Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-06-23, 11:51
Medlem
Hej

Jag träffade en kompis till en kompis och hon var typ från sossarna eller feministerna.. något sånt tjaffs.

Hon hade hört något förslag att stänga Systembolaget på lördagar igen för att Sverige har så många folk som inte dricker eller tycker om att andra dricker, jag tror hon menade muslimer.

Jag tycker förslaget är könstigt och dåligt! Stämmer det ? Och vad tycker ni om det?
2023-06-23, 11:56
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Hej

Jag träffade en kompis till en kompis och hon var typ från sossarna eller feministerna.. något sånt tjaffs.

Hon hade hört något förslag att stänga Systembolaget på lördagar igen för att Sverige har så många folk som inte dricker eller tycker om att andra dricker, jag tror hon menade muslimer.

Jag tycker förslaget är könstigt och dåligt! Stämmer det ? Och vad tycker ni om det?

Bryr mig inte så mycket, vill jag ha något beställer jag online och hämtar ut hos ombud.
De får gärna stänga på Lördagar om de tror att det gör någon skillnad.
2023-06-23, 12:13
Medlem
Divinations avatar
Själva Systembolagets existens bevisar att moderna svenskar är ett degenererat och kuvat skräpfolk. Slikt överförmynderi skulle aldrig godtas av ett värdigt folk.
2023-06-23, 12:14
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag har svårare för korkade svenskar än vad jag har för invandrare.
2023-06-23, 12:16
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Hej

Så en kompis från en grupp du inte vet, har hört ett förslag du inte har riktig koll på, baserat på en logik som du tror innefattar muslimer?

Coolt.

En snabb koll senare ser jag att det inte alls finns ett sånt förslag på riksdagsnivå så din kompis var antingen hög, eller så var du hög, eller så har du fantiserat ihop hela skiten på egen hand.
2023-06-23, 12:26
Medlem
santos_devilles avatar
Ja är man från sossarna eller feministerna så borde man verkligen lyssna. Då är det sanning!
2023-06-23, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackenbush55
Bryr mig inte så mycket, vill jag ha något beställer jag online och hämtar ut hos ombud.
De får gärna stänga på Lördagar om de tror att det gör någon skillnad.
Du kan inte hämta hos ombud på en lördag
2023-06-23, 12:29
Medlem
Jag vet inte om det är sant, men om det är sant tycker ni att det är dåligt ? Kan verkligen muslimerna sätta stopp för vårt drickande?
2023-06-23, 12:30
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBackToHate
Det går utmärkt.[indent]Utlämningstiderna för ditt ombud hittar du här, https://www.systembolaget.se/butiker...877.1684394743
2023-06-23, 12:31
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBackToHate
Varför inte? Jag kollade några ombud slumpmässigt på bolagets hemsida, de hade alla lördagsöppet.
2023-06-23, 12:34
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag vet inte om det är sant, men om det är sant tycker ni att det är dåligt ? Kan verkligen muslimerna sätta stopp för vårt drickande?
Kanske det vore en fiffig idé att sätta stopp för vissas drickande.

Nu har dock muslimer absolut ingenting att göra med systembolagets öppettider. Tror nog att ts istället ska koncentrera sig på när psykavdelningen på orten har öppet.
2023-06-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Själva Systembolagets existens bevisar att moderna svenskar är ett degenererat och kuvat skräpfolk. Slikt överförmynderi skulle aldrig godtas av ett värdigt folk.
Så sant så, skräpfolk var en mycket bra beskrivning av detta avskrädes folk.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in