Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Vad jag tror är att HA är för rädda för ett krig mer en vad Bmc är. HA medlemmarna har mer att förlora på krig medans Bmc är vana i strider och konflikter och tar det som det kommer.
HA vill ge sig på hundar som inte biter tillbaka och det är bevisat enu en gång.

HA är inte alls rädda, du använder fel ord, de ser bara inte vinsten i att kriga i alla lägen. Krig är sällan bästa lösningen.
Citat:
Ursprungligen postat av No-Tacos
Jag ställde dig en fråga men du valde att inte svara så börja med den.
Du får gärna ställa om den så ska jag försöka besvara den.
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Jävla töntar som sitter och smutskastar micke för det han gjorde, Varenda jävel av er skulle göra precis samma sak om ni suttit i hans sitts, Ska han vara trogen HA då dom pissar på han? Vad tjänade han på det? Större skulder och mordförsök. Yea right. Stäng käften och joina Gangland eller något.. Plastgangsters..
Det var ju Mljuga som förrådde HA först, han har fulat sig låååååång tid, men HA lät det fortgå pga av vissa orsaker. Klart att när de sedan tar han med handen i kakburken så sparkas han.
Sedan visar han ju vilken fitta han är genom att byta sida, gå till snuten när det passar. Inte ens snuten kan gilla en sådan vidrig kappvändare.