Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-05, 17:44
Medlem
Är att bli gripen och ivägburen lite som pringles för Greta? Once you pop you can't stop. För fan Gretler. Klä av dig till underkäderna, lägg dig i en skön stol i höstsolen och drick ett glas oboy. Slappna av någon enda gång i ditt liv. Vi dör alla i slutändan ändå
Senast redigerad av Follows 2024-10-05 kl. 17:50.
Citera
2024-10-05, 18:01
Medlem
b00b00s avatar
När ska denna lilla tös äntligen få ett straff som innebär fängelse egentligen?
Citera
2024-10-05, 20:51
Medlem
Aeriannes avatar
En video från dagens händelse.

https://www.youtube.com/watch?v=NG1BpneVpZc
Citera
2024-10-05, 21:37
Medlem
Celestrons avatar
..å så var Hamas-Greta igång igen. Med palestinasjalen. Hon blir bara mer och mer patetisk. Den här gången var det visst klimatet hon protesterade för. Jag bara väntar på när hon ska dyka upp med 'återställ våtmarkerna'..
Citera
2024-10-05, 23:07
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontrollverket
Är inget fan av Greta men en tjejkompis har
faktiskt legat med Greta, tydligen bi sexuell.

Låter intressant, men, är det verkligen en pålitlig källa?
Citera
2024-10-06, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerianne
Nu är hon tagen av polisen igen. Denna gång i Bryssel.

https://www.expressen.se/nyheter/var...est-i-bryssel/
Lite mer allvarligt: Gretas handlers tycks ha förklarat för henne att det är dags att gå tillbaka till basics. Hennes niche är klimatet, att välja sida med judehatare skadar bara varumärket. Frågan är bara om varumärket går att rädda?
Citera
2024-10-06, 01:16
Avstängd
Storanglarens avatar
Hon borde väl ha samlat ihop till ett längre fängelsestraff nu? Varför ska det vara så svårt att sätta människan i fängelse i 10-20 år så man blir av med eländet på ett tag?
Citera
2024-10-06, 01:47
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Hon borde väl ha samlat ihop till ett längre fängelsestraff nu? Varför ska det vara så svårt att sätta människan i fängelse i 10-20 år så man blir av med eländet på ett tag?
Fängelse 10-20 år. Riktigt så allvarliga brott har hon väl inte begått.
Citera
2024-10-06, 14:03
Medlem
apanola IIs avatar
Vilken enorm skillnad Greta idag och för säg ett antal år sen, då, då det begav sig, var hon med överallt, träffade alla mediakåta politiker med flera. Nu uppmärksammas hon bara då hon arresteras och släpas bort i samband med någon obskyr demonstration. Och då rapporterar svensk media lite pliktskyldigast. Hur det ser ut i utländsk media kan jag bara gissa, betydligt blygsammare rapporteringen än i svenska media.

Greta är numera en föredetting. Och det var på tiden.
Citera
2024-10-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Vilken enorm skillnad Greta idag och för säg ett antal år sen, då, då det begav sig, var hon med överallt, träffade alla mediakåta politiker med flera. Nu uppmärksammas hon bara då hon arresteras och släpas bort i samband med någon obskyr demonstration. Och då rapporterar svensk media lite pliktskyldigast. Hur det ser ut i utländsk media kan jag bara gissa, betydligt blygsammare rapporteringen än i svenska media.

Greta är numera en föredetting. Och det var på tiden.
Ja hon är en föredetting fast inte här på flashback. Här spammas det om henne, konstigt nog.
Citera
2024-10-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Ja hon är en föredetting fast inte här på flashback. Här spammas det om henne, konstigt nog.
Är det därför du skriver i tråden? Gretas uppgång och fall är definitivt ett intressant fenomen. Från internationellt hyllad 2019 till persona non Greta 2024. Det är därför jag spekulerar i att hennes handlers har uppmanat henne att släppa judehatet och återvända till klimatet. Risken är dock stor att det tåget har gått. De gröna bubblorna spricker nu en efter en, de ökade matpriserna gör att folk ratar ekologiskt odlat, och de sparpengar som finns kvar lägger folk fortfarande på att flyga till semestermål.
Citera
2024-10-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Är det därför du skriver i tråden? Gretas uppgång och fall är definitivt ett intressant fenomen. Från internationellt hyllad 2019 till persona non Greta 2024. Det är därför jag spekulerar i att hennes handlers har uppmanat henne att släppa judehatet och återvända till klimatet. Risken är dock stor att det tåget har gått. De gröna bubblorna spricker nu en efter en, de ökade matpriserna gör att folk ratar ekologiskt odlat, och de sparpengar som finns kvar lägger folk fortfarande på att flyga till semestermål.
Jag skriver i tråden därför att jag är förvånad över intresset för Greta här i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in