

Jag ÄR intresserad av din info!!
Citera
2011-11-13, 19:27
Medlem
Du Behöver Inte Lägga Upp All Info Här Om Du Inte Vill Förståss!
Citera
2011-11-13, 19:49
Medlem
Citat:

Ja, vad gäller honom, varför nämner du inte den andre som satt häktad för samma sak då???

Vet du vem han den andra snubben är???
Citera
2011-11-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infected.insect
Det spelar ingen roll överhuvudtaget om han är det eller inte, Fredrik Winter är värre än kvinomisshandlare! Han är GOLARE
Han golade i 25års åldern på en kille som han begick en Grov stöld tillsammans med. Den killen kallas Stork
Det var därför han åkte ur brödraskapet!

EN FRÅGA, var han medlem och i vilken organisation, då när han var i 25-års åldern???

En seriös fråga inget annat och tacksam för ett seriöst svar!!!

Frågan ställs till ER som vet.

MVH
Citera
2011-11-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Hur många finns det ute i Stockholm? Dom flesta av dom sitter väll i Finland efter bankomat sprängningarna där?

Hörde att dem flesta satt för rånen stämmer det? Men tror dom flesta har kommit ut nu.
Vet iaf att en medlem släpptes i våras antar att han inte släpptes ensam.
Citera
2011-11-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
fick höra för drykt ett år sen att det ska finnas grabbar runt sthlm västerort som har något med BSK att göra .. personligen har jag sett en guling med bsk väst i vällingby har glömt bort hans namn nu( J) .. har träffat han innan och då var det en helt annan person än med västen på någon som vet något mer lr kan tilläga något ? dessa pojkar är runt 19-25+ kanske

Kan bekräfta att det finns folk från västerort som har med BSK att göra, tror till och med det finns några fullvärdiga medlemmar, vet ej dock om de bor kvar fortfarande.
Tror jag kan ha sett samma person Kan hans namn börja på T möjligtvis?
Citera