Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2012-09-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Det är väl inte bekräftat att HA gick förlorande ur konflikten. Som jag förstått det så var det ett slagsmål där båda sidorna gav och fick ta emot stryk. Eller är du av en annan åsikt?

Jag ser det så här. Båda gav och fick styk båda hamna på sjukan med. Men flest röd vita hamna på sjukan ett bra långt tg låg dom där med. Jag anser at Bmc gick segrande ut.

Sen själva fråga och ämnet som talas här e att när ska HA hämnas när kommer hämnden eller ska dom hämnas. Inget snack om att Bmc ska hämnas.

HA ska hämnas mot Bmc och inte tvärt om då menas det med att Bmc gick segrande ur striden
Bmc har ingen anledning att hämnas dom skika fler till sjukan en Ha.
Citera
2012-09-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Jag ser det så här. Båda gav och fick styk båda hamna på sjukan med. Men flest röd vita hamna på sjukan ett bra långt tg låg dom där med. Jag anser at Bmc gick segrande ut.

Sen själva fråga och ämnet som talas här e att när ska HA hämnas när kommer hämnden eller ska dom hämnas. Inget snack om att Bmc ska hämnas.

HA ska hämnas mot Bmc och inte tvärt om då menas det med att Bmc gick segrande ur striden

Du skulle låtit bli att skolka från SFI-klassen.
Du skriver meterlånga inlägg som enbart du själv förstår.
Citera
2012-09-16, 17:33
Medlem
Citat:

Finns ingen anledning för dom att hämnas eftersom det var ett slagsmål som urartade och dessutom måste de ju ha tillstånd från högre ort så det är inte så enkelt. Detta med bilen(om det stämmer) så var det verkligen att gå över gränsen
Citera
2012-09-16, 21:14
Medlem
Nu blir det väl upp till bevis i verkligheten
Citat:
Flere rockersammenstød på Amager

AK81 og Bandidos var på kollisionskurs i København natten til søndag

Det er ikke første gang i den senere tid, at medlemmer af de to rockergrupper er stødt sammen i København.

http://ekstrabladet.dk/112/article1827590.ece
Citera
2012-09-16, 21:27
Medlem
Citat:
Det finns viktigare saker som MEGA har en vad Driton kunde ge polisen. Fattar du fan själv din springgubbe.

Om man säger så här vem som hade mest kaliber på att skada varan så skulle MEGA förlora 10 gånger av 10 mot Driton.

Det jag menar att han är en nolla på info han sitter på jämfört mot MEGA som kan skriva 10 böcker om Hells Angels.

Stick S_G din spring alkisgubbe

Lyssna din lilla kuk sugare,du vet inte ett skit om vad Mega visste eller inte
så håll din käft stängd.Han har skrivit en snyft story om sin tid i HA och alla med ett uns av intelligens
fattar att han vinklar och överdriver saker till sin favör.Jag har ju sagt till dig att hålla dig till disk borsten och servera dina pundare till idoler,håll dig till det för dina inlägg är lika jävla patetiska som du är.
Vanto betyder det springis eller något liknande på något kammel ryttar språk?
Citera
2012-09-16, 23:48
Medlem
munkenpetersens avatar
vad står det i boken som mega skrivit? Handlar det just om ''golningen'' eller är det trevlig läsning för folk som är intresserade inom biker kulturen?
Citera
2012-09-17, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-Tacos
Lyssna din lilla kuk sugare,du vet inte ett skit om vad Mega visste eller inte
så håll din käft stängd.Han har skrivit en snyft story om sin tid i HA och alla med ett uns av intelligens
fattar att han vinklar och överdriver saker till sin favör.Jag har ju sagt till dig att hålla dig till disk borsten och servera dina pundare till idoler,håll dig till det för dina inlägg är lika jävla patetiska som du är.
Vanto betyder det springis eller något liknande på något kammel ryttar språk?
springgubbe har du hittad hit igen.
Citera
2012-09-19, 21:02
Medlem
thegoodshepherds avatar
http://hd.se/utrikes/2012/09/19/last...-mot-bandidos/

Citat:
En över 17 ton tung lastbil brakade rakt in i mc-gänget Bandidos högkvarter på Amager i Köpenhamn i morse.

Lastbilsattentatet var bara ett i raden av våldsamma incidenter mellan Bandidos och den Hells Angels-allierade gruppen AK81 på Amager.

Var är joppe när han behövs??
Citera
2012-09-19, 21:11
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
http://hd.se/utrikes/2012/09/19/last...-mot-bandidos/

Var är joppe när han behövs??
www.bt.dk för senaste nytt om efterdyningarna.
Citera
2012-09-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
www.bt.dk för senaste nytt om efterdyningarna.
Fler artiklar

http://ekstrabladet.dk/find/?q=rocker&eb_sog=S%D8G
Citera
2012-09-20, 12:02
Medlem
Citat:
Vad jag tror är att HA är för rädda för ett krig mer en vad Bmc är. HA medlemmarna har mer att förlora på krig medans Bmc är vana i strider och konflikter och tar det som det kommer.

HA vill ge sig på hundar som inte biter tillbaka och det är bevisat enu en gång.
HA är inte alls rädda, du använder fel ord, de ser bara inte vinsten i att kriga i alla lägen. Krig är sällan bästa lösningen.
Citat:
Ursprungligen postat av No-Tacos
Jag ställde dig en fråga men du valde att inte svara så börja med den.
Du får gärna ställa om den så ska jag försöka besvara den.
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Jävla töntar som sitter och smutskastar micke för det han gjorde, Varenda jävel av er skulle göra precis samma sak om ni suttit i hans sitts, Ska han vara trogen HA då dom pissar på han? Vad tjänade han på det? Större skulder och mordförsök. Yea right. Stäng käften och joina Gangland eller något.. Plastgangsters..
Det var ju Mljuga som förrådde HA först, han har fulat sig låååååång tid, men HA lät det fortgå pga av vissa orsaker. Klart att när de sedan tar han med handen i kakburken så sparkas han.

Sedan visar han ju vilken fitta han är genom att byta sida, gå till snuten när det passar. Inte ens snuten kan gilla en sådan vidrig kappvändare.
Citera
2012-09-20, 15:01
Medlem
Varför fanns det ingen möjlighet att rösta på ingen av mc gängen för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in